Opprinnelig skrevet av Glenn
Livstidsmedlemskap?
Collapse
X
-
Jeg hadde kjøpt livstidsmedlemskap hvis det hadde vært mulig. Noen fra styret som kan si noe om dette kommer til å bli diskutert?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Er det ikke mulig å ordne en form for autogiro slik at man aktivt må melde seg UT i stedet for INN? Dvs at kontoen automatisk blir belastet en gang i året?
Da tror jeg frafallet i medlemsmassen ville vært betraktelig lavere.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
veldig bra forslag! jeg ville meldt meg inn på dagen(viss jeg hadde hatt nok penger da..).CustodesI med og motgangKommentar
-
Kommentar
-
Jeg synes vi skulle følge statskirkas eksempel. Meld inn hele befolkninga, som ikke er medlem av en annen supporterklubb, og la de som ikke ønsker å være medlem, melde seg ut. Blir sikkert masse bråk, men medlemstallet vil være pent en stakket stund :-)For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar