Treninger

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

    #21
    Opprinnelig skrevet av gilbert
    Jada, jeg veit at bare totalt, komplette fotballidioter ser treninger dagen ETTER en sånn kamp.

    gilbert
    jeg takker for at du er det!!! :lol:

    fikk du noe intrykk av humøret til Heinz????
    ------eLSKe-------

    Kommentar

    • vaadahl
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Feb 2004
      • 156

      #22
      noen som vet når og hvor det trenes resten av uka?
      Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3208

        #23
        Opprinnelig skrevet av vaadahl
        noen som vet når og hvor det trenes resten av uka?


        På treninga så Heinz ut som om han fant seg til rette på vanlig måte. NRK var på treninga og gjorde opptak, og det innslaget som ble vist i Dagsrevyen for en snau time siden hadde fokus på at Heinz hadde kommet for seint til spillermøtet, fått refs av Rösler, trolig ville få en "bot" av klubben, og selv uttalte seg om det som om det var en grei sak.

        gilbert

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3208

          #24
          Alle 19 utespillere (Hauge fortsatt trent på sidelinja av Bruner) og tre av fire keepere (minus Misund) trente på Åråsen i dag 10.15-12.15. Mye trening med demping, triksing, kontroll, pasning og heading med en mindre ball (ikke akkurat "appelsin", mer håndballstørrelse). Deretter to jevne lag i spill med høyt tempo. Spesialtrening i avslutninger for de fire spissene samt "Kiko", som høres ut til å være klengenavnet til Khaled Mouelhi. Som nevnt i en tidligere melding har han gode avslutninger, i tillegg til god teknikk og fint overblikk. Siste trening før lørdagens kamp mot Lyn er i morra fredag kl 11.00, på Åråsen, regner jeg med.

          gilbert

          Kommentar

          • RoyVaadal
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 4055

            #25
            Opprinnelig skrevet av gilbert
            ...samt "Kiko", som høres ut til å være klengenavnet til Khaled Mouelhi. Som nevnt i en tidligere melding har han gode avslutninger, i tillegg til god teknikk og fint overblikk.
            Er Mouelhi disponibel for spill mot Lyn og kommer han til å sitte på benken eller tilogmed ha en sjanse for plass i startelleveren?
            RoyVaadal.

            Kommentar

            • ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

              #26
              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
              Opprinnelig skrevet av gilbert
              ...samt "Kiko", som høres ut til å være klengenavnet til Khaled Mouelhi. Som nevnt i en tidligere melding har han gode avslutninger, i tillegg til god teknikk og fint overblikk.
              Er Mouelhi disponibel for spill mot Lyn og kommer han til å sitte på benken eller tilogmed ha en sjanse for plass i startelleveren?
              Ettersom de jobbet med å få han klar til Start kampen, så er han vel klar nå tipper jeg? Noen som kan bekrefte?

              Etter hva jeg har sett på treningene, er Mouheli en god avslutter og god teknisk, alt i alt en veldig bra spiller, men syns han kanskje ser litt rusten ut enda til å starte mot Lyn? Håper iværtfall han er på benken, kommer inn putter et mål, og gir fingern til Lyn

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3208

                #27
                Oppmøtet på treninga på Åråsen fredag 11.00 nøyaktig som dagen før, Hauge fortsatt meget grundig og systematisk spesialtrent av Jerome Bruner. Franske Bruner har vel forresten nå fått "ekstrajobb" som tolk for vår fransktalende nyervervelse...

                En 10'er uten overraskelser drilla angrepsoppbygging og dødballer. Sundgot, Mifsud og Søgård ser fortsatt ut til å starte, men er vel alle blant de mest aktuelle for å byttes ut i løpet av kampen mot Lyn. Kiko (Khaled Mouelhi) er visstnok ennå ikke spilleklar, og jeg tror vel han fortsatt trenger ei uke eller to før han også sportslig sett er kampklar. Antagelig står Opa (Claus) i mål, og antagelig kommer Heinz denne gang tidsnok til spillermøtet. Hvor Misund er for tida veit jeg ikke.

                gilbert

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #28
                  Jeg hørte noen rykter om at Misund har gitt seg.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #29
                    Hvis det er tilfelle, så er det vel kanskje ikke så rart. Med Heinz og Claus på plass ut sesongen, i tillegg til en Jansen i stadig utvikling, så har vel ikke LSK bruk for Misund (som spiller). Misund har vel heller ikke noe særlig utbytte av å være et 3./4. valg når han i tillegg sliter med skade.

                    Tipper at vi henter en ny førstekeeper foran neste sesong, og at Jansen blir andrekeeper.

                    Kommentar

                    • gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

                      #30
                      Mandag 1 august trente Fugla på Ekebergsletta. De som spilte kampen mot Kisa var bare med litt innledningsvis, før de løp og tøyde den siste timen.
                      En daff trening synes jeg, hvor keeperne lekte seg lenge på egenhånd, mens resten av spillerne hadde ulike øvelser med Uwe og Gunnar.
                      Det hele ble avsluttet med 20 minutter innlegg og avslutninger, med høyst varierende prestasjoner.
                      Etter treningen snakket Uwe lenge med Anders R, og jeg regner med at det dreide seg om hans rolle i Viking-kampen. Anders fikk seg for øvrig en smell bak på leggen, og forlot Ekeberg med en diger ispose.
                      Stoffe så pigg ut etter smellen han fikk mot Lyn. Misund, som enkelte trodde hadde gitt seg, var i alle fall med i dag. Men det var kanskje fordi Kjell Lier ikke var der...?
                      Noen tilskuere var det som fulgte treninga, men å karaktrisere det som en stor happening vil være å ta kraftig i.
                      Ingen Fugla-flagg, ingen LSK-stand.
                      Kort sagt - ganske anonymt.

                      mvh
                      perta - eneste i Fugla-skjorte på Ekebergsletta i dag ?
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

                      Kommentar

                      • jove
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 476

                        #31
                        EKEBERGSLETTA (VG Nett) Med drømmende blikk fulgte Norway Cup-deltagere og autografjegerne treningen til Lillestrøm på Ekebergsletta.


