Et hjertesukk om kioskene på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

    #21
    Koster å leie terminalene, men BBS har meget konkurransedyktige priser og kan helt sikkert inngå en avtale hvir man leier terminaler kun i sesongen, og ikke på årlig basis.
    Last edited by ChriZza; 12.07.2010, 13:15.

    Kommentar

    • glasgow
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2007
      • 1251

      #22
      Opprinnelig skrevet av ChriZza
      Ikke lett å kjøpe vann når det er utsolgt allerede før kampstart vel? Beger fikk man om man spurte. Men man burde ha tilgang på bedde deler, spesielt når det var så varmt som igår.
      Skjønner godt at det er vanskelig og kjøpe vann når de er utsolgt. Men skjønner fortsatt ikke prob. Få et beger og fyll vann på toalettet.
      Og ja , jeg er enig i9 at de burde ta kort i kjosken på Åråsen. Men bare de som er i tribunene.
      Men det er vel noen som snart forlanger salat ost og dressing på burgeren sin, rekesalat på pølsa også.
      Er det di samme som er mot den moderne fotballen som skriker høyest nå også eller

      Kommentar

      • Fugla- patriot83
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2005
        • 1241

        #23
        Opprinnelig skrevet av glasgow
        Skjønner godt at det er vanskelig og kjøpe vann når de er utsolgt. Men skjønner fortsatt ikke prob. Få et beger og fyll vann på toalettet.
        Og ja , jeg er enig i9 at de burde ta kort i kjosken på Åråsen. Men bare de som er i tribunene.
        Men det er vel noen som snart forlanger salat ost og dressing på burgeren sin, rekesalat på pølsa også.
        Er det di samme som er mot den moderne fotballen som skriker høyest nå også eller
        Akkurat det samme tenkte jeg.

        Hele idéen med å selge vann på flaske og dens suksess er jo en markedsførers drøm. Selge vann på flaske! "Kan jo ikke ha Imsdal - det er jo VOSS som er in". Snart koster det vel 20 kr for et par liter rein oksygen også... (I overdrivelsens navn)

        Når man spør etter beger med vann er dem alltid hyggelige og imøtekommende i kiosken!

        Det er fælt på Åråsen. Må få vann fra springen i kiosken og så har'em fæle tifoer mot Eggen...

        Lærte dere ingenting av prekenen lørdag kveld: "Hold kjeft og drekk!"? Hehe...
        -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
        Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

        En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          #24
          Opprinnelig skrevet av glasgow
          Skjønner godt at det er vanskelig og kjøpe vann når de er utsolgt. Men skjønner fortsatt ikke prob. Få et beger og fyll vann på toalettet.
          Og ja , jeg er enig i9 at de burde ta kort i kjosken på Åråsen. Men bare de som er i tribunene.
          Men det er vel noen som snart forlanger salat ost og dressing på burgeren sin, rekesalat på pølsa også.
          Er det di samme som er mot den moderne fotballen som skriker høyest nå også eller
          Tåkeprat.... Hadde alle som var tørste på Åråsen gått på dass for å hente vann ville ikke du kommet deg inn for å pisse

          Det er mulig du synes det er helt fett å drikke vann på dass, men jeg vil tippe at minst 80% av Åråsenpublikumet er uenig med deg. Det betyr ganske enkelt lite fornøyde gjester og mindre inntjening.
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • Fugla- patriot83
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2005
            • 1241

            #25
            Opprinnelig skrevet av superbøffel
            Det er mulig du synes det er helt fett å drikke vann på dass, men jeg vil tippe at minst 80% av Åråsenpublikumet er uenig med deg. Det betyr ganske enkelt lite fornøyde gjester og mindre inntjening.
            Kiosken...

            Hvordan-skaffe-seg-vann-på-Åråsen-kurs:

            -"Hei, hva skal det være?"
            -"Kan jeg få en flaske med vann, er de vennlig?"
            -"Åja, selvfølgelig...*Snur seg* Nei, beklager, vi er visst tomme for det.."
            -"OK, kan jeg få et slikt beger med vann?"
            -"Selvfølgelig... Værsågod! Og lykke til med kampen"
            -"Takk for det, du. Faen at marginene er i mot oss, men det snur seg vel dette"
            -"Ja, vi får håpe det..."
            -"Ja. Og takk for det kalde og gode vannet! Ingenting er som godt og kaldt lokalt Romeriksvann! VOSS og Imsdal kan ta seg en bolle"
            -"Ja, de kan kanskje det..."
            -"Visst faen..."

            Trenger ikke å være så vanskelig. Vi er da ikke kjent for å være jålete... Bøffelpakk og fuglafaenskapsfolk...
            -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
            Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

            En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #26
              Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
              Kiosken...

