Hvorfor benytter ikke Berg seg av innbytterne?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

Opprinnelig skrevet av reka
    Ærlig talt - BBS kom til et par gigasjanser de siste 15 minuttene og burde med normal uttelling hatt et mål. Allikevel mener du "friske ben" garantert ville gjort det bedre?

Om jeg skulle foreslå et bytte i Odd kampen ville jeg neppe begynt med BBS.
    Har ikke slått deg at feks nylig innbyttet Ujah som er frisk til beins og i hodet, har satt drøssevis med mål for andre laget også kan komme til målsjanser og kan omsette dem til mål? Han er også relativt god på defensiv dødball og har vært med på å rydde opp foran eget mål flere ganger.

Kommentar

• RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

Moderatormelding:
      Innlegg flyttet til ryktetråden. Her er temaet Henning Bergs bruk av innbyttere.

Kommentar

• reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13278

Opprinnelig skrevet av *46*
        Har ikke slått deg at feks nylig innbyttet Ujah som er frisk til beins og i hodet, har satt drøssevis med mål for andre laget også kan komme til målsjanser og kan omsette dem til mål? Han er også relativt god på defensiv dødball og har vært med på å rydde opp foran eget mål flere ganger.
        Frisk i hodet, javel... Skal det bli et argument fremover? Er det noe Berg skal kunne si når spillerne blir tatt av banen? "Du virket sliten i hodet"? Synes det blir mer og mer tilpasning av virkeligheten (Bergmann holdt koken i 90 minutter) til CM-drømmene om mirakelbyttet som åpenbart preger mye av diskusjonen her.

Odd-kampen: Jeg synes forsatt Sundgot er en bedre avslutter på hodet, og spesielt bedre på defensiv dødball. Jeg tviler også på om Ujha hadde kommet til de samme store sjansene mot Odd. Dessuten tror jeg sjansene for farlige frispark imot er større om Ujha skal rydde opp på egen banehalvdel.

Til syvende og sist mener jeg at vi får mer igjen på sikt om vi dyrker relasjonene mellom spillere som BBS og Sundgot fremfor å gamble på bytter. Er godt mulig at ujha eller edwin kunne gjort et mirakel, men det er vel helst bare supportere som kan ta seg råd til å bytte ut realiteter mot håp.

Har forøvrig ingenting i mot bytter om spillere er skada eller som i går når laget åpenbart ikke fungerte. Dog synes jeg det er et poeng at alle som presterer får lov å avslutte kampene, og at byttene sender et klart signal om hvor lista ligger. Å hive innpå folk på slutten i desperat håp om poeng og samtidig ta av spillere som har kjempet seg til en plass på laget i konkurranse mot benkefyllet er dårlig medisin på sikt.

Kommentar

• reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13278

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
          Du mener det er noe fullstendig annet å bytte når vi ligger under 3-0 kontra 1-1 hjemme eller 1-0 ledelse borte. Hva er argumentene dine for det? Dersom vi hadde hatt full kontroll mot Brann i Bergen hadde jeg vært enig i at det ikke var fornuftig å bytte, dersom vi hadde kjørt kampen mot Odd hadde jeg vært enig i at det ikke hadde vært fornuftig å bytte. Dine meninger endrer seg alltid etter utfallet av kampen, det er lett å være etterpåklok. Det er selvsagt enkelt å hyle etter endringer i en kamper der vi ligger under og ikke har et spill, dersom man ser på "det store bildet" du snakker om sleit vi med akkurat de samme problemene både i Bergen og hjemme mot Odd, nemlig at vi ikke klarte å fordele kula gjennom midten. Årsak? Kiko og Søgård sentralt. Den gang mente du det var idiotisk å kreve bytter, nå som vi ligger under var det derimot enklere for da har man vel ikke noe å tape på å hyle etter dem uansett.
          For å gjøre det klinkende klart:
          1) Jeg synes det er en dårlig idé å gjøre bytter når laget fungerer. Mot odd og brann var det primært motstanderne som medførte at vi ble satt under press.

2) Det er en god idé å gjøre bytter når laget IKKE fungerer. Mot Molde skapte vi ingenting i første omgang, og midtbanen opptrådte elendig sammenlignet med resten av laget.

