Pressekonferanse i dag kl 1230.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dersom denne pressekonferansen kun er arrangert for å kaste lys over et eller annet treningsopplegg så kan en vel konstantere at markedsføringa opp mot pressen har vært noe mangelfull.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Her har Lsk en lannnnng vei og gå ikke bare når det gjelder markedføring mot pressen ,men faktisk markedføring av klubben ut til publikum .En ting er vi som er lideskapelig opptatt av klubben vi får med oss når det er kamper og lignende ,men den vanlige mann i gata i lillestrøm han veit jo nesten ingen ting. Man må faktisk bruke noen kroner for og tjene noen.:???:Kommentar
-
Kan vel ikke være noe spennende iom at vi ikke har hørt noe enda?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg har vanskelig for å tro at dette dreier seg om nye spillere, men jeg spiser gjerne ordene mine hvis jeg tar feil.
Hvis det er satt i gang et prosjekt for å bedre helsen til spillerne og forebygge skader, så må jo det ha vært en dundrende suksess med oppsiktsvekkende resultater. Jeg kan ikke huske sist vi hadde så lite skader på spillere over en så lang periode.
Utifra de siste supergjenopphentingene våre, tyder mye på at vi er langt bedre trent enn de fleste andre lag i Eliteserien.
Hvorfor de ønsker å dele disse yrkeshemlighetene med resten av verden er jeg imidlertid usikker på.Kommentar
-
"Vi hjelper dere med å utvikle et ekstremt bra program for trening av fotballspillere, men vi vil at resultatene skal publiseres og deles ettersom vi er intressert i å utvikle det faglige miljøet."
"ok, vi skal ha pressekonferanse og kalle inn nasjonal presse om resultatene lykkes. Skal til og med informere om pressekonferansen på websiden vår så alle kan komme."
Noen måneder senere.
"Pressekonferanse om en halv time, ikke si noe til rb, vg, dagbladet eller andre!"Kommentar
-
Ta det helt med ro. Alle interesserte fikk muligheten til å være på pressekonferansen i dag. Både RB og andre aviser/tv-stasjoner har fått innkallelse tidligere, og påminnelse i dag. Er det virkelig noen som tror at LSK kun legger ut en liten sak på nettsiden sin?Kommentar
-
Informasjon og saker kommer fra pressekonferansen litt seinere i dag på LSK.NO.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke så sikker på det Leif A. Denne mystiske pressekonferansen tidligere i dag kan ha vært en avledningsmannøver for en annen hemmelig pressekonferanse.... Folk her inne er jaggu meg gale!"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Er det nå jeg skal komme med at Ruben stod over treninga på fredag(lørdag)nettopp pga magesmerter .Kommentar
Kommentar