At noen valgte å tilgi det rasshølet der...
Er dere overbevist nå?
Collapse
X
-
Er dere overbevist nå?
At noen valgte å tilgi det rasshølet der...Stikkord: Ingen -
Da er det bare å få seg en royal league billett så skal vi ønske ham velkommen på vår måte.Slik blir det å flytte tilbakeJeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Jeg synes det nesten er tilnærmet morsomt å se at noen på død og liv alltid skal hate mer enn de elsker.
-okb!Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SemHva er galt med at han valgte akkurat FCK?
Det var vel ikke akkurat noen bombe at han kom til å finne seg en ny klubb, eller?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av SemHva er galt med at han valgte akkurat FCK?
Det var vel ikke akkurat noen bombe at han kom til å finne seg en ny klubb, eller?
Han har ikke dumpa oss, han kunne ikke svare innen LSKs frist og da valgte vi å si at vi ikke lenger trenger han.
At han ikke fikk kontrakt i en større klubb er jo hans problem.
Er det ikke mulig at vi snart kan avslutte hele Bergdølmokapittelet???????------eLSKe-------Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av pondus73Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av SemHva er galt med at han valgte akkurat FCK?
Det var vel ikke akkurat noen bombe at han kom til å finne seg en ny klubb, eller?
Han har ikke dumpa oss, han kunne ikke svare innen LSKs frist og da valgte vi å si at vi ikke lenger trenger han.
Er det ikke mulig at vi snart kan avslutte hele Bergdølmokapittelet???????Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av pondus73Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av SemHva er galt med at han valgte akkurat FCK?
Er det ikke mulig at vi snart kan avslutte hele Bergdølmokapittelet???????
Jeg er vel egentlig ikke det. Noen har til og med kalt meg plagsomt tålmodig. Men når det gjelder idioti og tull så er nok lunta veldig kort
:roll:------eLSKe-------Kommentar
-
Det her bunner ut i følgende: hadde han gitt Fjøra beskjed om at han ikke anså LSK som aktuell på daværende tidspunkt hadde hele saken vært grei - han gjorde det motsatte (hvorfor skulle vi ellers informere media). Men, når han holder oss på "standby" for å vurdere alle andre tilbud enn LSK uten å ha konkrete tidsfrister så blir saken for dum.
Bergdølmo fikk en sjanse til å bevise at han "dreit" når han gikk til RævBK og måten det skjedde på. Han fikk en ny sjanse til å gjøre opp for seg (so to say). Han valgte å ikke gjøre det - sakens kjerne i et nøtteskall... Once a WHORE always a WHORE.Bada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
Hehe, han sa at han ikke kunne droppe et siste "Europa-eventyr". England sto høyt på ønskelista hans, og ifølge han selv var det flere aktuelle klubber. Han var jo også i kontakt med Olympiakos.
Lykke til med "Europa-eventyret" ditt i Danmark, din forbanna dust.Kommentar
-
Kommentar
-
Herregud
Glem han 'a! Han tok et dumt valg for lenge siden ved å juge.... Å hate en mann så inderlig, ekte og langvarig som noen i gjengen gjør er ikke noe annet enn patetisk. Er så lei av at det er "å hate noen" som avgjør hvor god supporter du er! Faen så dumt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueHaaper inderlig at vi kval'er til Royal League, og at vi möter FCK paa Aaraasen. Da stemmer jeg for aa lage tidenes störste tifo i Norge med "Velkommen hjem, Judas!".Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Er veldig enig med de siste innleggene her inne. Hva er poenget med å hate en mann som dreit seg ut for 8-9 år siden?? Greit nok at jeg var sur på han da, men tiden leger da jo litt alle sår. Jeg synes det hadde vært konge hvis han hadde kommet til oss, (han er Norges landslags høyreback for å sette det litt i perspektiv) men jeg må innrømme jeg godt forstår at han vil være utenlandsproff i noen år til og tjene litt flere penger. FCK er en rik klubb hvor han sikkert dobler eller tredobler lønnen han hadde fått hos oss. Hvis du legger til den meget lukrative kunstnerskatten på 20-25% flat skatt man kan få i to år i DK, så er det en god del penger han tjener ekstra på å gå til FCK. Hvem av oss ville ikke tenkt på pengene og tatt dem??????
Dessuten har FCK spilt europacup 10 av de siste 12-13 årene, noe vi ikke akkurat kan skryte av, pluss at København jo er en veldig fin by og bo i, så jeg forstår han godt jeg.
Han har jo også vært klar på hele tiden at han ønsket seg flere år i utlandet, og hvis det ordnet seg ville han det. Han har jo hatt mange tilbud, men ting har vel ikke gått i orden før FCK kom på banen da. Skjønner derfor ikke helt hvorfor han skulle ha oppført seg så dårlig igjen.Petter JustnesKommentar
Kommentar