Berg har åpenbart en plan med det han gjør, og det er ingen tvil om at han er langt mer opptatt av hva laget presterer enn hva måltavla viser. For dine øyne er åpenbart disse to tingene synonymer.

Du argumenterer for at Ujah ikke kan utrette noe på hodet mot defensive lag. Det er lite som tyder på at Molde var spesielt interesserte i å angripe på corner i mot i det 93 minutt, likevel scora Ujah på hodet. Her ser du ikke at du tok feil, det overrasker ikke. I stedet prøver du å flåse bort at det var Steen som var grunnen til at ballen gikk i kasa.
          Her dikter du vilt. Jeg sa at det ville være dumt å sette innpå Ujha istedet for Sundgot mot Odd fordi Sundgot er en bedre avslutter på hodet og bedre defensivt. Kampen var dessuten dødd litt ut og i slike tilfeller kommer gjerne de siste sjansene på dødballer. Jeg har ikke nevnt Ujha med et ord i forbindelse med Moldekampen. At du rører dette sammen for å skape din egen virkelighet er bare pinlig.

Jeg synes rett og slett glasskuleargumentasjonen din er så gjennomført tynn suppe at jeg ikke klarer å kjøpe noe av det du argumenterer for. "Ujah hadde sikkert ikke scora på huet", "Occean løper som en gullfisk", "Henning Berg veit mer enn alle her inne, derfor tar alle andre feil". Din argumentasjon baserer seg på å være fullstendig enig med Henning i alt eller være etterpåklok. Det eneste du har kommet opp med de siste tre-fire innleggene dine er å prøve og drite ut de som mente bytter hadde vært fornuftig i de to siste kampene uten å komme med noe som helst håndfast.
          Da har du neppe lest innleggene mine.

Man vil aldri kunne få svar på hva bytter kan utrette hverken den ene eller andre veien dersom man ikke gjør dem...
          I sannhet kloke ord

Det vil ikke alltid være sånn, det kommer du helt sikkert til å minne oss på de gangene det blir gjort et bytte som er avgjørende andre veien. Likevel etterlyser mange av oss at Henning gjør grep i kamper der vi har kjørt oss fast i et spor hvor vi ikke kommer videre og hvor nye spillere kan tilføre andre kvaliteter i laget. De arrogante forsøkene dine på latterliggjøre dette og selvdyrke deg selv er tåpelige.
          Å tilføre "Andre kvaliteter " i laget betyr vel at de i bunn og grunn tilfører dårligere kvaliteter. Er derfor de er på benken.

Ellers må du roe ned, gruppa "Vi som driter i bytter og vil se de samme 11 hele kampen" ble opprettet som en spøk og ikke som en personlig fornærmelse mot deg

Kommentar

• Bibaboy
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 712

Meningen med å starte denne tråden var å belyse meningene rundt HB valg av bytter ila. kampene som er blitt spilt. Synes det både er tøvete og usaklig å gå til personangrep på de som ikke er enige i ens egne meninger. Selv er jeg stor tilhenger av bytter hvis laget ikke fiungerer som det bør gjøre og det synes jeg definitivt ikke det gjorde verken mot Brann, Odd eller Molde. I Moldekampen ble byttene gjort og det gav resultater. Det vil selvsagt ila en hel sesong gå begge veier men jeg mener det er en plikt av treneren å gjøre et forsøk.
            Fugla Forever

Kommentar

• Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

Ømsker du å rullere på laget for å gi flere spilletid? Husker du fjoråret? Tror uansett at noen minutters innhopp neppe vil gjøre noe fra eller til.
              Jeg har hentet dette sitatet fra starten av denne tråden. Noen minutters innhopp vil neppe gjøre noe fra eller til. Jeg vil si det ble motbevist i Edwins tilfelle.

