NM, 3 runde, Follo FK - Lillestrøm SK, Onsdag 9 juni kl. 1800

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

Opprinnelig skrevet av Mauer
    Hvordan i helvette kan du si at det er nedprioritert når Berg har gått ut offentlig i intervjuer og sagt at cupen er et av våre store mål i år!?!?!?!
    Stemmer.

Man har jo ikke villet sette inn unggutter i de første rundene en gang. Tydeligvis livredd for å tape. Nuvel. "Stjernespekkede" LSK fikk seg en lekse så det sang i dag.

Dette var Follo, som tapte 0.4 over sullikene fra Moss. Nei, vår "Kjære leder" får ta seg en tur med bobilen sin ned til Øre Villa Kro for en skikkelig fyllekule. Mulig han plukker opp noen tips der.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• runarM
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 566

Opprinnelig skrevet av Boing
      Hvis ikke cupen er noe bry seg om så kan vi da gi faan i å være med?? Hvis ikke cupen er viktig for LSK så kan dem bare legge seg i første runde og tape med en gang.
      God idé! Så slipper vi å tråkle oss igjennom et minefelt av sure nederlag for å ha en mikroskopisk sjanse til å vinne en finale. Alt annet er nedtur uansett. Digg å bli ferdig med det.
      runarM

Kommentar

• Gjest

Det er intet mindre enn en total tragedie!
        Hadde vi vært med i cupen og ligget høyt på tabellen så hadde det vært bra for lysten til å se på fugle på Åråsen og penger på bok av den grunn. Samt lyst hos investorer til å bidra. Begge disse elementene vil nå få seg en knekk..

Kommentar

• chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

Opprinnelig skrevet av Mauer
          Hvordan i helvette kan du si at det er nedprioritert når Berg har gått ut offentlig i intervjuer og sagt at cupen er et av våre store mål i år!?!?!
          Opprinnelig skrevet av Boing
          Hvis ikke cupen er noe bry seg om så kan vi da gi faan i å være med?? Hvis ikke cupen er viktig for LSK så kan dem bare legge seg i første runde og tape med en gang.
          Cupen er nedprioritert for de fleste lag.

At HB sier at det er viktig er så, men som nevnt lenger opp i tråden så virker ikke spillerne så veldig interessert. Flere eliteserielag har røket ut de første tre rundene, og således et godt eksempel på at noe skurrer i forberedelsene. Ikke bare hos oss altså. Er man bare litt interessert blir også forberedelsene litt halvveis, og da ryker man fort.
          Bølerkanaris

Kommentar

• mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

Rett og slett latterlig dårlig utført arbeid av profesjonelle spillere, svært pinlig. Ferien bør nå erstattes med straffetrening, uten lønn selvsagt.
            Fugla mot nye høyder

Kommentar

• maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1289

Opprinnelig skrevet av BennyLem
              Tja. Se kampen igjen du.

På 0-0 har Follo en trippelsjanse, med Logi som redder, pluss mer "klabb og babb".

På 2-0 har de også en suser i stanga, med påfølgende sjanse.
              Joda selvsagt var vi elendige, men jeg er ikke med på at vi blir rundspillt.
              Vi har mer enn nok muligheter i andre omgang til å komme tilbake men BBS scorer som vanlig ikke på de mest opplagte sjanser.

Kommentar

• runarM
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 566

Opprinnelig skrevet av biggie
                Det er intet mindre enn en total tragedie!
                Hadde vi vært med i cupen og ligget høyt på tabellen så hadde det vært bra for lysten til å se på fugle på Åråsen og penger på bok av den grunn. Samt lyst hos investorer til å bidra. Begge disse elementene vil nå få seg en knekk..
                Om to dager er alt glemt. Ingen sitter i juli og sturer over et uviktig cuptap når vi knuser enga på Åråsen. Taper vi den matchen derimot, begynner nok uroen å melde seg i langt større grad.
                runarM

Kommentar

• Dole
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 1634

Opprinnelig skrevet av chrissp
                  Cupen er nedprioritert for de fleste lag.

At HB sier at det er viktig er så, men som nevnt lenger opp i tråden så virker ikke spillerne så veldig interessert. .
                  De spillerne som ikke synes det er interessant å spille cupkamper, synes jeg bør finne seg en ny klubb. Eventuelt en annen hobby enn fotball. Det er totalt mangel på profesjonalitet.

