Lillestrøm - Vålerengen, Åråsen stadion, søn. 4. juli kl. 20.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

Kamptråd Lillestrøm - Vålerengen, Åråsen stadion, søn. 4. juli kl. 20.00

Midt i VM-rusen må vi ikke glemme det viktigste, én av årets største kamper er bare vel en uke unna. Kan gutta følge opp hva juniorene gjorde i gårsdagens kamp?

LSK ligger før kampen på 4. plass med 23 poeng, to poeng bak bydelslaget. Med seier er vi dermed forbi og legger oss på tredje.
  • erikh
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2008
    • 443

Jeg synes soepla har sett sterke ut etter en litt mer humpete sesongstart. Tror det blir viktig aa nekte fellah for mye rom og tid til aa stroe gode pasninger, saa jeg haaper espen spiller en god kamp (hvilket sjeldent er et prob mot soepla).

Er veldig engstelig for midtbanen vaar i denne kampen. Jeg synes Edwin maa faa starte paa venstrekanten, slik at vi faar nosa inn sentralt sammen med espen. paa hoeyre finnes det ikke gode alternativer, da erling ikke har levert noe aa snakke om siden de foerste par kampene av sesongen. selv om det hadde involvert veldig mange rokkeringer kunne et alternativ ha vaert aa flytte lasse over paa hoyreback, esset frem til hoeyreving, og saa putte inn MJ paa venstrebacken.

Med tanke paa prioriteringen av kontinuitet er vel det ren utopi. Berg kjoerer med denne;

Logi
    LKE - Kippe - SP - Esset
    Nosa - Kiko - Espen - Erling
    Ujah/BBS - Sundgot

Kommentar

• _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4400

Logi
      Essediri - Steinar - Kippe - Eriksen
      Knudtzon - Søgård - Nosa - Edwin
      Bergmann - Sundgot
      ..................

Kommentar

• Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

Log på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.

Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

Kommentar

• mrognan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 850

NFF har satt opp Svein Oddvar Moen til å dømme hatoppgjøret..

Morten

Kommentar

• *46*

Engasjerer ikke denne kampen? Sjelden å se så få innlegg i en kamptråd under en uke før kampen. Og spësielt med tanke på at det nå er pause og eneste substitutet har vært en treningskamp (når det gjelder a-laget). Personlig er denne kampen mye viktigere for meg enn VM.

Tror det blir en tett kamp, men denne tar LSK. VIF har alt for mange poeng med tilbake de siste årene - i år blir det stopp. Nå skrus krana igjen!

Kommentar

• Robiwan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 603

Har akkurat reservert 3 billetter
              Regner med å få rekrutert en ekstra fuglapatriot etter denne kampen
              Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• kimmern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2005
                • 1174

uff.. som vanlig så gruer jeg meg til denne kampen. på tide å knuse søpla på hjemmebane igjen! alt for alt for lengesiden!!!!

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av kimmern
                  uff.. som vanlig så gruer jeg meg til denne kampen. på tide å knuse søpla på hjemmebane igjen! alt for alt for lengesiden!!!!
                  Jeg gleder meg! Kan ikke grue seg til et av årest høydepunkt? Jeg håper ikke spillerene deler din tilstand

Kommentar

• Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1493

Opprinnelig skrevet av *46*
                    Jeg gleder meg! Kan ikke grue seg til et av årest høydepunkt? Jeg håper ikke spillerene deler din tilstand
                    Jeg håper inderlig at sommerferien forlengst er ferdig for spillerne sitt vedkommende. Aner meg at vi vil kunne få merke at Tarik og Tam ikke er tilgjengelig. Søpla virker sterke om dagen, men med top gear, støtten fra K.fansen... Frykter tap, tror på uavgjort og håper på seier.

Kommentar

• Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

Opprinnelig skrevet av *46*
                      Engasjerer ikke denne kampen? Sjelden å se så få innlegg i en kamptråd under en uke før kampen. Og spësielt med tanke på at det nå er pause og eneste substitutet har vært en treningskamp (når det gjelder a-laget). Personlig er denne kampen mye viktigere for meg enn VM.

Tror det blir en tett kamp, men denne tar LSK. VIF har alt for mange poeng med tilbake de siste årene - i år blir det stopp. Nå skrus krana igjen!
                      Nå er ikke bortelaget noe å bli begeistret for da, dersom f.eks. Odd Grenland, Bodø/Glimt, Moss eller Mjøndalen skulle ankomme Åråsen tror jeg det hadde hvert levende liv her på forumet ,-)

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Tvilling
                        Aner meg at vi vil kunne få merke at Tarik og Tam ikke er tilgjengelig.
                        Tarik? Definitivt ja! Tam? Neppe... Han har spilt alt for lite til at jeg tror han blir savna. Kiko gjør også en god jobb - bedre enn hva jeg fryktet han ville prestere.

