Og RBK-tillegget bar frukter, ja. Faen i helvete.
LSK - RBK lørdag 10. juli klokka 18
Collapse
X
-
-
Örlund drar jo ned Ujah når han er alene med ham og Stadsgaard. Også blir Kippe soleklart felt på overtid. Pent. Vi får et offsidemål, men det spiller jo ingen rolle når bartene alltid har mer marginer og flaks."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
jaja.. Burde vært straffe, men goalen vår i 1. var soleklar offside, så jeg skal ikke klage over dommeren her.
Dette ble en trist dag mest pga Ringstad sin skade men 0p hjalp jo heller ikke. Vi får uansett prøve å ta med oss det positive. Bergmann og Ujah spilte begge ekstremt gode matcher og linka opp meget godt en rekke ganger. Disse to bør starte resten av kampene sammen. Om Berg splitter duoen for å slippe til Sundgot i neste match så skal jeg ta en tur til Åråsen for å gi Berg buksevann.
Gabrielsen imponerte meg også voldsomt i dag. Spesielt offensivt. Den selvtilliten han spilte med i dag var enorm. Han bør sitte ytterst på benken om han ikke får startplass fremover.Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
2 omgang i dag viste at de yngste gutta i stallen faen meg har noe å bidra med, dette var jaggu meg ikke værst tross tap.
RævBK vinner fortjent sett ut ifra første omgang, men totalt sett så syntes jeg det hadde hvert mer passelig med uavgjort.
Synd at Berg satte innpå Sundgot, hadde satt mye mer pris på om han hadde fortsatt med det som var planen!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg er så lei av den jävla barteflaksen. Andre omgang gjör vi en god kamp, men selvfölgelig blir vi snytt for to jävla straffer. Etter vårt mål trodde jeg endelig vi skulle ha litt flyt igjen, men det her er jo helt parodisk."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Typisk RBK. Ingen kan vel være overrasket over at der kom. Snytt for straffe på overtid veier opp for offsidescoringa vår. Gutta skal være stolte av innsatsen de la ned, vi var best i 2 omgang med et ekstremt svekka mannskap, RBK har ingen grunn til å være fornøyde og skal takke seg til den sedvanlige overtidsscoringa si.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
2 omgang i dag viste at de yngste gutta i stallen faen meg har noe å bidra med, dette var jaggu meg ikke værst tross tap.
RævBK vinner fortjent sett ut ifra første omgang, men totalt sett så syntes jeg det hadde hvert mer passelig med uavgjort.
Synd at Berg satte innpå Sundgot, hadde satt mye mer pris på om han hadde fortsatt med det som var planen!Kommentar
-
Tenkte det samme selv, men kan jo hende han "kler" back plassen bedre.. Hvor han kan komme litt lunkende etter uten at motstander er helt oppi han. Uansett om det blir back, ving eller sentralt midtbane så syntes jeg denne gutten viser seg frem på en kjempe god måte, også teller det jo mye at han faktisk tar noen sjanser og prøver på det umulige. Hadde Bolly hatt halvparten av tøffheten hans ville disse utgjort en meget bra venstreside frem til Ringstad var på plass igjen ,-)Kommentar
Kommentar