For å gjøre det klinkende klart:
              1) Jeg synes det er en dårlig idé å gjøre bytter når laget fungerer. Mot odd og brann var det primært motstanderne som medførte at vi ble satt under press.
              Jeg vil hevde problemene var mer sammensatte enn at Odd og Brann var gode. Mot Odd styrer vi kampen totalt, men skaper ikke sjanser. Et bytte her var ikke like åpenbart som mot Brann, men jeg mener Ujah burde fått sjansen. Mot Brann blir vi fullstendig kjørt i 30 minutter på slutten, se andreomgangen på nytt og tell antall konstruktive pasninger vi har. Første omgang er også svak fra vår del, en omgang Brann skaper flere sjanser til tross for at trykket var størst i andre omgang. Det var en rein tilfeldighet som førte til scoringa vår, i tillegg skapte Björn noe på egenhånd. Kampen sett under et var ikke god fra vår side, og til tross for et ufattelig surt utligningsmål skal man være ganske gul/svart for å hevde at det var ufortjent.

2) Det er en god idé å gjøre bytter når laget IKKE fungerer. Mot Molde skapte vi ingenting i første omgang, og midtbanen opptrådte elendig sammenlignet med resten av laget.
              Her er vi helt enig. Jeg synes ikke laget fungerte tilstrekkelig i nevnte to matcher heller. Mot Molde var vi faktisk ikke mye dårligere spillemessig, det var tynn suppe fra begge lag. De scoret på sin eneste sjanse, men nok en gang var behovet for en ballsikker midtbanespiller der. Det blir bare mer synlig når vi ligger under enn når vi leder heldig 1-0 som vi gjorde mot Brann eller etter en god opphenting slik som vi hadde hjemme mot Odd.

Berg har åpenbart en plan med det han gjør, og det er ingen tvil om at han er langt mer opptatt av hva laget presterer enn hva måltavla viser. For dine øyne er åpenbart disse to tingene synonymer.

Her dikter du vilt. Jeg sa at det ville være dumt å sette innpå Ujha istedet for Sundgot mot Odd fordi Sundgot er en bedre avslutter på hodet og bedre defensivt. Kampen var dessuten dødd litt ut og i slike tilfeller kommer gjerne de siste sjansene på dødballer. Jeg har ikke nevnt Ujha med et ord i forbindelse med Moldekampen. At du rører dette sammen for å skape din egen virkelighet er bare pinlig.
              Jeg mener sammenligningene er fullstendig legitime. Ujah scoret på hodet mot Molde og har tidligere i år flere krigermål inni boksen. Du mente at Ujah ikke ville være samme trusselen som Arild i feltet mot Odd, hvorfor skulle han være så mye større trussel i feltet mot Molde? Ujah har vist seg som en farlig spiller, både på hodet, i boks og i bakrom. Det kan sikkert argumenteres for at det defensivt ville vært sikrere å beholde Arild på banen, men når man har hentet opp en 2-0 ledelse på hjemmebane og kjører kampen mener jeg det er feil å tenke defensivt, hjemme skal vi gå for tre poeng så lenge vi ikke blir utspilt av motstanderen.

Å tilføre "Andre kvaliteter " i laget betyr vel at de i bunn og grunn tilfører dårligere kvaliteter. Er derfor de er på benken.
              Dette er selvfølgelig feil. Hvilke kvaliteter man har behov for på banen varierer fra kamp til kamp og fra omgang til omgang. Mot lag som må framover kan det ofte være fornuftig å ha dyktige kontringsspillere framme, mot lag som ligger bakpå kan ofte hodesterke spillere være lønnsomt. Michael Mifsud kom ikke alltid til sin rett mot forsvar som lå dypt, da erstattet vi han med andre kvaliteter som man hadde mer bruk for. Spillere som Ujah, Edwin og Tamandani har ferdigheter vi har bruk for. Derfor sitter de på benken, klare til å bidra med sitt. Når man velger Espen og Kiko sentralt får man 100% innsats og gode ballvinnere, men samtidig har man ingen midtbanedirigent. Hadde Tamandani fått tillit mot Brann og Odd tror jeg han kunne tatt grep om kampen på samme måte som han gjorde det første kvarteret mot Molde før de gikk opp til 2-0.
              Lauken er vår venn!

