NM, 3 runde, Follo FK - Lillestrøm SK, Onsdag 9 juni kl. 1800

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    Her var det mye rør, spesielt med tanke på hvor lett det er å slå Follo. Det er jo dette som er cup, nemlig at alt kan skje. Spillere er ikke roboter og det mentale blir dermed en viktig faktor.

    Det er derfor Leeds kunne slå ManUre på Old Trafford, det er derfor LSK kunne tape mot Follo.

    Det er bittert, surt, flaut, jævlig osv., men that's life. Dette skjer for alle klubber og alle spillere. Nevn en Tippeligaklubb som ikke har røket ut av cupen mot dårligere motstand de siste ti årene. Tapet er allerede glemt, nå ser jeg med gru frem mot matchen mot Søpla. Seier der, så er det meste tilgitt.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • skotten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 1794

      Opprinnelig skrevet av BennyLem
      Treneren har selvsagt ansvaret. Jeg gjorde opp min mening 16. mai i fjor, og den står fortsatt ved lag. Sterkere enn noensinne.
      Just for the record var det en mening Benny - i følge seg selv - ville innta helt og holdent på bakgrunn av resultatet i enkeltkampen mot Odd på Åråsen i fjor. Da denne endte uavgjort hadde sjefsanalytikeren vår allerede trengt seg opp i et hjørne. Bare for å illustrere hva slags perspektiver vi opererer med her...

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        Opprinnelig skrevet av skotten
        Just for the record var det en mening Benny - i følge seg selv - ville innta helt og holdent på bakgrunn av resultatet i enkeltkampen mot Odd på Åråsen i fjor.
        Ikke gjør deg dummere enn det du er.

        Min motvilje mot Berg startet for fullt under treningskampen i LSK.Hallen i fjor mot Molde. Sesongstarten forsterket det, og kampen mot Odd var den berømte dråpen.

        Opprinnelig skrevet av skotten
        Da denne endte uavgjort hadde sjefsanalytikeren vår allerede trengt seg opp i et hjørne. Bare for å illustrere hva slags perspektiver vi opererer med her...
        Artig at du og dine medsammensvorne til stadighet er så opptatte av hva undertegnede foretar seg og mener.

        Angående analysekapasitet, så kan Benny nok en gang gni det inn denne uken. Som kjent agiterte jeg knallhard for å sparke Slokvik, og var tilsvarende begeistret for ansettelsen av Kåsene.

        Hva var det jeg sa? http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...&postcount=267

        Hvor er dine analyser da? Kom med de? Eller har du i det hele tatt noe å melde fotballfaglig? Det du driver med hører hjemme på Litteraturhuset.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            Du kan godt skryte av hva du har hatt rett i, men oss forumrunkere husker godt slakten av Berg når Esset spilte back, og ditt personlige korstog mot Steinar som har hvert en av våre beste spillere i år.

            For å sette det litt på spissen: Skyter du lenge nok i mørket treffer du noe til slutt
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
              Du kan godt skryte av hva du har hatt rett i, men oss forumrunkere husker godt slakten av Berg når Esset spilte back, og ditt personlige korstog mot Steinar som har hvert en av våre beste spillere i år.

              For å sette det litt på spissen: Skyter du lenge nok i mørket treffer du noe til slutt
              Skyter man ikke, så scorer man heller aldri mål. Jeg skriver slik jeg vil LSK skal spille: offensivt.

              Så lenge mesteparten er innenfor, så tåler man at noe blir stang ut. Det er vel heller andre som må gå noen runder med seg selv her?

              De som lot seg dope ned i Uday-rusen, eller som trodde Erland Johnsen var en redningsmann, at Judas fortjente heltestatus, at Kriseneber var et kupp, at Slokvik burde holde på og at Meter'n, Ringen og andre kan råtne på benken. Jeg kaller de bare 99,9%.

              Vel, nok om undertegnede, selv om jeg skjønner at Bergs klakører gjerne vil skifte fokus, som en gjeng Stoltenberger som skulle til månen, men krasjlandet på et jorde i Spikkestad.

