Da har vi signert Tunisias landslagskaptein!! Hva er han god for mon tro?
Tunisias landslagskaptein til LSK
Collapse
X
-
Viss han er så god som de sier så har vi virkelig gjort et varp. håper vi har fått en virkelig god frispark taker.CustodesI med og motgangKommentar
-
Venter til vi får sett litt mer av han før jeg tar av, har tross alt aldri hørt navnet før. Men om han er så god som det sies har vi bra dekning på midten nå. Tviler på at han har duelstyrken til å ta wehrman sin rolle, men er kanskje mer aktuel som en av to defansive i 4231 eller koren sin rolle i 442. Gleder meg til å se hva han er god for.Kommentar
-
Kjempe spennende. Etter beskrivelsen av han fra Fjørtoft så virker det som en spiller som har mange av de samme kvalitetene som Koren har, er vel ike utenkelig at Koren går etter denne sesongen så tror dette kommer til å vise seg å være en veldig bra signing...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
-
Hei.
Som jeg skrev i en annen tråd her, så overvar jeg Lyn-Millwall på mandag, og da spilte jo vår nye midtbanespiller. Jeg holdt først og fremst et øye på Onstad, siden det har vært snakk om at han var aktuell for Lsk, så fulgte ikke så veldig med på Kahlib(?). Men faktum er, han hadde noen detaljer ved seg som jeg ble imponert over, og hadde vel også en finger med på 2 av målene til Lyn. Ellers så jeg ikke så mye til han, da jeg som sagt fulgte med på Onstad. Men virker veldig lovende dette her"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Er så bra at vi snapper han rett foran nesa på Lyn.
Først B.H Riise foran vestlandsbanden Brann og Viking, og nå denne karen rett foran nesa på "lure"-Morgan... 8)
Tar av meg hatten for forhandleren og forretningsmannen Jan Åge Fjørtoft!Kommentar
-
Ja jeg blir skikkelig fornøyd med dette her. Uten å ha sett han spille, så tyder det på at vi har fått oss en ambisiøs ung spiller som vil opp og frem her i verden. Også utrolig bra at gutta vaker rundt i det skulte istedetfor å flagge enhver spiller som interessant, sånn som mange av de andre klubbene gjør.
Props!Kommentar
-
Soler misunnelig
Les også:
Fikk tunisisk landslagskaptein
KRISTIANSAND: Start-manager Erik Solér skulle gjerne selv hatt Khaled Moelhi i sin stall. Men lillestrømlingen og Kristiansand-folket hadde rett og slett ikke råd. Nå gratulerer han kollega Fjørtoft i LSK med en svært god handel.
– Jeg har pratet med Jan Åge og vet hva de måtte betale. I forhold til spillerens kvaliteter er ikke det mye. Hadde vi hatt de midlene LSK har, hadde vi signert ham tvert, sier Solér.Kommentar
-
stakk fra Lyn – signerte for LSK
ÅRÅSEN: Lyn-direktør Morgan Andersen er ikke spesielt imponert over at Khaled Mouelhi stakk av fra treninga onsdag. Siden har ikke Oslo-klubben sett ham.
FÅR LYN-KRITIKK: Khaled Mouelhi og rådgiver Jon Thorstensen var svært fornøyde med at tunisieren ble klar for LSK onsdag kveld. Lyn, som hadde 24-åringen på prøvespill til onsdag, forteller at han ikke dukket opp til et planlagt møte med Henning Berg hvor en eventuell overgang skulle vært tema. FOTO: LISBETH ANDRESEN
IKKE IMPONERT: Lyn-direktør Morgan Andersen er ikke fornøyd med at Khaled Mouelhi ikke dukket opp til et avtalt møte, og i stedet signerte for Lillestrøm. FOTO: SCANPIX
Av: Per Morten Sødal
Andersen hevder nemlig den 24 år gamle tunisiske midtbanespilleren skulle prate med Lyn-trener Henning Berg rett etter onsdagens trening, som startet 10.30. Mouehli sa han var lyskeskadet og gikk av tidlig. Men til møtet med Lyn-treneren møtte han aldri opp.
Tuniseren var invitert til Oslo-klubben på prøvespill fra fredag til og med tirsdag. All korrespondanse mellom klubben og spilleren gikk gjennom den samme svensk-tunisisk agenten som RB-sporten skrev om i torsdagens avis.
