Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Molde - Lillestrøm, Aker stadion, søn. 6. juni kl. 18.00
Dette begynner å bli jævli frustrerende. Tv2sumo lugger og hakker slik bare rødt klister på silkeføre klarer (som vanlig, forøvrig), vi spiller ræva og molde detter som fluer.
Edit: Jeg er forresten tom for snus, og valgte bort å se matchen fruen spiller i kveld, til fordel for LSK i kveld og så serveres jeg dette her av en gjeng jævli godt overbetalte spillere? Jeg ekke akkurat imponert for å si det sånn.
Hvorfor spiller ikke Tam forresten?
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Dette begynner å bli jævli frustrerende. Tv2sumo lugger og hakker slik bare rødt klister på silkeføre klarer (som vanlig, forøvrig), vi spiller ræva og molde detter som fluer.
vg.no har ansatt to gnomer uten evne til å kommenter..... Når man for Alsaker til fremstå som en stjernekommentator, da vet man at det er håpløst!
Er det andre som sliter med svart skjerm og ingen lyd på underkanalene til tv2-sport??? :evil:
viasat-parabol
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Kommentar