Veldig artig at det går bra med IFK. Jeg unner virkelig Arne all form for suksess. (Så lenge det ikke går på bekostning av LSK, i for eksempel Royal League.)
Arne Erlandsson
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av HanseFrankClayton ble sjekket i generalprøven på Røkkeløkka, og resten er vel historie.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av HanseFrankClayton ble sjekket i generalprøven på Røkkeløkka, og resten er vel historie.Kommentar
-
Husker at før 2001 sesongen var vi så dårlige at Arne dro til Sverige for å kjøpe redbull.. Det var den eneste back-up planen han hadde for dårlig spill, men så kom Clayton og resten er jo historie.
Er glad vi slipper Erlandsen fotballen på Åråsen. Kommer sikkert til å klikke for de i Gøterborg. Ihvertfall uten resultater, og selv om han får resultater ser jeg ikke akkurat på Arne som en person som kan få heltestatus.. Men han får ha lykke til..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av christofferDet gjorde han ikke, Misund spilte faktisk spiss di siste 20 i den kampen, så akutt var det en uke før seriestart i 2001. Han kom som spiss til Bryne-kampen uten å få spille.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av christofferDet gjorde han ikke, Misund spilte faktisk spiss di siste 20 i den kampen, så akutt var det en uke før seriestart i 2001. Han kom som spiss til Bryne-kampen uten å få spille.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Arne Erlandsen henter nå en ny spiller fra Molde, denne gangen til IFK Gøteborg, Moldes kaptein Magnus Kihlberg....
Når det gjelder Clayton Zane, så kan jeg, med fare for å frata Rønnern en hundrelapp (men det veddemålet trudde du vel aldri det ville bli noe av ?) opplyse følgende:
Clayton Zane ble klar for en tre måneders utleieavtale fra MFK til Fugla 10. april 2001, samme dag som Molde og Lillestrøm spilte treningskamp på Røkkeløkka (et noe redusert LSK tapte 0-4). Clayton var dermed klar for den gule trøya før kampen. LSK hadde også en opsjon på kjøp av Clayton, som gikk ut etter fire uker. Søndagen før fristen så det ut til at det ikke ville bli kjøp, men mandag 8. mai hadde klubben ombestemt seg, og slo til. Og takk for det.
Og hvis Anderlecht kvaler til Champions League (slo Slavia Praha 2-1 hjemme i går kveld) blir det vel nye 150 000 euro til Åråsen for fjerde (og siste) år på rad, som siste avdrag på Clayton. Avtalen gjaldt for de fire første gangene etter overgangen Anderlecht kvalifiserte seg til gruppespillet i CL. Vi har vel alt fått betaling for 2002-2003, 2003-2004 og 2004-2005, og hvis jeg har forstått rett skal vi ha for neste år hvis Anderlecht misser kvalet i år, men greier det seinere.
gilbertKommentar
-
Dette husker jeg som om det var i går. Vi serieåpnet hjemme mot Bryne. En tannløs og jævli kamp hvor vi startet med 4-5-1 og Sveinung på topp. Resultat 0-0. Tror ikke vi hadde andre ordentlige spisser tilgjengelig da. Det var spisskrise av dimensjoner, ikke engang i nærheten av hva det er nå etter Mifsuds uhell.
I andre runde møtte vi Godset i Drammen. To tidlige mål og 1-1 til pause. Vi sleit og stanget. Etter hvilen kom en ny mann utpå for Fugla. Navnet var Clayton Zane, og vi alle var skeptiske. Denne mannen skulle vise seg å bli en legende. Han scoret ikke i første kamp, derimot beviste han ovenfor alle at det bodde mye fotball i gutten. Dette var hans første obligatoriske kamp for LSK.
Resten av historien kjenner vi. Spisskrisen var over. Vi kunne si takk og farvel til Sveinung og en svenske ved navn Christer Matiasson. Spiss-trioen; Clayton, Powell og Sundgot herjet på norske Tippeligaarenaer det året. Desverre tok Odd fra oss gullet ved et cornermål en duggfrisk oktoberkveld i flomlys. Det skal hevnes på lørdag!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaEn tannløs og jævli kamp hvor vi startet med 4-5-1 og Sveinung på topp. Resultat 0-0.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av _JonernMener Zane fikk sin debut da han kom innpå borte mot Strømsgodset.
Resten er historie....Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av LarsiDet mener jeg også. Det var vel forøvrig i den kampen at Arne Vidar Moen-sangen kom igang.Kommentar
Kommentar