Lsk har innkalt til pressekonferanse i dag kl 1230,noe om noe nytt med helse og gjøre?? Kan det hende at Torgeir kommer med en spiller også tro??http://lsk.no/?did=9129159Jeg
Pressekonferanse i dag kl 1230.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Å der mista jeg all konsentrasjon om jobben.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg. -
Har du noe inside info kanskje? Om ikke så tviler jeg sterkt på det siden det hadde vært en merkelig måte å gjøre det på og siden vi er utenfor overgangsvinduet.
Om vi henter noen utenfor vinduet så må det vel være til juniorlaget.Kommentar
-
Endelig avklaring på om Tarik har spilt sin siste kamp også, kanskje?
Edit: Nei, det ser da bare ut til å være pilotprosjektet om forebyggende helse som er temaet. Men det var da kort varsel på noe som skulle kunne være godt forberedt.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
"Siden november 2009 har LSK hatt et pilotprosjekt på forebyggende helse i samarbeid med Itogha AS. Dette har gitt gode resultater og prosjektet vil bli presentert av Geir Kåsene, fysisk trener i LSK, og av Ola Eide, forskningsdirektør i Itogha AS.
Hovedtrener Henning Berg og Stefan Logi Magnusson vil være tilstede for å uttale seg om prosjektet."
Hadde det vært noen andre enn tullebukk som starta denne tråden så hadde jeg flira og syntes det var rimelig tåpelig å tro det skulle komme en ny signering på denne pressekonferansen.Kommentar
-
Jeg har vanskelig for å tro at dette dreier seg om nye spillere, men jeg spiser gjerne ordene mine hvis jeg tar feil.
Hvis det er satt i gang et prosjekt for å bedre helsen til spillerne og forebygge skader, så må jo det ha vært en dundrende suksess med oppsiktsvekkende resultater. Jeg kan ikke huske sist vi hadde så lite skader på spillere over en så lang periode.Kommentar
-
http://lsk.no/?did=9129159
"Siden november 2009 har LSK hatt et pilotprosjekt på forebyggende helse i samarbeid med Itogha AS. Dette har gitt gode resultater og prosjektet vil bli presentert av Geir Kåsene, fysisk trener i LSK, og av Ola Eide, forskningsdirektør i Itogha AS.
Hovedtrener Henning Berg og Stefan Logi Magnusson vil være tilstede for å uttale seg om prosjektet."
Hadde det vært noen andre enn tullebukk som starta denne tråden så hadde jeg flira og syntes det var rimelig tåpelig å tro det skulle komme en ny signering på denne pressekonferansen.Last edited by tullebukk; 07.06.2010, 11:18.Kommentar
-
slapp av a gutter... det kommer ikke noe annet denne gangen...Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
I tillegg ville vel det vært unødvendig med pressekonferanse hvis saken allerede hadde vært ute i media?
Først invitere presse - så pressekonferanse - så ut i media.Kommentar
-
Hva er rart med at LSK ønsker å ha en pressekonferanse for å fortelle om et prosjekt som klubben er stolte av?
I tillegg ville vel det vært unødvendig med pressekonferanse hvis saken allerede hadde vært ute i media?
Først invitere presse - så pressekonferanse - så ut i media.Kommentar
Kommentar