Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet.....
Lillestrøm - Vålerengen, Åråsen stadion, søn. 4. juli kl. 20.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Effektivitet og kynisme i angrep er det som mangler. På søndag tapte LSK kampen i første omgang. Det er en ulempe å spille så godt uten å score. VIF fikk tid til å finne mottrekk. Min favorittspiller Sundgot og BBS manglet helt goalgetter-ferdighetene for en sånn kamp. Når første omgang ebbet ut uten scoring var jeg ganske oppgitt. Det ble derfor typisk for et lag i motgang at VIF scorer et offside-mål. På tide å la Ujah få mer spilletid?Kommentar
-
Eller midtbanen som ikke kommer ned og hjelper til og fyller rommene som åpnes.Kommentar
-
missforstå meg ei, prøve rikke å gjøre Karim til en syndebukk for denne matchen, kollektiv svikt er nok et godt stikkord her.
Men, i min verden så er det klare basics i fotball, høyre forsvarer passer på venstre angriper til motsatte laget...
seff er alt relativt, men, er vel ikke første gang at det blir slik at forsvaret forflytter seg på merkelig vis slik at det er en mann som står umarkert med karim som nærmeste fugl...
når det er sagt, så har karim blitt en god forsvarsspiller, men jeg er altså ikke over imponert med plasseringsevnen hans, på samme måte som jeg ikke er altfor imponert over farten til Kippe og Steinar, eller pasningsfoten til Kiko....*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
missforstå meg ei, prøve rikke å gjøre Karim til en syndebukk for denne matchen, kollektiv svikt er nok et godt stikkord her.
Men, i min verden så er det klare basics i fotball, høyre forsvarer passer på venstre angriper til motsatte laget...
seff er alt relativt, men, er vel ikke første gang at det blir slik at forsvaret forflytter seg på merkelig vis slik at det er en mann som står umarkert med karim som nærmeste fugl...
når det er sagt, så har karim blitt en god forsvarsspiller, men jeg er altså ikke over imponert med plasseringsevnen hans, på samme måte som jeg ikke er altfor imponert over farten til Kippe og Steinar, eller pasningsfoten til Kiko....
Og hva var feilen til karim på det andre målet til Shelton som du nevnte?
Ellers skulle jeg gjerne sett 40meter tidene til steinar, tror slettes ikke de er dårlige.Kommentar
Kommentar