Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Mange typer lojalitetsprogrammer som er interessante! Jeg har tenkt på at man f. eks. kan få en hundrelapp i avslag hvis man kjøper sesongkort "året etter" i samme navn, slik at LSK kan prøve å tviholde på de allerede eksisterende kundene mens dem hele tiden fisker etter nye. En minstepris på kanskje 800,- på Kanarifeltet og 1500,- på vanlig sitta etter hvert hadde kanskje vært et absolutt minimum? Jeg tror billettbørsen i aviser og på nett er alfa og omega for å få pusha billetter til de mindre attraktive kampa. Hvis det dumper inn over 4000 solgte billetter til kampen mot Bodø/Glimt allerede første dag i RB, tror jeg vi en vakker dag kan slippe oppgjør på Åråsen med drøye 7000 tilskuere.
Livstidsmedlemskap er heller ingen dårlig idé, tror ganske mange ville slått til på noen sånt! Hvis f. eks 300 medlemmer (optimist jeg vøttu) hadde klaska til på 3000,- ville det plutselig vællva 900.000,- inn på KFL's konto! Hvordan man skulle forvalta de spenna på best mulig måte er et verre spørsmål. Petter har kanskje plass i madrassen? :wink:
Genial idé! Jeg hoster opp 3000 i morra til KFL! Er bare aa stelle seg i hockey i Tollbugata, saa er de spenna paa plass!
Fra spök til alvor, jeg synes absolutt dette bör vaere et tilbud til fansen. Kan kanskje ta noe tid aa dra igang (ikke alle som har 3000 spenn liggende), men haaper KFL ser naermere paa muligheten.
La oss faa muligheten til aa vise at vi er EKTE supportere!!!
I så fall så håper jeg at kfl klarer å bruke disse pengene fordelt over flere år, men egentlig frykter jeg at vis vi får inn 2-3000 kroner, så vil de nok bli brukt opp før du dauer, så dermed vil vi sikkert slite ettervært.
Jeg syns også det hadde vært kult, men skulle vi gjort det måtte vi hatt en ordenterlig løsning, så vi ikke bruker opp penga på 10 år, og dermed ikke får en dritt de neste 60-70 :wink:
Er jo ikke det som er poenget her! 3000 kroner tilsvarer et medlemskap i femten år (for voksne), noe ingen ennå har greid/har hatt muligheten til i KFL! Så femten år er foreløpig for lenge for et livstidsmedlemskap å regne. Med de rentene KFL da vil få fra disse eksklusive medlemmene fra dag én bør 3000,- holde i massevis! Dessuten vil man hele tiden plukke opp nye medlemmer, enten det er for et år eller hele livet, så på tross av at noen skulle bli tatt av dage vil KFL greie å holde kanarinebbet sitt over vannet.
Til sammenligning:
Medlemsskap i ManU-supporterklubb koster 170,- pr/år
Livstidsmedlemsskap koster 3000,-
For den summen får man
- et ekslusivt diplom signert av Sir Alex Ferguson
- et medlemskort i gull
- supporterblad i postkassen hele livet
Da synes jeg ikke 3000 kroner for et medlemsskap i KFL er for mye, men poenget mitt var ikke prisen men MULIGHETEN til å kunne tegne et livstidsmedlemsskap i klubben.
Siden dette var mitt forslag ønsker jeg å ha livstidsmedlemsnummer 1 hvis dette blir realisert
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Dette var som sagt kun et forslag fra min side, men hvis flere kunne tenke seg et livstidsmedlemsskap i KFL kunne kanskje styret sett nærmere på dette.
Er det flere enn meg her på forumet som kunne tenkt seg et slikt medlemsskap?
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
For å løse litt av penge-problematikken med å få så mye penger på bok, kunne man hatt en egen konto for livstidsmedlemsskap. Vært år kunne man overført 200 ( som er for et år) til den "vanlige kontoen" fra hvert medlem, dermed hadde de hatt like mye som vanlig å bruke!!
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
Medlemsinnbetalingen generer inntekter hvert år, og i en organisasjon som KFL tror jeg det vil bli fristende å bruke "livstidspenger" før de egentlig burde vært brukt.
Skal man argumentere med at man mister mange medlemmer hvert år som følge av dagens fornyelses-rutine, synes jeg man må forbedre disse i stedet. F.eks. ved å sende ut fornyings-faktura med forfallsdato til eksisterende medlemmer fremfor å gi inntrykk av at de aktivt må melde seg inn igjen på nytt hvert år.
Det var en sak. En annen er at livstidsmedlemsskapet vil miste sin status. Eksempelvis er det stort når Werni er livstidsmedlem av KFL. En slik "statutt" bør reserves for spesielle anledninger og for spesielle medlemmer.
Ellers har vel KFL eksistert i så mange år nå at de kan hedre noen av sine trofaste medlemmer på samme måten. Da mener jeg de få som har ytt like mye over mange år i KFLs tjeneste.
Men det er mye mulig at det skal være et poeng at "de vokser ut av KFL" før de kan få en slik "pris".
Vi burde vel stikke ned på geriatrisk avdeling på SiA for å selge noen livtidsmedlemskap der slik at forpliktelsene ikke bærer for langt inn i fremtiden! Neida, den var ikke noe hyggelig.
Noen som vet hva gjennomsnittsalderen til supportermassen er OG hvor gamle de fleste supporterne er når de melder seg inn? Og i tillegg ca hvor mye kostnader det er ved å ha et medlem i året?
En annen er at livstidsmedlemsskapet vil miste sin status. Eksempelvis er det stort når Werni er livstidsmedlem av KFL. En slik "statutt" bør reserves for spesielle anledninger og for spesielle medlemmer.
Hva er det for slags tull?
For meg vil det bety mye å kunne tegne et livstidsmedlemsskap. Er det viktigere for KFL å VIP-faktor enn at grasrota får vise sin troskap?
Vi er Bøffelberget, sha-la-la-la-la! Vi er Bøffelberget, sha-la-la-la-la-la! Vi er Bøffelberget, sha-la-la-la-la! I dag får bønda bank!
Kommentar