Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi kan ikke forvente all verden, ikke er laget styrket vesentlig siden i fjor, vi hadde en fin go i laget i våres, Tarik var en viktig mann der. Henning Berg kan virke noe uferdig som taktikker, sikkert fin som spillerutvikler.
men men, vi spiller på en ræææææva dag jevnt med 3.plassen i tippeligaen. Sier kanskje mer om tippeligaen enn Lillestrøm
Ser du kampen eller? Vi blir jo kjørt på ræva stort sett hele kampen, kun noen få minutter totalt vi har hvert på høyde med TIL. Uavgjort her er ett ran!
Synes synd på Nosa og Ujah.. Tenk å være så alene om og ville noe utpå der..
De blir sørgelig alene. Det verste er jo at de virker jo mye dårligere enn de er pga resten av laget.. (sett bort ifra de 5 bak)
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
Ser du kampen eller? Vi blir jo kjørt på ræva stort sett hele kampen, kun noen få minutter totalt vi har hvert på høyde med TIL. Uavgjort her er ett ran!
Så lenge vi vinner eller spiller uavgjort gir jeg faen i hvordan
Kommentar