Lillestrøm - Vålerengen, Åråsen stadion, søn. 4. juli kl. 20.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • erikh
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2008
    • 443

Maa si jeg er litt skeptisk til den kreative kraften paa midtbanen vaar med kiko, espen og erling sammen. med kun nosa som kan skape noe fremover kan spissene fort bli veldig alene og da vil vi skape utrolig faa sjanser. skal lsk spille med innovertrekkende kanter mener jeg dribleferdigheter og evnen til aa utfordre er utrolig viktig, og det er kvaliteter kiko er fullstendig robba for. skjoenner derfor ikke hvorfor edwin ikke kan faa flere sjanser paa kanten? han gjorde sakene sine meget godt mot MFK, og det saa ut fra rb.no sine sparsommelige kommentarer fra FCK kampen som at han leverte der ogsaa.

med den 11'ern jeg ser for meg vil ikke LSK score mer enn ett maal i dag, og det vil komme paa doedball. saa da blir spm hvor mange vi slipper inn. mot et VIF lag som scorer veldig mye og et forsvar som har vaert ruskete i det siste er jeg skeptisk i dag. frykter 1-2

Kommentar

• SAEDbeger
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 421

Opprinnelig skrevet av erikh
      Maa si jeg er litt skeptisk til den kreative kraften paa midtbanen vaar med kiko, espen og erling sammen. med kun nosa som kan skape noe fremover kan spissene fort bli veldig alene og da vil vi skape utrolig faa sjanser. skal lsk spille med innovertrekkende kanter mener jeg dribleferdigheter og evnen til aa utfordre er utrolig viktig, og det er kvaliteter kiko er fullstendig robba for. skjoenner derfor ikke hvorfor edwin ikke kan faa flere sjanser paa kanten? han gjorde sakene sine meget godt mot MFK, og det saa ut fra rb.no sine sparsommelige kommentarer fra FCK kampen som at han leverte der ogsaa.

med den 11'ern jeg ser for meg vil ikke LSK score mer enn ett maal i dag, og det vil komme paa doedball. saa da blir spm hvor mange vi slipper inn. mot et VIF lag som scorer veldig mye og et forsvar som har vaert ruskete i det siste er jeg skeptisk i dag. frykter 1-2

endelig en ontopic post i verdens slappeste kamptråd ever.
      Jeg er enig i alt du skriver egentlig. Vi har støvete midtbane i forhold til søpla..

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6111

Opprinnelig skrevet av erikh

Ser for meg at Sundgot får skylden for dette. Når det er dårlig bevegelse rundt han og få personer som bidrar med noe kreativt kan han få det vanskelig.

Kommentar

• *46*

Nå er jeg f*** meg spent! Dette skal bli virkelig gøy. Denne gangen gidder jeg ikke skrive at jeg håper gutta er tent og klare.... For det er dem garantert!

Kommentar

• Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5918

I dag forventer jeg at Berg benytter benken og lar Ringstad slippe til.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6111

Knudtzon er visst en typisk innleggskant i følge Mini.

Kommentar

• Ola
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1651

Det er sol og varmt i været, så jeg vil se flest mulig afrikanere! Edwin, Nosa og Ujah samtidig! Noe som ikke vil skje.

Kommentar

• Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

KOM IGJEN FUGLA, KOM IGJEN KFL!!!! Gi dem helvete!
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

Kommentar

• Hexaphim
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 2830

Herregud, Kiko. Er det galt å glede seg til kontrakten hans går ut?

Kommentar

• Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

Faen så næææært!
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

Kommentar

• sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

Nosa er god i dag, merkelig nok best defensivt så langt.

Kommentar

• Rovfugl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 3672

synes vi spiller litt for mye langt fra egen halvdel!
                          DØ FOR FUGLA!!!
                          LSK er min religion
                          Ujah er min gud

Kommentar

• Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

Kiko bør byttes!
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

Kommentar

• andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

Vi er hakket vassere enn söpla i alle fall.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3034

Faen, kiko gir meg grå hår i en alder av 20. Eneste han gjør er å miste ballen, skyte over og spille støttepasninger. Den ene der er den styggeste pasningen jeg har sett på Åråsen noensinne. Har vi noen gang hatt en mindre kreativ midtbanespiller i klubben? Få han av og ut av klubben!
                                I år så tar vi alt

Kommentar

• Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

Hva er det som går av dere? Kiko har levert en god kamp, på tross av et dårlig skuddforsøk og en grusom pasning. Det er bevegelsene hans som gjør at vi kjører over dem på høyrekanten, og han har vunnet mange dueller. Hadde også en krempasning gjennom tre motstandere til Nosa på hjørnet av seksten. Er det noen som ikke leverer her så er Knudtzon, som er for veik i kroppen og mister ballen for ofte. Jeg vil veldig gjerne se Edwin få prøve seg på kanten i andre omgang, men utover det er dette mer en bra nok for meg. Dette er overkjørsel, og det hadde ikke vært noe å si på en tomålsledelse til oss.

Ikke langt unna årsbeste dette, jeg teller fem store målsjanser og et godt skudd fra Fellah som deres eneste kvalisfiserte mulighet.

Nå må vi bare holde dette gående i andre omgang, så kommer målet!!!
                                  Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• erikh
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2008
                                    • 443

Jeg klager ofte og mye over kiko (som ragnarrock og bird kjenner til:-)), og han har vaert en katastrofe offensivt i dag (i tillegg til den horrible tversover'n), men i dag har han faktisk fullstendig kledd av venstresiden til VIF med shelton som fremstaar som en colaboks ute paa kanten der. det skal han ha cred for. vif har ikke skapt en dritt.

men for all del...hadde vaert jaevlig godt aa se edwin utpaa der, for kiko blir mer som en ekstra forsvarsspiller

Kommentar

• HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6111

Nosa herjer sentralt. Godt å ha han tilbake. Sykt å se Søgård bestemme seg for å jogge og la Singh løpe fra seg før Nosa kommer spurtende etter for å gjøre den defensive jobben.

Følger litt ekstra med Eriksen i dag siden Ringstad puster han i nakken. HAr ikke lagt merke til hvor redd han er for å bruke venstra før, han prøver jo å klarere med utsiden av høyra når han løper mot sidelinja. Generelt sett vil jeg si: Ringstad!

Greit å ha Kiko til å ta ut litt rom og hjelpe Essediri i dag, selv om han ikke har dagen. I en kamp med tre sentrale teknikere som i dag så er jeg ikke så irritert på at vi ikke har en ordentlig ving.

Knudtzon gjør sakene sine meget bra i dag! Defensivt, offensivt får han ikke til en drit. omskolering til back eller defensiv midt? .

Vif har en lite fordel i kampen ettersom de fortsatt har to bytter igjen. Spennende!

Kommentar

• kanarilight
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • May 2009
                                        • 8

Kiko gjør en grei jobb, skaper rom for Esset og løfter han frem til innleggsposisjon, er et hav der ute som vi må utnytte bedre i 2. omgang!

Defensivt har vi stålkontroll på midten, Nosa gjør en utrolig god jobb i gjenvinningsfasen. Virker mindre 'het' og presser motstanderne til å gjøre feil med ballen uten å lage frispark. Bra!

Synes Knutzon må ta flere intiativ. Bevege beina mer! De siste åra har det irrirtert meg at LSK spillerne virker så stillestående, både når vi har ballen og i dødballsituasjoner. De eneste bevegelsene er det Bjõrn som står for, det blir for spedt og for enkelt å lese.

Synes for øvrig sistnevnte må komme mer inn i boksen når Esset er i innleggsposisjon. Erling kan eventuelt fange opp returer.

Er positiv for andre omgang, tror gutta øyner muligheter for flermålsseier her. Gjelder bare å sette sjansene som kommer nå... Edwin på kant kan også bli en joker.

Kommentar

• GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

Opprinnelig skrevet av HSft
                                          Nosa herjer sentralt. Godt å ha han tilbake. Sykt å se Søgård bestemme seg for å jogge og la Singh løpe fra seg før Nosa kommer spurtende etter for å gjøre den defensive jobben.
                                          Jogge? Det du så var toppfarta til Søgård og sånn er det bare
                                          Men ærlig talt, hva ser Berg i Knudzon? Mannen har hverken finterepetoar eller evne til å skjerme ball, blir han tatt igjen veit man at han roter vekk ballen. En svekling av et løpsfantom som ikke har noe i vårt lag å gjøre! Mannen har knapt ballferdigheter.

Ellers viser kampen bare mer av det vi har fått servert med renter i år, hvordan man spiller uavgjort. Jeg tipper vi setter en uslåelig uavgjortrekord i år. Ender det på femten kanskje, halvparten av kampene?

Kommentar

Working...