Opprinnelig skrevet av Tvilling
                        Søpla virker sterke om dagen,
                        LSK har da vitterlig vært sterke i år de også. Og de har hatt en tøffere vår enn Søppla. RBK, Molde, Brann, Aalesund, Viking og Start borte er ikke spesielt lett! Vålerengen har hatt alle sammen, med unntak av Start, hjemme på "eget"gress (klubb ut egen stadio er ganske patatisk) + borte mot Tromsø (lei kamp for alle lag...). Så man skal se litt bak tallene... Og LSK har kun tapt en kamp hittil i år!

Jeg vet ikke hvem som ser solide ut? LSK er laget som for store sterke menn som Hoseth til å gråte :mrgreen:

Kommentar

• Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

Faktum er at begge lag er sterkere enn på mange år. Vi kan faktisk med stor grad av rimelighet forvente en GOD kamp, selv om jeg, som alle andre, foretrekker en skikkelig drittkamp med en skikkelig sviende seier på overtid. Eller total overhøvling, det er egentlig samme ulla. Denne kampen kommer til å bli avgjort av to ting: Hvem av Hæstad og Søgård som klarer å brutalisere motstandermidtbanen i størst grad, og hvem som klarer å utnytte kantene godt nok, for her blir det jævla trangt. Jeg tror faktisk det kan være en liten luring å sette inn Guldbrandsen fra start i denne kampen(ikke at det skjer, men hear me out). Han har absolutt ingenting å tape, og kan med bare litt tur skrive seg inn i historien. Dessuten er det Freddy Dos Santos som står å venter på venstrebacken, og han vil få et helvete med farta hans. Ved nærmere ettertanke gjelder vel egentlig dette for Edwin også, så dermed håper jeg det blir en av de to. Uforutsigbarhet og teknikk kan i alle fall fort vise seg å bli avgjørende her.
                          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• ragnarrock
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 937

håper på:

Logi
                            karim-Steinar-Kippe-LKE
                            Erling- Espen-Nosa-Edwin
                            BBS-Ujah

Så er det bar eom å gjøre å bruke byttene våres!
                            Arildo må innpå for BBS de siste 15-20

Ser gjerne at ringstad og lille bukk kommer på hver sin kant, men tipper at det blir litt for stor manko i laget når det gjelder ro og pondus da.
                            Evnt kunne kiko kommet innpå for å fortsette krigen når Espen blir sliten og allerede har et gult kort hengende over seg....

FY SATAN SOM JEG GLEDER MEG TIL MATCH!
                            *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

Håper på dette laget:

Logi

Esset-Steinhard.Frode-Eriksen

Edwin-Søgård-Kiko-Nosa

Legenden-BBS

Den bakre femmern gidder jeg ikke forklare.

Grunnen til at jeg ønsker denne midtbanen er at jeg vi har sterke defensive spillere sentralt som kan demme opp for midtbanen til søpla som faktisk ikke er så værst, I tillegg trur jeg at det er viktig å få fart på kantene, og det er Nosa og Edwin definitivt kapable til, i tillegg til at både Kiko og Søgård er flinke til å passe på defensivt mens LKE og Esset er på raid fremover for å fore Legenden med innlegg.

Usikker på om jeg Ønsker Ujah eller BBS som spissmakker til Arild, men faller til slutt på BBS siden han har vist seg veldig målfarlig.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

Driter i hvem som spiller bare vi vinner! Man drømmer alltid om at Søgård skal senke søpla på overtid på Åråsen!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

Opprinnelig skrevet av Emil B
                                  Driter i hvem som spiller bare vi vinner! Man drømmer alltid om at Søgård skal senke søpla på overtid på Åråsen!
                                  Søgård bør alltid være bankers mot Søpla.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Speeder
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 951

---------Logi
                                    Esset-Steinar-Kippe-Ringstad
                                    Mini.B-Nosa-Søgård-Edwin
                                    ------Arild---Bjørn

Satse på fart de lux fremover. Arild har hatt godt av litt ferie og er tilbake i vårformen
                                    Tore Galgerud

Kommentar

• HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6114

Kunne tenkt meg detta laget.

Logi
                                      Essediri - Pedersen - Kippe - Eriksen
                                      Bukken jr. - Mouelhi - Søgård - Nosa
                                      Sundgot
                                      Bergmann

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Opprinnelig skrevet av Speeder
                                        Satse på fart de lux fremover. Arild har hatt godt av litt ferie og er tilbake i vårformen
                                        Arild er observert på spanias solkyst på tur med familien. Utrolig at spanjolene lot ham reise hjem igjen, han må ha reist med falskt pass og kun lekt med kula i nattens mulm og mørke. AGS Kommer til å dominere tippeligaen denne høsten.

Kommentar

Working...