Molde tok visst sommerferie 5 minutter for tidlig
Molde - Lillestrøm, Aker stadion, søn. 6. juni kl. 18.00
Collapse
X
-
Detta er fan det sykeste!!! Større enn comebacket i Kristiandsand, å du søte syke jævellønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
He-he. Ironisk.
Tenk at en kort corner skulle starte opphentinga. Frykter at det får "farsotten" til å fortsette.
Bra opphenting. Viser nok en gang at angrep er beste forsvar. Molde legger seg bakpå og kollapser.
Forøvrig fryktelig hyggelig for Edwin og Ujah. Viser at gutta på benken har noe å bidra med. Skål!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Sykt! Etter hva jeg har fått med meg via mobilen må det føles som en seier.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Jeg jubla ikke engang på 3-1.. Løfta litt på øyelokka på 3-2, men da jeg så 3-3 hoppa jeg nesten gjenom taket! Fy faen, så glad har jeg aldri vært etter et uavgjort resultat!
Haha! Sjukeste fotballopplevelsen jeg noen gang har hatt med fulga trur jeg!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Herregud, jeg slo av da Molde holdt på å gå opp i 4-0, hva faen???! AHAHAHAHAHAH, gir meg ende over! For noen opplevelser det har vært i år, fantastiske klimakser. En elendig kamp i nitti minutter, men vi spiller uavgjort ved å spille ball i fire minutter.
Og i dag tar jeg ett poeng med gledeKommentar
-
Det blir sikkert nok av klaging, drittslenging mot spillere og trenere og gnåling på forumet uansett. Du trenger ikke å bekymre deg for at folk blir glade av et ufortjent poeng og lar det bli med det.Kommentar
-
Kommentar
-
Er det bare jeg som sitter med følelsen av at vi sitter sveiseblinde på et nachspiel med den styggeste dama i gata, og fomler desperat i mørket uten å finne hverken opp og ned på neket, og at alle andre ser at dette ender i katastrofe og at det ihvertfall ikke blir noe på oss?Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
I tillegg å spille så ræva i 90 min. Det er jo ikke til å tru!Kommentar
Kommentar