Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lyn må vel snart skjønne at Morgan begynner å bli en vel stor belastning ?
Morgan Andersen mener at bransjen er "pill råtten" etter at Khaled gikk til LSK. Rart at nettopp Andersen kan stå bak en slik uttalelse all den tid han har vært med på å gjøre den slik, gjennom mange år som leder for Niso. At han plutselig skal være så markant for Lyn i media på den andre siden av bordet, blir helt fjernt for min del.
Khaled valgte LSK fordi han ønsket seg til en skikkelig fotballklubb.
-okb!
Hadde jeg vært Lyn ville jeg gitt Morgan en 6 måneders sluttpakke tvert.
Jeg får info kun utifra media men han virker litt på bakbena for tiden :shock: . Kan jo ikke være positivt for skiklubben det!
Skjønner at Lyn er skuffa over å miste en potensiell god spiller. Måten det skjedde på var vel ikke helt bra siden Lyn føler seg lurt. Hvis dette var måten Fjøra måtte håndtere saken for å få spilleren er det kanskje greit, men det kunne kanskje vært ordnet på en ryddigere måte. Jeg tror faktisk at de klubbene som opptrer moralsk forsvarlig og ryddig overfor spillere, agenter og klubber i overgangssaker vil få en respekt som de vil tjene på i lengden.
Fy faen jeg ler av Lyn.... Akkurat det samme skjedde jo med Øyvind Svenning. Du eier ikke før konrakten er understreket. Fjøra er bare smart. At ingen i styret til Lynb skjønner at Morgan er udugelig kan ingen andre fotball ledere noe for. Jeg er stolt over LSK - henter billig, tilnærma gratis i fordel til RBK,VIF,BRann som betaler mange titalls millioner.
Hvorfor i all verden driver "Pondus" å koser med de forpulte pannebåndsossa inne på forumet dems?? Kose kose lille soss, æsj jeg blir kvalm.
La nå disse drittungene sitte å grine. Det er ikke vårt eller LSK´s problem at de er trege og mista en spiller.
Det samme skjedde med oss når vi mista Carew til vif. Bittert, men jeg tipper det var en real lærepenge i lokalene på Åråsen. I dette gamet MÅ man være litt kynisk.
Alle mann til Ullevaal for å gruse Lyn neste uke! Der burde vi bli mange i år.
Dersom det hadde vært Lyn som hadde snappet en spiller som prøvespilte for LSK på Åråsen tenker jeg det hadde blitt liv her... Det er et etisk dilemma i dette. Det mest ryddige hadde selvsagt vært å informere Lyn om at LSK også ønsket spilleren før vi tok kontakt med spiller og agent, men da hadde vi risikert å miste ham fordi Lyn fikk utspillet. Fotball er ikke for snille gutter.
Morgan Andersen er så patetisk, nesten mere patetisk enn Henning Berg. Sålenge det ikke er underskrevet noen kontrakt så er jo spilleren fri. Fri til å underskrive hvor han vil. Nope annet er det at det er fult mulig at den lite attraktive sportslige klubben Lyn kan få en kompensasjon for utlagte utgifter. Amatører!
Jeg vet ikke hva slags damer du pleier å "shagge" men jeg foretrekker å være the one and only
Hehe.. kommer ikke langt her i livet ved å være kresen :wink:
Men fra spøk til revolver.. Man kommer ikke langt i fotballverden uten å være en smule kynisk og hemmelighetsfull.. Lei av at Lyn skal sutre over alt av spillere dem har mista på grunn av dårlig handlingskraft og uberegnelige agenter... Kan vel komme på noen tilfeller hvor en trener eller sportsdirektør er ute å benekter at klubben er intressert i en spiller, for så å gå hen å signe speller'n neste dag.. Fotballen er et brutalt spill både på og utenfor banen, og det er hva som gjør den så sjarmerende..
Alle som har lest aviser eller sett på sporten det siste halve året vet jo at Morgan ikke er helt lovlig han heller - trur det er mye usnakket om disse nigerianerne.... Kanskje derfor han sier så enklet som at slik er fotballen.. Men at Berg skal kritisere Fjøra er helt og holdent idiotisk, gudskjelov så vet alle i hele fotball norge at han er svær i kjeften. IDIOT ER DU BERG!! Vi har fått han så vi kan like godt drite i å komentere dette og ja jeg syntes ikke Pondus skal holde på å bli kompiss med ski gutta LIIIIN. :oops: 8)
Leser idag at Lyn skaffet Caleb både visum og betalte hans reise til NOrge og at Lillestrøm spionerte seg frem til at de valgte å signere caleb.
Om han var god nok eller ikke for Lyn spiller ikke noen rolle, men det jeg reagerer på er Fjørtoft og måten han driver Lillestrøm på.
Med gjeld så stor som et vondt fotball år fortsetter de å handle og ikke bare det, de jobber så uetisk som overhodet mulig, denne typen oppførsel hadde jeg bare ventet meg av Voff folka men det ser ut som Lillestrøm er blitt det nye søppelaget i Norge.
Heldigvis elsker jeg et lag som bruker fornuft, kansje litt naive av og til men det kan vi leve med, jævla mafia lag som Lillestrøm, voff, Rosenborg har vi nok av.
Kommentar