Junioreliteturneringen 2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #41
    LSK leder 2-0 mot Sandefjord

    Kommentar

    • sigurdsen
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 1824

      #42
      Opprinnelig skrevet av Emil B
      Har selvfølgelig vært inne på http://www.juniorelite.net/ men står ikkenoe om inngangspris, så regner med at det er gratis. Skal uansett bortover å se noen kamper imorra !
      Mitt stalltips er at Viking blir beste norske lag

      Kommentar

      • pitbull007
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Sep 2006
        • 128

        #43
        Opprinnelig skrevet av sigurdsen
        Har selvfølgelig vært inne på http://www.juniorelite.net/ men står ikkenoe om inngangspris, så regner med at det er gratis. Skal uansett bortover å se noen kamper imorra !
        Mitt stalltips er at Viking blir beste norske lag
        Kosta ingenting å komme inn på Vangbana i går, så regner med det gjelder for alle kamper.

        LSK vant 2-0 mot Sandefjord og Haugesund - Diambars endte 1-1.

        Sesay og N'kee putta dagens mål.
        Last edited by pitbull007; 13.07.2010, 18:24.

        Kommentar

        • lsk4ewah
          Medlem
          Møteplager
          • Oct 2006
          • 72

          #44
          Koster ingenting å komme inn på de innledene kampene i jet turneringen. Men mulig det koster i finalen på briskeby. Rart å se de svenske lagene gjøre det så dårlig(foruten Halmstad da). Hadde vært spennende om de hadde fått med noen lag fra større klubber i europa for å se hvordan junior nivået er her i landet. Men det viktigste for dem er vel at et norsk lag vinner!
          Ultras Felt C

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6084

            #45
            Så noen kampen i dag? Noen rapport? Nysgjerrig på om Sesay viste noe mer nå, ser jo at han putta.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6084

              #46
              Ser at Aleksander Tanfi kom inn i gårdagens match. Så da er nok Tanfi fra Lyn også med i troppen. 92 model med en del treff på google.

              Ellers moro å se at det brukes så mange forskjellige spillere. Få likheter mellom lagene i de to første kampene. Sikkert en fordel å få vile litt her.

              Kommentar

              • krisruds
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 839

                #47
                Opprinnelig skrevet av HSft
                Ser at Aleksander Tanfi kom inn i gårdagens match. Så da er nok Tanfi fra Lyn også med i troppen. 92 model med en del treff på google.

                Ellers moro å se at det brukes så mange forskjellige spillere. Få likheter mellom lagene i de to første kampene. Sikkert en fordel å få vile litt her.
                Aleksander er egentlig en god offensiv spiller, man har blitt brukt mye på back i Lyn. Mulig de ville ha han til å bli en ving-back. Men jeg føler at han er bedre som en direkte offensiv spiller.
                krisruds medlem av KFL siden 1996


                OI OI OI nå har vi det morro :)

                BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                Kommentar

                • krisruds
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 839

                  #48
                  Holder vel med uavgjort idag, men ser ut som vi er på vei til et tap.
                  krisruds medlem av KFL siden 1996


                  OI OI OI nå har vi det morro :)

                  BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6084

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av krisruds
                    Aleksander er egentlig en god offensiv spiller, man har blitt brukt mye på back i Lyn. Mulig de ville ha han til å bli en ving-back. Men jeg føler at han er bedre som en direkte offensiv spiller.

                    Ser ut som han er rimelig offensivt annlagt i denne fire år gamle skrytevideoen:



                    Forresten ligger LSK under med 1-0 i dagens kamp.

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      #50
                      Nå må LSK snart utlikne, ellers ryker de ut. En av de to beste toerne får de ikke blitt.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6084

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Lars
                        Nå må LSK snart utlikne, ellers ryker de ut. En av de to beste toerne får de ikke blitt.
                        auda, trodde de to beste gikk videre jeg. 10 min på å utligne da!

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #52
                          De spiller 2 x 40 min. Med 15 min pause, vil det si at kampen er ferdig om et par minutter.

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6084

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Lars
                            De spiller 2 x 40 min. Med 15 min pause, vil det si at kampen er ferdig om et par minutter.
                            igjen... auda!

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #54
                              Da var kampen over. LSK ute. Faen meg provoserende turneringssystem. I teorien kan man være turneringens nest beste lag og likevel ryke ut i gruppespillet, dersom man er i gruppe med det beste laget. Da vil man jo ende opp med 6 poeng og bra målforskjell, sånn som LSK gjorde, og det holder ikke til avansement ettersom det nesten alltid er minst 2 lag med 7 poeng blant toerne.

                              Kommentar

                              • sigurdsen
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 1824

                                #55
                                Irriternde å ikke gå videre, hvertfall pågrunn av et møkkalag som filmet og lå nede mer enn de spilte fotball..
                                Dårlig dommer var det og !
                                Men noen som har startoppstillingen med nummer ? Nummerene på lsk.no er ikke like som de spilte med under kampen !

                                Høyrebacken og keeperen spillte hvertfall veldig bra!

                                Fikk også æren av å sitte rett bak Frode Grodås, med frue og vekslet noen ord med han. Har vel sjelden sett denne sindige mannen så irritert og sur på tribunen da Afrika spillerne lå nede som de hadde blitt skutt

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6084

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                  Men noen som har startoppstillingen med nummer ? Nummerene på lsk.no er ikke like som de spilte med under kampen !
                                  Om høyrebacken var rimelig kort og mørkhåra så var det nok Torje Slettli. Bra spiller.

                                  Men disse nummerne stemte altså ikke?

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    #57
                                    Helt fjernt turneringssystem. Er ikke dette landets største juniorturnering?
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • pitbull007
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Sep 2006
                                      • 128

                                      #58
                                      Var en tur oppi gokk i dag, makan til offside-plassert fotballbane skal man lete lenge etter Og ja, jeg leita en stund....kom 10-15 min for seint. Hjelper ikke på at kartet som ligger på hjemmesida opererer med feil adresse....

                                      Disse 11 starta:
                                      Torgersen
                                      Tanfi, Damstuen, Sadeh, Grodås
                                      Sesay, Karlsen, Jakobsen, Omoijuanfo
                                      N'kee, Gulbrandsen

                                      I løpet av 2 omgang kom Rustadbakken, Yabre, Babajide og Mostue inn.
                                      Ut gikk Sesay, Jakobsen, Omoijuanfo og N'kee.

                                      Tja, hva skal man si. Skikkelig møkkakamp er vel et bra ord....
                                      Like etter at jeg ankom klinka Omoijuanfo kula i stolpen, det var vel det LSK-gutta skapte i 1 omgang. Rett før pause kom kampen eneste mål, skudd fra ca 16 meter. Fryktelig passivt av gutta. LSK var forøvrig en mann mindre ved målet, Fredrik var ute og fikk behandling.

                                      2 omgang ble laaaaang. Dette grunnet et Diambars-lag som drøyde tid, lekte skada til en hver tid og var stort sett usportslige....til og med en trener på benken ble vist bort. 8 min tillegg så vidt jeg fikk med meg i 2 omgang!

                                      LSK slet veldig med å komme til sjanser i 2 omgang, først på slutten når Mostue ble satt inn på topp og vant en del dueller ble det noen halvsjanser. Den største sjansen fikk Rustadbakken da han kom aleine med keeper på overtid, men klarte ikke sette den i kassa dessverre. Ellers må jeg gi litt skryt til keeper Torgersen som varta opp med en rekke klasseredninger i 2 omgang når LSK satsa alt offensivt.

                                      Litt om noen spillere:

                                      Torgersen spilte strålende, hadde en redning som jeg gjerne skulle sett en reprise av!

                                      Tanfi har jeg ikke sett før, men en liten frisk kar med en voldsom intensitet i spillet. Bra tempo og ok teknikk.
                                      Damstuen og Sadeh: Skeptisk....holder disse gutta nivået egentlig? Føler meg ikke trygg med disse to bak der, ikke spesielt temposterke noen av dem og teknisk er det vel nesten krise Grei fysikk og rydder greit unna i luftrommet.
                                      Grodås gjør også mye rart syns jeg, lite plan bak spillet.

                                      Sesay var helt usynlig, bytta ut ved pause.
                                      Karlsen og Jakobsen sentralt klarte seg vel greit, Jakobsen blir litt veik i duellene.

                                      N'kee og Fredrik var direkte dårlig i dag, fikk ikke til noe som helst. Fredrik bør kanskje jobbe litt med humøret....fryktelig gretten stort sett hele kampen.

                                      Av innbytterne ble Mostue mest synlig da han ble brukt mye på slutten når ballen til stadighet ble kælka opp på topp fra Damstuen og Sadeh.


                                      pit
                                      Last edited by pitbull007; 14.07.2010, 20:21.

                                      Kommentar

                                      • pitbull007
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Sep 2006
                                        • 128

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                                        Helt fjernt turneringssystem. Er ikke dette landets største juniorturnering?
                                        Tipper Internationale synes det også...5-1 mot RBK og 2-0 mot Molde...men så ble det 0-1 mot Odd. Game over.

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          #60
                                          Det er sikkert nff som arangerer denne turneringen så ikke rart reglene er rare.NOEN MÅ GÅ.

                                          Kommentar

                                          Working...