Utrolig irriterende å se et så tannløst LSK! Vær proffe i huet da for svarte!!!
TIL - LSK, mandag 19.juli kl.19.00
Collapse
X
-
Vi er ikke engang i nærheten og bør være storfornøyd med uavgjort hittil.
Jeg får gufs fra marerittsesongene.Kommentar
-
-
Må være relativt frustrerende å sitte på LSK-benken i dag, spesielt nå utover i 2.omg.
Vi er bare griseheldige som ikke ligger under nå, håper vi kan "rane" med oss 1p hjem til Romerike.Kommentar
-
ufff 1 divisjons spill
1 divisjons spill vi fortjener ikke og væra i elite serien med dette spillet vi er jo rett og slett ræva nei jeg fikk ballen blås den av gårde..
nei uff og uff og HB hvor er den trennings jobben din?? du står der og gjør nada ingenting uff og uff du har et kjempe ansvar med dette.. 3 bytter har du..
og de som ikke leverer burte fått seg et klask i bakhodet og trekk i lønn for faen våkn opp er flau av dette spillet!!!!!!!!!!!!!!!!Fugla forever... eLSKerKommentar
-
Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!! Bytt!!!
Se faen til å foreta deg noe, henning!!!!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kampen hittil er noe av det mest bedritne jeg har sett av et lillestrømlag. Tannløse og ukonsentrerte pyser!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar