Tunisias landslagskaptein til LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4386

    #21
    Det lukter salg av koren.. Ikke nødvendigvis nå, men mer sansynlig etter sesongen.. Ikke overasskende da Koren selv sa at LSK var et springbrett for resten av karrieren..

    Smart å hente Khalib nå isåfall, slik at han kjenner til systemet og kommer inn i varmen før "eventuelt" Koren drar. Nå er det vel ingen som forventer seg mye av han. Hadde han kommet når Koren dro, så hadde alle snakket om "Koren erstatteren". Tror helt klart det er en fordel for han at det ikke er skyhøye forventninger.

    Føler meg ganske trygg på at dette er et meget godt kjøp
    ..................

    Kommentar

    • Busk
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jan 2004
      • 134

      #22
      Opprinnelig skrevet av _Jonern
      Tror helt klart det er en fordel for han at det ikke er skyhøye forventninger.

      Føler meg ganske trygg på at dette er et meget godt kjøp
      Liten selvmotsigelse?
      www.koren-robert.com

      Kommentar

      • armando10
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Jul 2005
        • 4

        #23
        Jeg håper Khalib er rett mann for LSK. Synes det er litt rart at den 24 år gamle "landslagskapteinen" ikke var med i prøve-VM i sommer. "Stjerna" Essidiri fra TIL var med....

        Denne signeringen betyr også at vi "mister" Sasa Radulovich.
        Diego for fugla!!

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #24
          Opprinnelig skrevet av armando10
          Jeg håper Khalib er rett mann for LSK. Synes det er litt rart at den 24 år gamle "landslagskapteinen" ikke var med i prøve-VM i sommer. "Stjerna" Essidiri fra TIL var med....
          I følge rådgiver/agent er det nær sagt umulig å komme på det tunisiske landslaget dersom en spiller i hjemlig liga. Essediri ble først aktuell for A-landslaget da han gikk til Tromsø. Så for Khaled er overgangen til europeisk fotball visstnok meget viktig for hans landslagskarriere.

          Forøvrig ikke ulikt slik det har tidvis vært i Norge, da benkeslitere fra diverse ligaer rundt om kring i europeiske klubber har kunnet bruke landskamper fir å få matchtrening, fremfor spillere i eliteserien i form.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Kanaristar
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • May 2005
            • 155

            #25
            Kult dette! Skulle likt og sett tryne til Morgan når han klikket seg inn på VG i formiddag. Så han nevnte noe om at spilleren var i Oslo på Lyns regning, ha ha ha! Bedre blir det ikke!!!!!!!!!!!! MEN, det er en kynisk verden vi lever i må jeg si.

            mvh
            Kjøp Citroën !

            Kommentar

            • Koren
              Medlem
              Hoffnarr
              • Feb 2004
              • 43

              #26
              Hvis skussmålene til denne spilleren stemmer, så er det bare nok engang å gratulere Fjøra for en kjempe jobb!

              Hærlig at han nevner at han er en typisk nr 10, som er fus i alt! har vi hatt noen slike siden ståle dro? runar kristinsson kanskje, men dette er kjempespennende! Har klokketro på lsk med en midtbane V. med kasey som anker og koren og 10 som kreative spillere foran han.
              Dette lukter fulg!

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6082

                #27
                trodde koren var en klassisk nr 10 ?

                Kommentar

                • Smukken
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2004
                  • 720

                  #28
                  10'ern er den klassiske playmakern..... Koren er mye men ikke akkurat det.
                  Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                  Kommentar

                  • Koren
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Feb 2004
                    • 43

                    #29
                    For å være en virkelig klassisk nr 10, trenger du:

                    1: Kapteins bindet
                    2: fus i alt
                    3: lavt tyngdepunkt(gjerne litt lubben..)
                    4: Hårbånd,her sleit selvsagt ståle...
                    5: Stjerne nykker
                    6: Kreativitet og blendende teknikk
                    7: God "fall teknikk"
                    8: Et bredt spekter av gestikulerende arm bevegelser
                    9: Evnen til å skinne i de virkelig store oppgjørene(big occation 20, på cm/fm språket)
                    10: Klausul i kontrakten om draktnummeret; 10 Selvsagt, som i italia kalles for Fantasista!

                    Kommentar

                    • Fugla
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 1718

                      #30
                      Jeg blir ikke overrasket over utspillet til Henning Berg...

                      En person (som i media) virker som et større rasshøl enn han skal du lete lenge etter...
                      Homer Simpson.



                      www.ultrassarp.no

                      Kommentar

                      • Fugla
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 1718

                        #31
                        Jeg blir ikke overrasket over utspillet til Henning Berg...

                        Et større rasshøl enn han skal du lete lenge etter...
                        Homer Simpson.



                        www.ultrassarp.no

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7101

                          #32
                          Det er mye man kunne fortalt om Henning Berg som ville understreket at han ikke akkurat er en koselig fyr, for å si det sånn, 'nuff said.

                          Men herlig med ny spiller. Ser ut som om vi er bra forspent foran høstsesongen nå, og herlig å se at klubben ikke hopper på pengegaloppen som tullingene i Vålerenga har vært eksponenter for. Jeg er sikker på at vår nye mann er minst like god som Magne Hoset, for eksempel, forskjellen er vel bare seks-sju millioner i pris.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • CLAYTONZANE
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Jul 2005
                            • 74

                            #33
                            Det er deilig med nye spillere. Var på treningen i går, han virker som en bra spiller. Han slo noen pasninger som det er lenge siden sist vi har sett på Åråsen. Stakkars skiklubben lyn de mister alle spillerne. Ser i avisene i dag at han er ute og slenger dritt om fjøra. Fjøra er en bra mann han og trenerne våre fikser et superlag. Blir spennede og se hva de drar opp av hatten neste gang. Noen som vet om han nye får spille på mandag mot Start?
                            nei og nei

                            Kommentar

                            • Latvijan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2005
                              • 360

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Fugla
                              Jeg blir ikke overrasket over utspillet til Henning Berg...

                              Et større rasshøl enn han skal du lete lenge etter...
                              litt enig med deg der, men...


                              Andre Bergdølmo...

                              Kommentar

                              • fugla4ever
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jul 2005
                                • 212

                                #35
                                nå har lillestrøm norges beste midtbane.tror gutta kan ihvertfall ta medalje hvis vi begynner å ta bortepoeng. .gleder meg til å se han spille

                                Kommentar

                                • Sem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2005
                                  • 1626

                                  #36
                                  Har LSK egentlig opptrått galt i denne saken eller er det spilleren og hans svensk-tunisiske venn som har vært litt klønete?

                                  Lillestrøm har hatt kontakt med spilleren (ettersom jeg har forstått) og informert om interesse et halvt år. De tok ikke kontakt med Lyn (hvorfor skulle de det egentlig? Eide Lyn spilleren?), men med tunisierens agent, og avtalte møte. At da spilleren skal ha avbrutt et møte med Lyn for å prate med Lillestrøm, en klubb han etter sigende skal føle seg bedre mottatt i, får vel stå for hans regning.

                                  Synes det blir litt galt å rakke ned på Lillestrøm og Fjørtoft i denne saken. Kanskje var denne svensk-tunisiske vennen til Khaled Mouelhi som handlet litt uheldig da han tok kontakt med Lyn og presenterte seg som agenten til spilleren? Ikke veit jeg...

                                  Har uansett stor tro på spilleren. Fotballen i Nord-Afrika likner mer den norske enn den som spilles lenger syd i Afrika, gjør den ikke? Derfor får vi tro og håpe han blir en suksess (i motsetning til Orjinta)!

                                  Kommentar

                                  • Smukken
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2004
                                    • 720

                                    #37
                                    Har LSK egentlig opptrått galt i denne saken eller er det spilleren og hans svensk-tunisiske venn som har vært litt klønete?
                                    Lukter litt ny Morgan sak......... Han har sikkert feilinformert Henning Berg som tenner på alle plugger. Dog like usaklig og irrasjonell reaksjon..
                                    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                    Kommentar

                                    • woody
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 374

                                      #38
                                      Lukter litt ny Morgan sak .......

                                      Enig - Morgan er i krig med alle. Enten det er fotballforbundet om Ullevål eller Tunisisk Landslagskaptein. For ikke å snakke om: "En og to og tre Nigerianere . . . .".

                                      Lyn må vel snart skjønne at Morgan begynner å bli en vel stor belastning ?

                                      At folka våre er kjappe i avtrekkeren, og gjør en god jobb (håper jeg) - ære være dem for det
                                      woody

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        #39
                                        Problemet er at Lyn gutta med Morgan og Berg i spissen handler spillere igjennom media---- Fjøra og Uwe er noen luringer som handler i det stille hjørnet. Berg kan si hva han vill men når også Onstad kommer så kan vi le nok en gang!

                                        Kommentar

                                        • okb
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 2377

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av woody
                                          Lyn må vel snart skjønne at Morgan begynner å bli en vel stor belastning ?
                                          Morgan Andersen mener at bransjen er "pill råtten" etter at Khaled gikk til LSK. Rart at nettopp Andersen kan stå bak en slik uttalelse all den tid han har vært med på å gjøre den slik, gjennom mange år som leder for Niso. At han plutselig skal være så markant for Lyn i media på den andre siden av bordet, blir helt fjernt for min del.

                                          Khaled valgte LSK fordi han ønsket seg til en skikkelig fotballklubb.

                                          -okb!
                                          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                          Kommentar

                                          Working...