Kommentar

• Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5918

Der ble Bibaboy glatt oversett. Nå vet vi det meste om hvorvidt og hvorfor reka og Fugl1120 vil/ikke vil benytte seg av innbyttere og hva de mener om saklighetsnivået i den andres argumentasjon. Kan de nå få en egen tråd til sånt bruk, så kan vi andre diskutere hvorfor Berg ikke benytter seg av innbyttere?
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13278

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                  ... så kan vi andre diskutere hvorfor Berg ikke benytter seg av innbyttere?
                  Dere er ikke på benken engang. Skjønner hvorfor det fortsatt sludder og snør i nord-norge når motstanden mot litt temperatur er såpass inngrodd.

Kommentar

• *46*

Frisk i hodet, javel... Skal det bli et argument fremover? Er det noe Berg skal kunne si når spillerne blir tatt av banen? "Du virket sliten i hodet"? Synes det blir mer og mer tilpasning av virkeligheten (Bergmann holdt koken i 90 minutter) til CM-drømmene om mirakelbyttet som åpenbart preger mye av diskusjonen her.
                    Fotball er både et fysisk og psykisk spill. Vi snakker mye om gode fotballhoder. Man blir både psykisk og fysisk sliten i løpet av en kamp, noe jeg tror 99 % vil se seg enige i. Når man er så sliten som det BBS var mot Odd, kan et bytte vare bra. Og jeg mener det ville vært bra. BBS var sliten så vel fysisk som psykisk. Så en utvilt spiller med friske bein hadde nok vært å foretrekke.

Odd-kampen: Jeg synes forsatt Sundgot er en bedre avslutter på hodet, og spesielt bedre på defensiv dødball. Jeg tviler også på om Ujha hadde kommet til de samme store sjansene mot Odd. Dessuten tror jeg sjansene for farlige frispark imot er større om Ujha skal rydde opp på egen banehalvdel.
                    Ujah har ikke gjort seg bort som ryddegutt defensivt. Han er relativt fotballklok og sterk en mot en. Ujah med friske ben mot slitne kropper, kan være et angrep alene. Men byttes mot Sundgot? Neppe.

Til syvende og sist mener jeg at vi får mer igjen på sikt om vi dyrker relasjonene mellom spillere som BBS og Sundgot fremfor å gamble på bytter. Er godt mulig at ujha eller edwin kunne gjort et mirakel, men det er vel helst bare supportere som kan ta seg råd til å bytte ut realiteter mot håp.
                    Det går ikke an å dyrke relasjoner i 75 - 80 minutter for så å prøve en annen spiller? Som kanskje kan overraske eller til og med gjøre noe på egenhånd? Hvorfor kan ikke LSK bytte spillere, når stort sett alle andre lag verden rundt uansett divisjon bytter spillere for å endre laget den ene eller andre veien.

Har forøvrig ingenting i mot bytter om spillere er skada eller som i går når laget åpenbart ikke fungerte. Dog synes jeg det er et poeng at alle som presterer får lov å avslutte kampene, og at byttene sender et klart signal om hvor lista ligger. Å hive innpå folk på slutten i desperat håp om poeng og samtidig ta av spillere som har kjempet seg til en plass på laget i konkurranse mot benkefyllet er dårlig medisin på sikt.
                    Nei selvsagt, man skal ikke endre på noe som fungerer 100 %. Men det har flere ganger etter min, og mange andres, menig vært greit å gjøre noen bytter for å få noen endringer som kanskje kan åpne opp kampen. Enkelte ganger smaker det nemlig bedre med 3 poeng enn med 1. For å vinne, må man våge å tape!

Sett under ett er jeg fornøyd med sesongen, men jeg er ikke typen som liker at man setter seg godt til rette og sier at når går ting bra! Man skal hele tiden utvikle seg. I fotball er kamp den beste treninga og da må man våge litt når man spiller kamå for å perfeksjonere seg.

Kommentar

• Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

Jeg synes du har en passe idotisk arrogant holdning til andre forumbrukere ved å si at vi kun oppfatter spillere som sjakkbrikker og at vi ikke ser "det store bildet", jeg undrer meg hvilke bakgrunn og kvalifikasjoner du har for å heve deg over alle oss andre. Av hva jeg kan lese gjør du ikke stort annet enn å vri deg etter Henning og hans vurderinger.
                      Det her gjelder i høyeste grad også motsatt vei. Hvilken bakgrunn og kvalifikasjoner kan du skilte med som gjør at du er bedre egnet til å vurdere byttene enn LSKs treningsteam?

Personlig tenkte jeg også på flere bytter i kampen mot Brann, men jeg innser også at det er vurderinger som ble gjort av trenerteamet som jeg ikke har forutsetninger for å vurdere.

Ergo er jeg ikke med på hylekoret om hvor dum "Nullet" er som trener. Men, det er jo privilegiet til anonyme debattanter som slipper å stå til ansvar for sine "disposisjoner".
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Percy Nilegård
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 5146

Jeg undres fortsatt litt på hvordan en spiller som knapt var i stand til å hverken tenke eller gå klarte å komme seg til 3 store sjanser på 15 min.
                        "Alltid blodsprengt"!
                        Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                          Jeg undres fortsatt litt på hvordan en spiller som knapt var i stand til å hverken tenke eller gå klarte å komme seg til 3 store sjanser på 15 min.
                          Nå overdriver du veldig.... Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet

Kanskje en spiller fra benken hadde omsatt sjansene? Uansett blir det bare teoretisk å se på sjanse for sjanse, da man aldri vil vite hvordan det hadde utviklet seg. Hadde tanta mi hatt p***, vil hun vært onkel...

Kommentar

• Percy Nilegård
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 5146

Jeg vil vel heller si at det er andre som overdriver veldig og jeg som setter en ekstra spiss på deres allerede overdrevne uttalelser, men la gå.
                            "Alltid blodsprengt"!
                            Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Bibaboy
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 712

Dere er ikke på benken engang. Skjønner hvorfor det fortsatt sludder og snør i nord-norge når motstanden mot litt temperatur er såpass inngrodd.
                              Regner med at denne også var myntet til meg så velger å svare på den.
                              Enhver diskusjon blir bare lattelig og patetisk når det brukes like mye energi på å rakke med på debatantene som å føre fornuftig argumentasjon for egne meninger. Dette har ingenting med motstand mot litt temperatur i diskusjonen å gjøre. Bare bra med temperatur, men sørg istede for hardtslående argumentasjon istede for idiotiske utsagn om person.
                              Fugla Forever

Kommentar

• Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                Dette er så typisk. Følg med! Hvordan skal Arild fungere når absolutt ingen beveger seg rundt ham?? I dag var det komplett stillstand på hele banen, og da blir det jævlig vanskelig for Arild å spille på sine styrker. Som den heller trege spilleren han er, og med de kvalitetene han faktisk innehar(teknikk, overblikk, vekting av pasninger, for å nevne det mest relevante her) er han avhengig av at medspillerne hjelper ham, i første rekke med å sette seg i bevegelse når han har ballen. Arild tok ned og kontrollerte ballen mesterlig flerfoldige ganger, men hver eneste gang måtte han holde ballen for lenge i påvente av at noen skulle lee en muskel i retning av ledige rom. Arild er en mester i å gjøre andre gode, men han er også avhengig av at medspillerne legger forholdene til rette for at han skal kunne være god. Når så ikke skjer er det gjerne han som blir seende ut som den store klovnen og kongen av udugelig, men det er faktisk ikke hans feil. Man kan ikke forvente at en stor og sterk target man skal kunne dra av ørten menn og klinke kula i krysset. Medspillerene må skape åpninger for ham!
                                Tror helt ærlig at det er enkelte som ser verden med altfor store Arild Sundgot briller... Å hevde at en spiller som har terningkast 4 og 5 de siste 4-5 kamper har spilt bra og at det er "alle andre" som er dårlige holder ikke mål.. At han er (kan være) god når alt fungerer, både for han og laget, er jeg enig i, men det er i mine øyne for sjeldent mellom de gode kampene.
                                Kan man sette Zlatan (klysa) på benken så kan man også benke den usedvanlige sympatiske Sundgot en gang i mellom!