– Det stemmer at han gikk av treninga og han møtte ikke til det avtalte møtet med Henning Berg rett etter treninga. Han stakk av og signerte tydeligvis for LSK i stedet. Det får vi bare ta til etterretning, sier Morgan Andersen som forteller at Oslo-klubben ikke vil ta affære.
– Vi registrerer bare at han tydeligvis ville til Lillestrøm. Slik er fotballverden. Heldigvis velger vi selv hvem vi vil samarbeide med, også agenter. Det er en skikkelig jungel, og enkelte er det bare å kaste i søpla. Det er deilig å vite det neste gang de tilbyr oss spillere.
Tekstmelding
Mouelhi jogget bare lett da LSK gjennomførte sin første trening torsdag. Jon Thorstensen, som er spillerens rådgiver og mannen som forhandlet med LSK på vegne av tunisieren, forteller at han har slitt med litt murring i lysken. Han har ikke dårlig samvittighet for at Lyn ikke ble Mouelhis nye klubb.
Samme Thorstensen hevder at han tok kontakt med Lyn, etter han plutselig fikk høre at Mouelhi var på vei til klubben, og informerte at alle eventuelle forhandlinger med spilleren skulle gå gjennom ham.
– Dette sa jeg til Henning Berg. Lyn var aldri utelukket i denne prosessen. De var med på lik linje med Lillestrøm. Jeg ville bare spillerens beste, men Lyn tok aldri kontakt. Ifølge Mouelhi fikk også Lyn beskjed om å prate med den svensk-tunisiske agenten. Han skal også torsdag kveld fått beskjed om at det ikke ble noen Lyn-overgang, sier han.
Morgan Andersen har en litt annen versjon av saken.
– Jeg fikk en tekstmelding fra Thorstensen, men ordlyden var nok litt annerledes enn det du beskriver. Spilleren selv bekreftet at svensk-tunisieren var hans agent. Derfor valgte vi og fortsatt å snakke med ham. Vi skulle egentlig hatt et møte torsdag klokka 12. Det ble selvfølgelig ikke noe av, sier han.
Regning
Andersen vil overhodet ikke kritisere LSK i denne saken, men det kan nok tolkes dit hen at han har en undertone.
– Jeg registrerer også at LSK må ha forhandlet spilleren mens han har bodd i Oslo på vår regning. Vi betalte hotell og flybillett. Hyggelig at vi kan hjelpe LSK med det, kommenterer han før han presiserer at dette er sagt i en spøkefull tone.
– Synes du LSK har opptrådt uryddig i denne saken?
– Dette er blitt hverdagen i fotballen. Jeg har ikke noe imot LSK. Jeg så at både Uwe Rösler og Jan Åge Fjørtoft var til stede da vi spilte mot Milwall mandag. Nå skjønner jeg hvorfor.
– Vet du at Mouelhi var på tribunen da LSK spilte mot Leicester lørdag?
– Nei, det var helt nytt for meg, svarer Morgan Andersen.
LSK-manager Jan Åge Fjørtoft ønsker ikke å kommentere saken.Kommentar
-
Jeg var på treninga nå, og fikk et godt inntrykk av Khaled. Slik jeg så det, har vi fått en spiller med meget god teknikk, bra overblikk og veldig smarte pasninger. Dessuten virket han god defensivt. Er veldig enig i beskrivelsen av ham som en krysning mellom Koren og Wehrman.
Gi han tid til å bli kjent med laget, lære seg engelsk/litt norsk osv, så har vi en av Tippeligaens beste midtbanespillere til seriestart 2006.
Men for all del, vi kan få mye glede av ham allerede denne sesongen.Kommentar
-
Applaus til Fjøra og CO!!!!
Dette var det jeg ventet på når jeg satte meg på flyet hjem fra ferie, sinnsykt herlig å komme hjem nå! Dette betyr enten salg av Koren etter sesongslutt eller hva med Kasey`s fremtid - har han signert enda. Spm er om han er klar for å fighte for en plass så lenge Koren og Khalib er her??? Vi begynner å få en midtbane hvor det lukter det beste på mange herrens år!Kommentar
Kommentar