NM, 3 runde, Follo FK - Lillestrøm SK, Onsdag 9 juni kl. 1800

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    God timing dette fram mot 4. juli...
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • mrognan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2008
      • 846

      jaja, det er bedre å bli slått ut av cupen enn å bli snytt for avansement. Follo fortjener å gå videre. Enkelt og greit.
      Morten

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3500

        Faen! Hvorfor skal vi bli så jævlig utålmodige og ta masse sjanser på 0-1 istedenfor å bare holde på ballen, og la de få løpe seg tomme. Så kunne vi snudd det i andre omgang. Dette er noe de beste lagene er veldig flinke til, og noe vi burde evne mot Follo.

        Godt det er ett VM sluttspill før neste kamp

        Kommentar

        • Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

          Mer forbanna patetiske LSK-spillere har jeg ikke sett på banen på mange år. Glad jeg ikke er LSK-spiller i ikveld, hadde mest sannsynlig finne meg ett tre og hengt meg.

          Nei, trekk i lønn, kom dere hjem på egenhånd, fortjenner ikke å sitte i en "LSK-buss". Nei, nå tar jeg ferie fra LSK-fotball og skal gjøre allt for å glemme navnene på alle de møkk ræva fuckings dårlige LSK-spillerenes navn, dem fortjener ikke å bli nevnt på lang tid.

          Ikveld tørka LSK-spillerne seg i ræva med LSK-drakta, så dårlig var det.

          Kommentar

          • Serbern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 5496

            For å ta det lille positive så slipper vi spille kamp mellom kampene mot søpla og bartene?

            Kommentar

            • Jannis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 266

              Dette er TOTALT skandaløst, her MÅ det oppvask til.

              La hoder rulle. FAEN:evil:

              Kommentar

              • *46*

                Passende straff er å gå hjem til Åråsen for trening. Feriepengene må dras inn. De skal skjenkes til fondet "Undervurderte Follo spiller på alt for lav lønn".

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Hvorfor får forsvarsrekka være intakt i en så hinsides ræva oppvisning? Å slippe inn fire mål mot Follo skal faen meg få konsekvenser for noen av dem, Eriksen blir jo for eksempel lekt med hele kampen!

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2378

                    Eriksen om mulig enda mer ræva enn mot Molde. At Sundgot får fullføre er en gåte. Han var vel borti ballen 2-3 ggr i 2.omg, og den ene gangen bommet han
                    på nærmest åpent mål igjen. Han trenger tydeligvis ikke vise noe som helst, for klippekortet ble delt ut før sesongsstart.
                    Nosa er vel den eneste som viser klasse. Som vanlig. Tarik får også godkjent.
                    Ujah klarer ikke å gjøre seg bemerket. Var det ikke han som skulle være så rask? Han klarte ikke parkere en eneste Follo-spiller.

                    Nei, her skulle Kippe og Johnsen vært kjørt inn som spisser fra 75. eller kanskje enda tidligere.
                    Når det er sagt fikk vi aldri lagt Follo under ordentlig press, bortsett fra panisk angrepsspill. Samme faen, vi får satse på å slå VIF og RBK hjemme. Det betyr
                    tross alt mye mer, ihvertfall i min bok.

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1262

                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Fullstendig rævkjørt forsvar i dag, tempoproblemene helt blottlagt på en måte vi faktisk ennå ikke har sett i TL. Stryk på alle og stakkars Eriksen ble rett og slett bare litt ekstra latterliggjort.

                      En jævla svart dag i historien dette, vi blir faktisk rundspilt i lange perioder.
                      Rundspillt er vel å ta litt hardt i. Follo scorte på alt de hadde og all ære til de for det. Her må alle ta like mye skyld.
                      Det var jo cupen som var det store målet i år så her forventer jeg knallhard evaluering av hva som gikk galt.

                      Kommentar

                      • mrognan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 846

                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Feriepengene må dras inn. De skal skjenkes til fondet "Undervurderte Follo spiller på alt for lav lønn".
                        Eller til fondet for dekning av reiseutgifter for Kanarifans som tar seg bryet med å møte opp til kamp når spillerne ikke gidder å ta kampen seriøst.
                        Morten

                        Kommentar

                        • ap4
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 271

                          Ekstremt flaut og uprofft! Og det gjelder ikke bare LSK-spillere ser det ut til. Er jo nesten ikke eliteserielag igjen i cupen. Virker ikke som cupen betyr en dritt for eliteseriespillere lenger. Det bør få konsekvenser!! Utrolig arrogant overfor supportere!

