Tarik!!!! bare kjøre på videre dette her
NM, 3 runde, Follo FK - Lillestrøm SK, Onsdag 9 juni kl. 1800
Collapse
X
-
Faen meg det dummeste jeg har hørt. Greit laget er bedre i år enn i fjor. Men betyr vel ikke at alle som presterer like godt som en pose med søppel skal få spille matchen ut?!?!?Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Berg spiller da ikke der ute, se på spillerene da! Greit nok at kanskje Henning Berg ikke har klart å motivere spillerene for denne kampen, det er dårlig det , men en slik kamp skal LSK vinne selv om vi måtte ha reist dit med kun 11 spillere og uten noen trenere på benken.Kommentar
-
Kommentar
-
Å sette inn en defensiv venstrebent spiller skjønner jeg. Spesielt når LSK sin venstre back har spilt som en lilleputt. Men i mitt hode stod det andre spillere foran Råner'n i køen for å bli tatt av banen.Knurr...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fullstendig rævkjørt forsvar i dag, tempoproblemene helt blottlagt på en måte vi faktisk ennå ikke har sett i TL. Stryk på alle og stakkars Eriksen ble rett og slett bare litt ekstra latterliggjort.
En jævla svart dag i historien dette, vi blir faktisk rundspilt i lange perioder.Kommentar
Kommentar