              Jeg konstaterer at Berg nok en gang har gjort seg bort i cupen. Her kan det ikke skyldes på dommere, bane, ball eller TV2.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • skotten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 1794

                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Ikke gjør deg dummere enn det du er.

                Min motvilje mot Berg startet for fullt under treningskampen i LSK.Hallen i fjor mot Molde. Sesongstarten forsterket det, og kampen mot Odd var den berømte dråpen.
                At du var kritisk til laget før den tiden har jeg ikke bestridet. Men i spørsmålet om Berg bør bli eller Berg må gå, forhåndsvarslet du behørig skulle sees an på bakgrunn av resultatet mot Odd.

                Forøvrig deltar jeg i den fotballfaglige debatten når det passer meg, og snakker fotball som på litteraturhuset når det passer meg. begge deler har sin sjarm

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  For å sette det litt på spissen: Skyter du lenge nok i mørket treffer du noe til slutt
                  Hmmm.... Er lemmet egentlig Ivar Hoff?
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                    Hmmm.... Er lemmet egentlig Ivar Hoff?
                    Hvorfor ikke. Folk her inne har tidligere, i fullt alvor, beskyldt undertegnede for å være Per Berg. Dette var i tiden Uwe (som måtte gå) vs. Berg var på sitt heteste.

                    Slik Lobolars (den radikaliserte) har blitt beskyldt for å være Stian Ringstad.

                    Vel, som jeg sa, nok om forumdeltakere. Spørsmålet er hvem som må gå, ikke om noen må gå. Vi har 24 dager å skjerpe oss på.
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

                      Målet i cupen neste sesong må være at vi kommer så langt at vi får spille en hjemmekamp i cupen. Vi har ikke spilte en cupkamp på Åråsen siden 2007. Neste år vil det være fire år siden.

                      Kommentar

                      • Mollari
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Dec 2003
                        • 135

                        Opprinnelig skrevet av KFL41
                        Målet i cupen neste sesong må være at vi kommer så langt at vi får spille en hjemmekamp i cupen. Vi har ikke spilte en cupkamp på Åråsen siden 2007. Neste år vil det være fire år siden.
                        NFF's veier er uransakelige.

                        Hater Follo!
                        http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          Opprinnelig skrevet av KFL41
                          Målet i cupen neste sesong må være at vi kommer så langt at vi får spille en hjemmekamp i cupen. Vi har ikke spilte en cupkamp på Åråsen siden 2007. Neste år vil det være fire år siden.
                          Da må vi få hjemmekamp i første eller andre runde

                          Kommentar

                          • Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

                            Jeg for min del fikk et godt tips til ferielesning. Etter å ha sett vår sentrale midt i andreomgangen i søla der.



                            Det var en spøk følkens, slapp a. Det mest positive rundt kampen var faktisk lsk-live som tipsa oss om "trololo"-mannen fra gamle CCCP. Mye bra derfra.

                            Kommentar

                            • mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

                              Tapte inntekter pga spillere i feriemodus. http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...2&postcount=57.

                              Pokker, jeg er fortsatt like drittsur pga. denne kampen. Uansett hva dere her inne kommer med av flåsete "slapp av", "dårlig dag", "cup er cup" påstander, det finnes ikke noen gyldig unnskyldning. Dårlige dager kan spillere ha de dagene det ikke er kamp.

                              Denne kampen kan godt bli den indirekte årsak til langt dårligere plassering i årets serie. Cup'en er viktig, på mer enn en måte.

                              At det går an! Noen må gå!
                              Fugla mot nye høyder

                              Kommentar

                              • *46*

                                Nei, så klart blir alt bedre dess lengre man syter, er drittsur og forbanna over en ting. Negative tanker hjelper helt sikkert når andre halvdel av serien sparkes i gang. Positive tanker og å se fremover er for kyllinger og tapere. La oss heller graves oss ned i gammel dritt.

                                Begynner noen å tenke positivt nå, så må dem gå umidelbart!

                                (ja, jeg hadde faktisk litt glimt i øyet når jeg skrev dette )

                                Kommentar

                                Working...