Maa si jeg er litt skeptisk til den kreative kraften paa midtbanen vaar med kiko, espen og erling sammen. med kun nosa som kan skape noe fremover kan spissene fort bli veldig alene og da vil vi skape utrolig faa sjanser. skal lsk spille med innovertrekkende kanter mener jeg dribleferdigheter og evnen til aa utfordre er utrolig viktig, og det er kvaliteter kiko er fullstendig robba for. skjoenner derfor ikke hvorfor edwin ikke kan faa flere sjanser paa kanten? han gjorde sakene sine meget godt mot MFK, og det saa ut fra rb.no sine sparsommelige kommentarer fra FCK kampen som at han leverte der ogsaa.
med den 11'ern jeg ser for meg vil ikke LSK score mer enn ett maal i dag, og det vil komme paa doedball. saa da blir spm hvor mange vi slipper inn. mot et VIF lag som scorer veldig mye og et forsvar som har vaert ruskete i det siste er jeg skeptisk i dag. frykter 1-2
med den 11'ern jeg ser for meg vil ikke LSK score mer enn ett maal i dag, og det vil komme paa doedball. saa da blir spm hvor mange vi slipper inn. mot et VIF lag som scorer veldig mye og et forsvar som har vaert ruskete i det siste er jeg skeptisk i dag. frykter 1-2
Kommentar