Nå tror jeg klønebrigaden må ta seg sammen!
NM, 3 runde, Follo FK - Lillestrøm SK, Onsdag 9 juni kl. 1800
Collapse
X
-
Her møter vi ikke et lag som vil tillate seg å falle slik Molde gjorde, men gi alt i absolutt alle dueller til siste sekund. Ser beksvart ut, flere spillere i knestående på frisparket til Follo helt på slutten av omgangen.
Skremmende!Kommentar
-
Et lag uten noe å tape, med en enorm entusiasme på en dårlig gressmatte var vi tydeligvis ikke mentalt klare på. Viktig den jobben Henning gjør i pausen med gutta nå, den kan redde oss. Fortsetter vi å henge med hodet slik vi har gjort i første omgang slår vi ikke Follos damelag engang.
Har fortsatt trua, men noe må skje. Vi må ta tak, og ikke minst stoppe deres nr 16 som er arkitekten bak ethvert Follo angrep.Kommentar
-
He-he. Og Follo har hatt e i stanga og par-tre kjempesjanser til.
Vi har hatt nada.
* Nosa bortgjemt på kant nok en gang - skandale.
* Sundgot er sveisa fast i matta
* Stort sett alle er ræva.
Nei, her må to mann innpå fra pause. Mange kandidater å bytte ut. Meter'n eller BBS inn for Sundgot eller Ujah. Nosa må inn sentralt. Søgård kan hvile. Inn med Edwin, Ringen MJ eller hvem som helst på venstrekant. Vi har null og niks på venstre!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
-
De siste 3min får vi knapt låne ballen.
Slapp innsats. Helt klart undervurdering av Follo. Taper dueller
over hele banen.
Vi har dog hatt noen sjanser, og kunne ha scoret ett eller to om
vi hadde hatt tur/dyktighet.
Har ikke gitt opp - hvem kan det etter Molde-kampen ...Kommentar
-
He-he. Og Follo har hatt e i stanga og par-tre kjempesjanser til.
Vi har hatt nada.
* Nosa bortgjemt på kant nok en gang - skandale.
* Sundgot er sveisa fast i matta
* Stort sett alle er ræva.
Nei, her må to mann innpå fra pause. Mange kandidater å bytte ut. Meter'n eller BBS inn for Sundgot eller Ujah. Nosa må inn sentralt. Søgård kan hvile. Inn med Edwin, Ringen MJ eller hvem som helst på venstrekant. Vi har null og niks på venstre!
Trist at man ikke klarer å få til noe mot et dårlig adecco lag. Sier kanskje noe om standarden til tippeligaen?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
De fleste spillerne snakket vel kun om ferieplaner før matchen? FAEN! Må snu det her! Seriøst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeg skal på jobb i morra!!!!!!!!!!!1Kommentar
-
Spillerne ser rett og slett bare slitne og leie ut, null giv. Synd, for cupen er vår mulighet til å vinne noe i år. At vi synker så lavt prestasjonsmessig er veldig urovekkende også, 0-3 er rett og slett en skandale!Kommentar
-
Typisk
Jeg hadde en sterk mistanke om at det ville ble veldig vanskelig i denne kampen. Det er så typisk i kjølvannet av en den enorme gleden og utladningen gutta fikk etter mirakelet i Molde. Men nå har vi jo en hel omgang å ta igjen de tre målene på, mot 4 minutter i Molde...hilsen pålKommentar
-
Rekdal har byttet to spillere før pause og de ligger tross alt bare under med 1-0 mot Løvham.
Edwin var viktig i forrige snuoperasjon. Litt usikker på hvordan han blir på denne banen, men han bør inn. Bergmann også. Vi må vel også vurdere å gå over til en treer bak.Kommentar
-
Enig. Nå har vi ingenting å tape. Forventer innsats og angrepsvilje i 2. omgang!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
"Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Begynner å bli mektig lei at klubben skal falle så jævla lavt i x antall kamper hvert bidige år! Hvorfor skjer det??! I år trodde jeg virkelig at vi endelig hadde nok kvalitet til å gå klar av så svære banaskall som dette. Vi er et mini-Brann og står også med tidenes største norske flause i utlandet som er praktisk talt umulig å overgå.
Nå er dette ikke avgjort ennå, men uansett! Vi blir pissa på!Kommentar
Kommentar