Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fatter ikke at Occean gidder, for å være helt ærlig. Greit at han har et horn i siden til Berg, men faktum er at han aldri leverte varene over lengre tid mens han var i klubben.
Jeg liker ikke at konfliktnivået er så høyt nå rett før seriestarten.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Fatter ikke at Occean gidder, for å være helt ærlig. Greit at han har et horn i siden til Berg, men faktum er at han aldri leverte varene over lengre tid mens han var i klubben.
Jeg liker ikke at konfliktnivået er så høyt nå rett før seriestarten.
Lets not get in that angry little brother syndrome where we become paranoid that VIF are out to get us.
The fact is, that said club on the east side of Oslo, is a cunt of a place, filled with cunts, watched by cunts and run by cunts, for cunts.
The topic is Occean hates Berg and believes that he ruined his career. The fact that he never developed into the player he should have become is not Bergs fault. Nor Udays. Nor Roslers. Nor EJ's. Its looking back at him in the mirror. End of.
My oh my how bitter Occean must be, having to make comments like this. Throwing dirt via the net, how smalltime do you get? Whatever happened to facing the music right there and then, here and now? If you have balls, that's a man's way. If you're a spineless, moaning git, go whine about it years later on the net.
It's all very basic actually.
1) Play excellent, fans will love you, the club gives you a raise and/or you are headhunted by a club from a bigger league.
II) Play well and keep the necessary level, you keep your starting position. Fans love you.
III) Play poorly, get benched. Try and work your way back. With or without anyone's support.
It's your job and your future. Your responsability.
IV) Play like you never had any talent at all over a longer period of time, and the club has an obligation to let you move on.
Simple rules of football. Canada, LSK, Germany or anywhere else in football.
If you stay at III) or even IV) for several seasons, there's really no reason to complain when the coach doesn't give you any more trust or backs you up anymore. You were given enough trust and delivered mediocre stuff the first years, averyone backed you up and tried to help you find your lost self-confidence when you were out-of-form. Still your answer was to fade away into playing some of the most piss-poor fotball.
Keep on complaining about it years after and you are a V) - a hasbeen and a looser.
Or you can shut your big piehole and be remembered for some splendid goals and a cup throphy. That is, be remembered as a I)
Folk bestemmer jo selv hvordan de vil fremstå for omverden, at Occean faller en meter på pop-lista i og rundt LSK med sine uttalelser tror jeg han tar lang fart og driter i.
At klubben falt en meter på pop-lista til Occean når de valgte å kvitte seg med han, det tror jeg også klubben driter i.
Men det ligger vel litt i klubben sitt ansvar, at man skal klare å avslutte ett arbeidsforhold på en sånn måte at sånne ting som dette ikke skal få ligge å ulme videre.
Personlig har jeg hatt sans for Occean hele veien, dette krumspringet rokker ikke så mye på akkurat hva jeg mener om han som fotballspiller. At han nå fremstår som en bitter og barnslig fotballspiller er en annen sak!
Kommentar