Hvorfor benytter ikke Berg seg av innbytterne?
Collapse
X
-
Betydningen av Solskjær inn i United var nettopp det at han ofte ble matchvinner etter innhopp...Kommentar
-
her klarer jeg rett og slett ikke å la være til å nevne igjen noe jeg har sagt mang en gang før...
I denne rollen tror jeg Legenden hadde vært best.
med 15min igjen av kampen har hans friske ben fart som kan matche slitne forsvarere litt, for ikke å nevne at styrken og hodespillet hans virkelig kan avgjøre matcher, er jo de siste 10 vi alltid sender alle mann opp. hvorfor ikke ha den beste boks spilleren uthvilt til akkurat da?
ja til å få Arildo på benken, slik at han kan putte flere mål....*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Hva f.... Er det internkamp? Eller snakker du om RBK som vi denger jevnlig og pisset på i siste hjemmemøte? Oppsopet vi hadde i knestående på Lerkendal i vår? Rema-laget som såvidt klarte 1-0 mot bunnlaget sandefjord på hjemmebane foran 10.000 rautende trøndere og institusjonsbeboere takket være Roar "eldre enn Kniksen" Strand?Kommentar
-
Kommentar
-
Martine hooket Fellah etter en drøy halvtime.
Hadde HB gutsen for å gjøre det samme ??? Tidligst jeg har sett HB forandrer noe er i pausen uansett hvor dårlig ting går på banen.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
Kommentar