Svein Oddvar Moen er satt opp som dommer i denne kampen. Alt i alt fornøyd med det oppsettet.
Molde - Lillestrøm, Aker stadion, søn. 6. juni kl. 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Moen har faktisk vært av de bedre etter 13 runder av TL2010, noe VG's dommerbørs også gjenspeiler med en 2.plass.MortenKommentar
-
Enig. Vi har ingen grunn til å pre-slakte Moen. Hvordan situasjonen er etter kampen er det derimot umulig å spå om. Erfaringsmessig har seongen 2010 bydd på enkelte nærmest utenomjordiske avgjørelser fra diverse men in black, dog uten at de har brydd seg med å slette minnet til andre enn journalister og bortesupportere.Kommentar
-
Dette er en generell kommentar, og er ikke ment som et direkte svar til foregaaende innlegg;
Det beste forsvaret mot daarlig doemming, er bra spill og offensiv fotball. Jeg er enig i at det er jaevlig frustrerende med daarlig doemming, men her inne paa forumet gaar dommer-sutringa litt vel langt innimellom.
Faar satse paa at gutta presterer saa bra at enkeltfeil av dommeren ikke har noen betydelse for utfallet.
Forza Fugla.Kommentar
-
Hva tror vi om midtbanen i dag? Noen som så formasjonstreninga?
Her har vi jo mange muligheter:
Tarik - Kiko - Søgård - Knudtzon
Kiko - Tam - Søgård - Tarik
Tarik - Tam - Søgård - Knudtzon
Ringstad - Tam - Søgård - Tarik
Ringstad - Kiko - Søgård - Tarik
Bolly - Tam - Kiko - Tarik
Bolly - Tam - Søgård - Tarik
Jeg tror Berg velger en av de to øverste, evt bytte av kantene. (Tarik/Erling)Kommentar
-
Hva tror vi om midtbanen i dag? Noen som så formasjonstreninga?
Her har vi jo mange muligheter:
Tarik - Kiko - Søgård - Knudtzon
Tarik - Tam - Søgård - Knudtzon
Ringstad - Tam - Søgård - Tarik
Ringstad - Kiko - Søgård - Tarik
Bolly - Tam - Kiko - Tarik
Bolly - Tam - Søgård - Tarik
Jeg tror Berg velger en av de to øverste, evt bytte av kantene. (Tarik/Erling)
Knudtzon - Tam - Soegaard - Tarik
Dette baseres paa foelgende vurderinger: relativt sett er det viktigst at tarik er paa den kanten der han kan prestere best. Knudtzon faar dermed venstre. sentralt vil jeg ha tam da jeg synes kiko har vaert utrolig svak i aar. pasningskvaliteten er under enhver kritikk og han oedelegger offensiv rytmeKommentar
-
hehe, jeg foreslaar et alternativ du faktisk ikke inkluderte (!!)
Knudtzon - Tam - Soegaard - Tarik
Dette baseres paa foelgende vurderinger: relativt sett er det viktigst at tarik er paa den kanten der han kan prestere best. Knudtzon faar dermed venstre. sentralt vil jeg ha tam da jeg synes kiko har vaert utrolig svak i aar. pasningskvaliteten er under enhver kritikk og han oedelegger offensiv rytme
Når det er sagt tror jeg Henning velger Kiko foran Tam, men vi får vente å se. Ikke lenge til vi har laget klart.Kommentar
-
Kommentar
-
Første 20 virker det som om vår angrepstaktikk er lange utspill fra Logi.
Like greit at Molde scorer først, da må vi fremover og må kutte ut den destruktive fotballen.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar