Lykke til videre Occean!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7080

    #61
    Fatter ikke at Occean gidder, for å være helt ærlig. Greit at han har et horn i siden til Berg, men faktum er at han aldri leverte varene over lengre tid mens han var i klubben.

    Jeg liker ikke at konfliktnivået er så høyt nå rett før seriestarten.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #62
      Opprinnelig skrevet av trigz
      Fatter ikke at Occean gidder, for å være helt ærlig. Greit at han har et horn i siden til Berg, men faktum er at han aldri leverte varene over lengre tid mens han var i klubben.

      Jeg liker ikke at konfliktnivået er så høyt nå rett før seriestarten.
      at han ikke leverte varene vil jeg si er feil.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6079

        #63
        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        at han ikke leverte varene vil jeg si er feil.
        over lengre tid er vel nøkkelordene her.

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #64
          Occean hadde en stor stjerne i boka mi - nå viser han seg desverre bare som en barnslig tulling.

          Kos deg i tyskland og håper din arbeidsgiver ser hvordan du oppfører deg mot din eks arbeidsgiver.

          Kommentar

          • Kimito
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 2601

            #65
            Opprinnelig skrevet av Stan
            Uten å forsvare vedkommende. Dette er jo mat for TV-Brann/Nettavisen. Er jo sånn de holder på hele tiden.
            Til informasjon: Nettavisen eies ikke lenger av TV 2.
            Ferdigskåra

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9453

              #66
              Opprinnelig skrevet av Kimito
              Til informasjon: Nettavisen eies ikke lenger av TV 2.
              De har dog heftig kobling til vif.

              Kommentar

              • OppsalKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2008
                • 1881

                #67
                Opprinnelig skrevet av knut
                De har dog heftig kobling til vif.
                Lets not get in that angry little brother syndrome where we become paranoid that VIF are out to get us.

                The fact is, that said club on the east side of Oslo, is a cunt of a place, filled with cunts, watched by cunts and run by cunts, for cunts.

                The topic is Occean hates Berg and believes that he ruined his career. The fact that he never developed into the player he should have become is not Bergs fault. Nor Udays. Nor Roslers. Nor EJ's. Its looking back at him in the mirror. End of.
                Nå bosatt på Rasta !!!!!

                Alltid Celtic og LSK

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  #68
                  My oh my how bitter Occean must be, having to make comments like this. Throwing dirt via the net, how smalltime do you get? Whatever happened to facing the music right there and then, here and now? If you have balls, that's a man's way. If you're a spineless, moaning git, go whine about it years later on the net.

                  It's all very basic actually.

                  1) Play excellent, fans will love you, the club gives you a raise and/or you are headhunted by a club from a bigger league.

                  II) Play well and keep the necessary level, you keep your starting position. Fans love you.

                  III) Play poorly, get benched. Try and work your way back. With or without anyone's support.
                  It's your job and your future. Your responsability.

                  IV) Play like you never had any talent at all over a longer period of time, and the club has an obligation to let you move on.

                  Simple rules of football. Canada, LSK, Germany or anywhere else in football.

                  If you stay at III) or even IV) for several seasons, there's really no reason to complain when the coach doesn't give you any more trust or backs you up anymore. You were given enough trust and delivered mediocre stuff the first years, averyone backed you up and tried to help you find your lost self-confidence when you were out-of-form. Still your answer was to fade away into playing some of the most piss-poor fotball.

                  Keep on complaining about it years after and you are a V) - a hasbeen and a looser.
                  Or you can shut your big piehole and be remembered for some splendid goals and a cup throphy. That is, be remembered as a I)

                  Comprendes, amigo?
                  Last edited by Hamburg & Kanari; 11.03.2011, 16:07.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Sendte e-post til han som la ut artikkelen og spurte om det sjekka kilden. Fikk dette svaret:


                    Vi har snakket med Occean, og han bekrefter at det er han som skrev meldingen.


                    Med vennlig hilsen

                    Egil Sande
                    Sportsjournalist - Mediehuset Nettavisen
                    Tlf: 97142693
                    www.nettavisen.no
                    Kan du fölge opp dette og spörre hvordan de har bekreftet det? På telefon?
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      #70
                      Folk bestemmer jo selv hvordan de vil fremstå for omverden, at Occean faller en meter på pop-lista i og rundt LSK med sine uttalelser tror jeg han tar lang fart og driter i.
                      At klubben falt en meter på pop-lista til Occean når de valgte å kvitte seg med han, det tror jeg også klubben driter i.
                      Men det ligger vel litt i klubben sitt ansvar, at man skal klare å avslutte ett arbeidsforhold på en sånn måte at sånne ting som dette ikke skal få ligge å ulme videre.

                      Personlig har jeg hatt sans for Occean hele veien, dette krumspringet rokker ikke så mye på akkurat hva jeg mener om han som fotballspiller. At han nå fremstår som en bitter og barnslig fotballspiller er en annen sak!
                      Last edited by Folke; 11.03.2011, 19:59.

                      Kommentar

                      • holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

                        #71
                        Meter'n befinner seg atter i offside ja, ingenting nytt med andre ord.
                        Hilsen Anders

                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av andersmm
                          Kan du fölge opp dette og spörre hvordan de har bekreftet det? På telefon?
                          Med mindre det var face 2 face har de neppe snakket med han på andre måter en telefon.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • morten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2156

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            Med mindre det var face 2 face har de neppe snakket med han på andre måter en telefon.
                            Facebook altså..
                            Badekar
                            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                            Kommentar

                            Working...