                        Ifølge Vg var det mange som så på treninga og som samlet seg for å få autografer. Positiv artikkel om LSK i en løssalgsavis. Det er bra :lol:
                        Forza LSK

                        Kommentar

                        • lsk_lizzie
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • May 2005
                          • 48

                          #32
                          Typisk min flaks så var treninga på Ekebergsletta akkurat under min kamp... Skulle veldig gjerne sett treninga, og fått noen autografer også, men neida... Kamp først... Så en del folk med Lillestrøm-drakter da
                          Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3208

                            #33
                            På treninga lørdag 20. august 11.00-12.15 deltok hele stallen unntatt Pål Strand. Såvidt jeg forsto skulle Strand ha "spesialtrening" med Rösler seinere; kanskje på innlegg og dødballer ?

                            Stallen består nå, etter avgang av David og tilgang av Kiko, av 23 spillere, og effektivt 22, i de par månedene Mifsud er ute med skade.

                            Dagens trening var relativt lett, med oppvarming og fysiske øvelser. Konsentrasjon og hurtighet ble trent i en øvelse som skapte mye latter og overraskelser etter hvordan Rösler valgte å forvirre spillerne når han ga klarsignaler. Kiko utmerker seg som rask i oppfattelsen på tross av lite norsk. Deretter spill ni mot ni på liten bane (med Heinz som utespiller nummer atten). Til slutt straffespark (mot Claus og Per Magne) fra sekstenmeteren. For engangs skyld dagen før kamp: Ingen formasjonstrening med første-11'ern.

                            gilbert

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              #34
                              På dagens trening (fredag 26/8) var stallen fulltallig (minus Mifsud), såvidt jeg kunne seg.
                              Kippe trente alternativt, men ga seg før de andre. Spiller trolig ikke på Hamar. Anders og Gilbert er klare.
                              Mest interessant i dag var at Rösler kjørte mye offensiv formasjons-trening med Powell og Sundgot som spisspar. Robbie og Bjørn Helge var også med på hele denne øvelsen. Det var f eks ikke Myklebust. Det kan med andre ord være duket for to store spisser mot Kamma.
                              Om de evt blir spisser i 4-4-2 eller 3-5-2 ble ikke klargjort på dagens trening. Personlig håper jeg vi skal gå for sistnevnte system mot Kamma.
                              Treningen inneholdt også en del defensiv døball-terping. Uwe var slett ikke fornøyd med alt som ble gjort, eller rettere sagt ikke gjort. Tydelig at han mener vi har mer å gå på når det gjelder konsentrasjon, duellstyrke og vilje til å klarere i eget felt.
                              Trening lørdag kl 11.00 på Lillestrøm stadion. Åråsen er opptatt pga kjerring-fotball (VM-kval mot Ukraina).

                              Mvh
                              Gammer`n
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

                                #35
                                Noen som overvar treningen lørdag 27., og kan gi oss andre en rapport ? Er spent på laget mot Ham-Kam.

                                Kommentar

                                • gamle-perta
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2418

                                  #36
                                  Jeg kom helt på slutten av treningen lørdag, men alt tyder på at Bjørn Helge R kommer inn i stedet for Espen - og Powell og Gilbert spiller sammen på topp. Dette skriver også RB søndag.
                                  Hvilken formasjon man velger er mer usikkert.

                                  mvh
                                  Gammer`n
                                  Mvh
                                  Gammer´n (Per T)

                                  Kommentar

                                  • RSP
                                    Moderator
                                    • Aug 2004
                                    • 10498

                                    #37
                                    Takk for info ! To sterke spisser mot Ham-Kam kan være et bra trekk, ikke minst hvis Riise serverer innlegg fra kanten. Etter denne kampen er det pause frem til kampen mot Brann på Åråsen 11. september; med seier i dag er jeg rimelig sikker på at vi klatrer til en 4-plass. September blir ulidelig spennende, med semifinalen mot enga som høydepunkt. Med seier i dag får laget en fin flyt inn mot de neste kampene...

                                    Kommentar

                                    • blue
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2004
                                      • 1429

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                      Jeg kom helt på slutten av treningen lørdag, men alt tyder på at Bjørn Helge R kommer inn i stedet for Espen - og Powell og Gilbert spiller sammen på topp. Dette skriver også RB søndag.
                                      Hvilken formasjon man velger er mer usikkert.

                                      mvh
                                      Gammer`n
                                      klappp klappp klappp klappp klappp
                                      Fugla 4 Life!

                                      Kommentar

                                      • Errevs
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Jun 2005
                                        • 200

                                        #39
                                        noen som har noe info fra treningene de siste dagene?

                                        Kommentar

                                        • gamle-perta
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2004
                                          • 2418

                                          #40
                                          Alt tyder på samme lag mot bydelen som mot Brann sist, bortsett fra at Kiko tar Kaseys plass. Kippe starter trolig på benken. Tror ikke Haddad er klar...

                                          mvh
                                          Gammer`n
                                          Mvh
                                          Gammer´n (Per T)

                                          Kommentar

                                          Working...