Lykke til videre Occean!
Collapse
X
-
-
-
Herregud så jævlig barnslig. Mulig han har stor pikk, men han har faen ikke baller!Kommentar
-
Mulig han putta målene i cupfinalen og tror att det gjør han til en kjempekar, men etter denne kommentaren hans så kan han bare gå å stille seg i samme skammekrok som bergdølmo står i, og han vil aldri slippe ut av den skammekroken så lenge jeg holder med LSK, det er nå min mening.Kommentar
-
Sendte e-post til han som la ut artikkelen og spurte om det sjekka kilden. Fikk dette svaret:
Vi har snakket med Occean, og han bekrefter at det er han som skrev meldingen.
Med vennlig hilsen
Egil Sande
Sportsjournalist - Mediehuset Nettavisen
Tlf: 97142693
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Skulle bare hatt en hovedsponsor på plass før alle intrigene begynte så de kunne fått tilnkyttet navnet sitt til "hotel cæsar" på Lillestrøm....Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
På tide å endre tittel på tråden?
Jeg har endret tommelretning på åpningsinnlegget i hvert fall.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Alt dette her kommer jo fram i lyset på grunn av de "LSK-supporterne" som kommenterte på Anthonys facebook-side. Hadde de ikke gjort det, hadde faktisk ikke dette blitt noen stor sak.Kommentar
-
Eller LSK-supporteren som blåser opp disse sakene i Nettavisen. Litt av en supporter...Kommentar
-
komisk at Occean sammenligner sin situasjon med Ujah sin. Ujah er en av de raskeste og mest atletiske spissene i ligaen og bøtter inn mål. Han skyter hardt og var like ved å bli solgt til en større klubb i vinter. OO løp rundt som en feit pingvin og mottakene hans var hardere enn skuddene. Skuddene hadde kanskje vært hardere om han ikke brukte all kraften sin på å sparke ballen ned i bakken.
Ujah sin neste klubb spiller nok ikke på 3. nivå i tyskland.
Olivier Occean viser med dette innlegget manglende intelligens og selvinnsikt. Skremmende at han ikke har fått litt perspektiv på situasjonen etter så lang tid. Heldigvis for han betaler folk han for å gampe rundt og nikke baller...Last edited by HSft; 11.03.2011, 13:34. Begrunnelse: Fikk tommel av Kjell og skjønte at det måtte være en ikek der. Fant den og retta på det.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar