Lillestrøm - Vålerengen, Åråsen stadion, søn. 4. juli kl. 20.00
Collapse
X
-
-
Har aldri opplevd noe så ufortjent i hele mitt liv. Dette er jo faen meg like utrolig som opphentinga vår i Molde. Det hele begynner med at linjemann driter seg ut, du må da se at det er offside. Etter det er det kollaps! Fy faen, jeg hater Vålerenga! Forpulte møkkalagI år så tar vi altKommentar
-
Å så satans dårlig! Skjønte at dette kom til å gå til helvete når vi ikke scorte i første, men 3-0!!!? Heeeeldigvis har jeg en snill vif-fan i dette huset som ikke gadd å hovere.
Og blir det noen bytter? Neida...
Glad det er vm-kamp snart igjen.Kommentar
-
Selvfølgelig er det i overkant at søpla leder med tre, men vi skaper ikke nok selv til å si at dette er blodig urettferdig. Vi er for fattige fremover. Det handler om å sette sjansene sine og ha marginene, så edruelige må man tross alt kunne være.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Gud: Åpenbar jippo.
Rettferdighet: Total utopi.
Linjemenn som kan reglene: Hva skal man med det?
En og fire er definitivt offside, tre er sannsynligvis offside. Dette er en skandale og den mest ufortjente 4-0-ledelsen i sportens historie. Ingenting kan reparere dette, denne sesongen er over for min del. Faen ta dere, jævla white trash, faens avskum, helvetes mediehorer.
Kan vi i det minste få skadet noen av svina? Et par avrevne leddbånd og noen kompliserte triple beinbrudd hadde hjulpet godt på smerten.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Er du ikke vel bevart mann?? De svina der har alltid flaksen! Alltid!!! Dette hadde aldri skjedd om linjemannen hadde gjort jobben sin!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kommentar