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av maxpayne
                            Rundspillt er vel å ta litt hardt i. Follo scorte på alt de hadde og all ære til de for det. Her må alle ta like mye skyld.
                            Det var jo cupen som var det store målet i år så her forventer jeg knallhard evaluering av hva som gikk galt.
                            Var det perioder av rundspilling så var det Follo som sto for den, først og fremst i første. Vi klarte ikke engang skape noe trykk på dem. En ting er at vi sjelden eller så og si aldri klarer det mot TL-lag, men Follo er noe ganske annet tør jeg påstå.

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              Opprinnelig skrevet av maxpayne
                              Rundspillt er vel å ta litt hardt i. Follo scorte på alt de hadde og all ære til de for det. Her må alle ta like mye skyld.
                              Det var jo cupen som var det store målet i år så her forventer jeg knallhard evaluering av hva som gikk galt.
                              Tja. Se kampen igjen du.

                              På 0-0 har Follo en trippelsjanse, med Logi som redder, pluss mer "klabb og babb".

                              På 2-0 har de også en suser i stanga, med påfølgende sjanse.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • chrissp
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 2403

                                Hvem bryr seg egentlig om cupen? Når laget er med er det morsomt, men når det er ute så er det ingen som bryr seg. Cupen har vært nedprioritert hos de fleste lagene i flere år allerede. Serien bryr alle seg om uansett. Cupen er glemt den dagen man er slått ut.
                                Bølerkanaris

                                Kommentar

                                • lskgogo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2010
                                  • 633

                                  Fy faen detta er flaut. Rett og slett flaut!

                                  Forventer at du faktisk slakter laget etter denna kampen Berg. Ikke kom med noe piss om dommer,bane,forberedelser,sjangsesløsing,kolera,ai ds osv. Detta er rett og slett elendig av lsk. Follo fortjent videre.

                                  At du ikke evner og gjøre bytter for stå for din regning. Slik LKE spillte i dag er det rett og slett ett UNDER at du lar han fullføre 90 min. Hva viser du ved og ikke bytte? Jo, at uansett hvor dårlig du er, det er ok.

                                  Sundgot, hva gjør han på banen? Jada, Sundgot har gitt meg mange fine øyeblikk også. Men i det siste har han rett og slett ikke levert. Vinner FÅ hodedueller, roter bort ballen og er ikke direkte skapende offensivt. Jeg er med på den med å gi folk en sjangse, men faen eller a! Leverer du ikke må noen andre få prøve seg.
                                  Her ser jeg på Ujah som er fin fin erstatter. Han er spillesugen, raskere, vinner flere hodedueller og bedre teknisk.
                                  Sundgot er en goalgetter, og det er det. Men når han ikke scorer må noen andre gjøre det.

                                  Takk for alt du har gjort Berg, men nå må du vise deg mer som en sjef. Hvis at du faktisk forventer det beste av alle og trekk inn klippekorta.

                                  Takk og lov for at det er vm straks. Dette trenger jeg en pause fra..
                                  Tar seg en pause til mars 2012..

                                  Kommentar

                                  • Boing
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2005
                                    • 711

                                    Opprinnelig skrevet av Serbern
                                    For å ta det lille positive så slipper vi spille kamp mellom kampene mot søpla og bartene?
                                    Er ikke noe positivt å hente ved ett LSK tap, den dagen jeg synes det er noe positivt med ett LSK tap så skal jeg begynne å holde med ett eller annet lag i 8 div, der ingenting betyr noe.

                                    Kommentar

                                    • Mauer
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2007
                                      • 270

                                      Opprinnelig skrevet av chrissp
                                      Hvem bryr seg egentlig om cupen? Når laget er med er det morsomt, men når det er ute så er det ingen som bryr seg. Cupen har vært nedprioritert hos de fleste lagene i flere år allerede. Serien bryr alle seg om uansett. Cupen er glemt den dagen man er slått ut.
                                      Hvordan i helvette kan du si at det er nedprioritert når Berg har gått ut offentlig i intervjuer og sagt at cupen er et av våre store mål i år!?!?!

                                      Kommentar

                                      • rælingen kanaris
                                        Kaptein Reketråler
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2005
                                        • 1446

                                        Drit og dra alle som spilte idag! Det er faen meg ikke bra nok uansett!
                                        Custodes
                                        I med og motgang

                                        Kommentar

                                        • Boing
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2005
                                          • 711

                                          Opprinnelig skrevet av chrissp
                                          Hvem bryr seg egentlig om cupen? Når laget er med er det morsomt, men når det er ute så er det ingen som bryr seg. Cupen har vært nedprioritert hos de fleste lagene i flere år allerede. Serien bryr alle seg om uansett. Cupen er glemt den dagen man er slått ut.
                                          Hvis ikke cupen er noe bry seg om så kan vi da gi faan i å være med?? Hvis ikke cupen er viktig for LSK så kan dem bare legge seg i første runde og tape med en gang.

                                          Kommentar

                                          Working...