Fjøra og Uwe så på lyn..

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    Fjøra og Uwe så på lyn..

    I går spilte Lyn treningskamp mot Millwall i Halden, og da observerte jeg Uwe og Fjørtoft på tribunen. I lokalavisa i dag sier Uwe at de ser på lyn pga vi har de i den 2. kampen etter ferien. Men det er mulig de så på noen spillere? Onstad for eksempel, som for øvrig var lyns beste i går.
    Uansett, alltid hyggelig med lillestrømfolk i Halden
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa
  • Kanaristar
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2005
    • 155

    #2
    Kan være de snakker sant, gutta elsker jo fotball, men på den annen side alle vet jo alle hvordan Lyn spiller.

    I fjor høst var jeg på storstua til Vinger ifm med kvaliken mot Bodø/Glimt (møkkakamp). Bak meg satt Uwe og Gunnar og tydelig speidet etter spillere (de gikk før kampen var ferdig og).

    mvh
    Kjøp Citroën !

    Kommentar

    • andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

      #3
      Lillestrøm har åpenbart lyst på Onstad (bosatt i Lillestrøm), men tar seg trolig ikke råd til det i og med at han har kontrakt med Lyn ut 2007, og derfor vil bli en veldig dyr spiller! København har merkelig nok litt bedre økonomi enn oss, og skal visst ha kommet med et langt høyere bud. Mulig han havner der! Tomasz Sokolowski er fortsatt bare født i 85, kan hende er han interessant også.
      TS05 - Felt C

      Kommentar

      • Do'h
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 1891

        #4
        Onstad er en spiller jeg helst ikke vil se i hellig drakt...
        LSK FOR GULL 2006

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4380

          #5
          Nei u21 landslagsspillere har vi ikke bruk for.. tosk!
          ..................

          Kommentar

          • Do'h
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 1891

            #6
            tsh. jeg syns bare han er en klyse.
            LSK FOR GULL 2006

            Kommentar

            • HanseFrank
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2004
              • 221

              #7
              Mitt sterkeste Onstad-minne er fra en juniorkamp mellom Lyn og FFK, der han skjelte ut en medspiller for dårlig pasningsspill. Espen Olafsen, som da trente Lyn/NTG-juniorene, tok umiddelbart affære og ga tydelig beskjed om at slik oppførsel var uakseptabel.

              Om han er en klyse har jeg ingen forutsetninger for å uttale meg om, men at han ikke alltid er sympatisk, har jeg sett med egne ævver!
              HanseFrank
              - på den andre siden...

              Kommentar

              • andee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 1191

                #8
                Hva er detta for no' fjas?! Ta dere en tur på én LSK-trening, og dere vil antakelig få med dere Johan Petter Winsnes(!) skjelle ut medspillere! Man skal da ha et visst forventningsnivå til lagkameratene sine, pluss et greit tenningsnivå - da kommer fort sånne ting. Syns jeg ser Kasey smile til Rambekk og oppmuntrende si "better luck next time, boy" da han sleiver en femmeters pasning rett utover sidelinja....

                Og den "playa-hating'a" av Onstad oppe i Nittedal er vel ikke akkurat makeløs, Do'h? Sånt skjer vel på stort sett alle småplasser hvor man lykkes i et eller annet. Tror det blir kalt jantelov. Nå slipper han forhåpentligvis unna all hvisking og tisking der oppe, med leilighet i Fugla By.
                TS05 - Felt C

                Kommentar

                • Snjutleif
                  Medlem
                  Bøffel
                  • Jul 2004
                  • 34

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                  Mitt sterkeste Onstad-minne er fra en juniorkamp mellom Lyn og FFK, der han skjelte ut en medspiller for dårlig pasningsspill. Espen Olafsen, som da trente Lyn/NTG-juniorene, tok umiddelbart affære og ga tydelig beskjed om at slik oppførsel var uakseptabel.

                  Om han er en klyse har jeg ingen forutsetninger for å uttale meg om, men at han ikke alltid er sympatisk, har jeg sett med egne ævver!
                  Vær så snill a`? Er du seriøs nå? Mener du at du ønsker at spillere skal fly rundt på banen å kjæle med hverandre du, eller?

                  Det er nå engang sånn at i en konkurransesituasjon, herunder fotballkamper, vil enkelte (heldigvis) stille høye krav til seg selv og medspillere. Detta innebærer innimellom at det kommer en kommentar eller to, og helt ærlig - detta får folk tåle. Nå aner ikke jeg i hvilken grad dette tok av, men uansett mener jeg at det må være takhøyde for å kommentere hva som skjer, som et forsøk på å peppe opp sine lagkamerater, og samtidig peppe seg sjæl litt. Antar dessuten at Onstad var en mulig kaptein i denne kampen, mtp sin fremtredende posisjon, og i så måte er det en del av jobben å holde på sånn. Eller skal du kritisere Roy Keane for at hans noe utbasunerende lederstil ikke har medført suksess også? Jeg bare spør assa, er lov å svare, og er du uenig, så er det lov...

                  Hvis spillere som LEVER av å sparke 5'ere ikke greier å ta kritikk i kampens hete, får dem legge opp å bli agenter! Så kan dem dulle litt med klientene sine istedetfor!
                  Snjutleif - verdens kanskje mest berømte hamster.

                  Kommentar

                  • HanseFrank
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Mar 2004
                    • 221

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Snjutleif
                    Vær så snill a`? Er du seriøs nå? Mener du at du ønsker at spillere skal fly rundt på banen å kjæle med hverandre du, eller?

                    Det er nå engang sånn at i en konkurransesituasjon, herunder fotballkamper, vil enkelte (heldigvis) stille høye krav til seg selv og medspillere.
                    Neida, jeg vil helst unngå for mye kjæling.

                    Og jeg synes det er helt dint at lederemner går foran og plasserer noen skap, som Martin Andresen, Ståle Solbakken, Kjetil Rekdal og Roy Keane gjør.

                    Når jeg trekker frem denne episoden så er det fordi det var så langt fra konstruktivt som man kan komme, og fordi medspilleren åpenbart var utilpass. Han hadde også selv signalisert at han ikke klarte å gjennomføre det han hadde idé om å gjøre.
                    HanseFrank
                    - på den andre siden...

                    Kommentar

                    • Trofast kanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2004
                      • 355

                      #11
                      derfor var dem der

                      PS! Også Lyn var ute etter Mouelhi. Han prøvespilte for osloklubben i en treningskamp mot Millwall mandag.

                      Kommentar

                      Working...