              Hvordan-skaffe-seg-vann-på-Åråsen-kurs:

              -"Hei, hva skal det være?"
              -"Kan jeg få en flaske med vann, er de vennlig?"
              -"Åja, selvfølgelig...*Snur seg* Nei, beklager, vi er visst tomme for det.."
              -"OK, kan jeg få et slikt beger med vann?"
              -"Selvfølgelig... Værsågod! Og lykke til med kampen"
              -"Takk for det, du. Faen at marginene er i mot oss, men det snur seg vel dette"
              -"Ja, vi får håpe det..."
              -"Ja. Og takk for det kalde og gode vannet! Ingenting er som godt og kaldt lokalt Romeriksvann! VOSS og Imsdal kan ta seg en bolle"
              -"Ja, de kan kanskje det..."
              -"Visst faen..."

              Trenger ikke å være så vanskelig. Vi er da ikke kjent for å være jålete... Bøffelpakk og fuglafaenskapsfolk...
              Det er godt vi i alle fall har identifisert den kioskansvarlige på Åråsen...
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • Fugla- patriot83
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2005
                • 1241

                #27
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Det er godt vi i alle fall har identifisert den kioskansvarlige på Åråsen...
                Yup, det er meg Springer som Stakkeland mellom forsangerfeltet på felt C og kioskene, stotrer frem noen få vokaler etter å mistet stemmen pga synginga og prøver desperat å følge logistikken...

                For øvrig er jeg mot den moderne fotballen, men krever at vi har markedsledende konsumprodukter i kiosken... Tilbud skal møte etterspørsel!

                AKAB - Alle KioskAnsvarlige er Bastarder!!!

                Beklager min barnslige tone, men er vi blitt så jålete?
                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                  Yup, det er meg Springer som Stakkeland mellom forsangerfeltet på felt C og kioskene, stotrer frem noen få vokaler etter å mistet stemmen pga synginga og prøver desperat å følge logistikken...

                  For øvrig er jeg mot den moderne fotballen, men krever at vi har markedsledende konsumprodukter i kiosken... Tilbud skal møte etterspørsel!

                  AKAB - Alle KioskAnsvarlige er Bastarder!!!

                  Beklager min barnslige tone, men er vi blitt så jålete?
                  Nei, vi er ikke blitt jålete, men åpenbart ganske usaklige og lite innsiktsfulle i andres forventninger til standarden på stadion.

                  Skulle like å se 8.000 mennesker først gå i kiosken for å hente beger, så gå på dass å fylle det opp....

                  At du er "mot den moderne fotballen" er greit og fint det, men ikke legg ord i min munn og si at jeg enten er det eller ikke er det, det er en helt annen diskusjon, som i tillegg er helt irrelevant for temaet. Forøvrig trenger man ikke å være for den moderne fotballen for å være enig i at arrangementene på Åråsen er ganske langt fra optimale. Uten at det betyr salat på burgeren eller rekesalat på pølsene (Forøvrig er rekesalat djevelens verk).
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • Fugla- patriot83
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2005
                    • 1241

                    #29
                    Hehe.. Gir meg

                    Men at for Norges nest største supporterskare etter to tap mot erkefiendene og utdriting i cupen så er faen meg det største problemet (målt i aktivitet i siste perioden) for bøfler og fugler at man ikke kan spørre etter vann i beger i kiosen... At vann på flaske - flaske- er utsolgt...

                    Siste posten min her...

                    Men send heller en mail til OKB så får i hvert fall de rette folka det til slutt...
                    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                      Hehe.. Gir meg

                      Men at for Norges nest største supporterskare etter to tap mot erkefiendene og utdriting i cupen så er faen meg det største problemet (målt i aktivitet i siste perioden) for bøfler og fugler at man ikke kan spørre etter vann i beger i kiosen... At vann på flaske - flaske- er utsolgt...

                      Siste posten min her...

                      Men send heller en mail til OKB så får i hvert fall de rette folka det til slutt...
                      Tydelig at temaet fenger deg også, du har vært en bra bidragsyter i tråden, er det ikke deilig å pisse i motvind?

                      Om LSK skal bli en dyktigere vert og trekke fler gjester er det åpenbart at noe må gjøres, som tidligere påpekt; 17. maikommite standard...
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • Fugla- patriot83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2005
                        • 1241

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av superbøffel
                        Tydelig at temaet fenger deg også, du har vært en bra bidragsyter i tråden, er det ikke deilig å pisse i motvind?

                        Om LSK skal bli en dyktigere vert og trekke fler gjester er det åpenbart at noe må gjøres, som tidligere påpekt; 17. maikommite standard...
                        OK. Dette blir siste posten min

                        Vi er egentlig enige - det kunne vært bedre. Men det mest produktive ville vært å sende mail til de rette personene. Gjør det. La oss pisse sammen i medvind!

                        Og så kan gjerne en mod slette noen av de siste postene ettersom de falt på et nivå som ikke er forumet verdig (Skal ta på meg den)

                        Kom igjen, Sportsklubben - gi oss vann på flaske!!!
                        -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                        Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                        En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                        Kommentar

                        Working...