Kommentar

• Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

Opprinnelig skrevet av Folke
                                  Tror helt ærlig at det er enkelte som ser verden med altfor store Arild Sundgot briller... Å hevde at en spiller som har terningkast 4 og 5 de siste 4-5 kamper har spilt bra og at det er "alle andre" som er dårlige holder ikke mål.. At han er (kan være) god når alt fungerer, både for han og laget, er jeg enig i, men det er i mine øyne for sjeldent mellom de gode kampene.
                                  Kan man sette Zlatan (klysa) på benken så kan man også benke den usedvanlige sympatiske Sundgot en gang i mellom!
                                  Jeg siktet til én kamp, ikke alle. I GÅR var det slik jeg beskrev. Ingen bevegde seg i det hele tatt før negrene kom inn, og da blir det helt umulig for Arild å utnytte styrkene sine. Vel elsker jeg Arild, men jeg har ingen problemer med å se at han har hatt mørke stunder i år. I går var ikke en av dem, han var tvert i mot en av de bedre.

Zlatan er konge.
                                  Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13278

Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                                    Regner med at denne også var myntet til meg så velger å svare på den.
                                    Nei, den var utelukkende ment for katta. Og det katta slepte inn.

Kommentar

• Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Det her gjelder i høyeste grad også motsatt vei. Hvilken bakgrunn og kvalifikasjoner kan du skilte med som gjør at du er bedre egnet til å vurdere byttene enn LSKs treningsteam?

Personlig tenkte jeg også på flere bytter i kampen mot Brann, men jeg innser også at det er vurderinger som ble gjort av trenerteamet som jeg ikke har forutsetninger for å vurdere.

Ergo er jeg ikke med på hylekoret om hvor dum "Nullet" er som trener. Men, det er jo privilegiet til anonyme debattanter som slipper å stå til ansvar for sine "disposisjoner".
                                      Jeg har aldri hevdet at jeg har bedre kvalifikasjoner til å vurdere byttene enn LSKs trenerteam. Jeg er fullstendig klar over at samtlige i LSKs trenerteam har bedre peiling på fotball enn meg og har langt mer inngående innsikt i hvilke spillere som er i form og hvilke som ikke er det. Jeg står fortsatt for hva jeg mente både mot Brann og Odd, Tamandani burde kommet inn sentralt for Kiko. Mot Molde viste dette seg å være et fornuftig bytte, jeg synes vi har slitt med det samme i alle tre kampene, nemlig en dyktig ballfordeler sentralt. Han kom inn mot Molde, tok tak i kampen og var positiv. Det tyder på at jeg hvert fall har vært inne på noe, uten at jeg vet om det er personlige grunner, psykiske, fysiske eller andre grunner til at Tamandani ikke kom inn mot hverken Odd eller Brann. Sitter han på benken tar jeg utgangspunkt i at han er klar for kamp når jeg argumenterer.

Forøvrig har jeg aldri kalt Henning "Nullet", aldri hevdet at Henning ikke er riktig mann for jobben og har generelt vært positiv til hans arbeid i LSK. Ikke er jeg spesielt anonym heller, når jeg er hjemme er jeg å finne på felt C med Lars, vi er superduperbestiser og hilser pent på alle som sier hei.
                                      Lauken er vår venn!

Kommentar

• AG-3
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2006
                                        • 1081

Skjønner ikke at noen i det hele orker å kritisere noen verdens ting rundt Fugla i denne sesongen. Vi har ikke tapt siden seriestart! Vi er dritgode i alle ledd! Ikke glem helvetet vi har vært igjennom. Vi burde bære alle som en med LSK som arbeidgiver rundt på gullstol .......- men nå skal det sies at jeg fortsatt sliter med senskader etter Opphentinga På Aker Stadion.

Kommentar

• Percy Nilegård
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 5146

Jeg er langt ifra enig med al kritikken som kommer, men at den kommer er et godt tegn. Den dagen vi lener oss tilbake og sier oss fornøyd med det vi har oppnådd vil vi i beste fall stagnere. Husk at om alle hadde vært fornøyde med det de har ville vi løpt rundt i skinfeller og dratt fruene etter håret inn i hula fortsatt.
                                          "Alltid blodsprengt"!
                                          Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

Working...