Kommentar

• Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

Hvis cupen ikke er viktig eller noe mål å nå for LSK så vil jeg gjerne ha bekjed om det, slik att jeg kan gi faan i å kjøpe sesongkort, en eventuell cupfinale er den største grunnen til å kjøpe sesongkort.

Kommentar

• lskgogo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 633

Opprinnelig skrevet av Dole
                      De spillerne som ikke synes det er interessant å spille cupkamper, synes jeg bør finne seg en ny klubb. Eventuelt en annen hobby enn fotball. Det er totalt mangel på profesjonalitet.

Bytt ut hobby med jobb. Ikke at det gjør det bedre.
                      Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• Gjest

Hva i all verden driver LKE på med på 4 -1?
                        Se: http://www.nrksport.no/fotball/nm/1.7160839
                        Og hva driver resten av laget på med resten av kampen?
                        Tror det er det 3. målet så har jo Follo 100 muligheter for å score i samme angrep, mens fugla er mest opptatt av å bade i gjørmepytt. Elendige greier!

Kommentar

• *46*

(jeg koser meg litt med at Hulsker bom på straffa og Stabæk røyk ut mot FK Tønsberg)

Da er alle lagene fra finalene de siste 3 åra ute av cupen før fjerde runde! Sier litt om kvaliteten på "topplagene"....

Kommentar

• chrissp
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 2403

Opprinnelig skrevet av *46*
                            (jeg koser meg litt med at Hulsker bom på straffa og Stabæk røyk ut mot FK Tønsberg)

Da er alle lagene fra finalene de siste 3 åra ute av cupen før fjerde runde! Sier litt om kvaliteten på "topplagene"....
                            Sier litt om hvor seriøs man tar cupen. Selv om cup er cup, bør det egentlig ikke være det hvis man møter med samme innsats som i serie.

Hvem ser egentlig på cupen etter at ens eget lag er slått ut?
                            Bølerkanaris

Kommentar

• Serbern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 5496

Uten at det har noen betydning, men FK Haugesund er videre (finale 2007).

Kommentar

• GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

Fra nyhetstråden:

- Undervurderte dere Follo, Henning Berg?
                                - Nei, jeg føler ikke det. Vi ble enige om å legge listen på Tippeliga-nivå før kampen.

Jøss, må man virkelig snakke om slikt også nå? At helproffe spillere skal opptre proft ved enhver anledning med drakta på seg?

Kommentar

• Roll75
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2007
                                  • 834

Kampfiksing?? Dette er jo så elendig at jeg har ikke ord!!

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Fra nyhetstråden:

- Undervurderte dere Follo, Henning Berg?
                                    - Nei, jeg føler ikke det. Vi ble enige om å legge listen på Tippeliga-nivå før kampen.

Jøss, må man virkelig snakke om slikt også nå? At helproffe spillere skal opptre proft ved enhver anledning med drakta på seg?
                                    Dagens!

Kommentar

• GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

Dagens!
                                      Ja, det setter unektelig hans egne uttalelser om viktigheten av cupen i år i et ytterst merkelig lys.

Kommentar

• ragnarrock
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 937

Det som overasket meg er at vi prersterte å legge oss på et så utrolig stabilt nivå når det gjaldt upresise pasninger og sjangseløse klarreringer.
                                        hvordan er det mulig at et tippeliga lag klarer å miste fokus så utrolig?

blir kvalm av tanken på at alle nå skal ha ferie isteden for å terpe terpe terpe terpe terpe terpe på grunn ferdighetene som tydeligvis ikke sitter.
                                        og hvordan er det mulig at vi taper SÅ mange dueller?

Har det skjedd noe internt som ikke har lekket som gjør at alle tenker på annet enn ball?

var forrøvrig veldig hyggelig å se MJ på banen, selv om jeg ikke skjønner hva håpet var for å snu kampen iløpet av de siste 2min. Det går ikke så ofte å få til slikt...
                                        Og skimtet vel at Tokstad stod og tøyde ut bak mål et par min, da puttet vi, han har en effekt, men mer om det en annen dag...
                                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• Speeder
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 951

For en forferdelig innsats!

Skulle gjerne sett att det ble gjort grep da trykket falt etter vår første utligning.

Ut med Lasse og Sundgod. Nosa sentralt og inn med Edwin, samt Marius for Lasse.
                                          Flaut å la en slik kamp ebbe ut uten å gjøre grep.
                                          Tore Galgerud

Kommentar

Working...