TIL - LSK, mandag 19.juli kl.19.00
Collapse
X
-
BBS er syk og må mest sansnynlig stå over kveldens kamp, noe som åpner for Sundgot.. Fillern! Sorry Legenden, men på bakgrunn av hva jeg har sett av deg det siste halvåret er dette en kjempe nedtur! (Håper du (AS) gjør skam på mine ord og gjør en kjempe kamp).
Kiko har vondt i ankel (var jo syk tidligere i uka) og blir hjemme på Romerrike står det videre..
Følgende gutter/menn reiser kjerringa fra siste kamper med sorg;
Logi
Karim-SP-Kippe-LKE
Edwin-Søgård-Nosa-Erling
Sundgot-Ujah
Videre står det at med så mange raske spillere på laget så er det store muligheter på kontringer, noe som gjør at LSK kommer til å ligge lavt og vente på disse.
At Bergman er ute er et slag i trynet for oss. Her så jeg på samarbeidet som Bergmann og Ujah viste sist som vårt fremste angrepsvåpen. Nå som vi også skal satse på kontringer borte mot Tromsø så hadde jeg veldig veldig gjerne sett Bergmann. Mister veldig mye av troa jeg hadde tidligere i dag nå.
Ellers synes jeg det er suboptimalt å bruke Edwin på høyre da han liker seg bedre på venstre hvor han kan gå inn og komme til avslutninger med høyrebeinet. Å legge innlegg med utsiden av høyre har han vist at han kan, men å skyte med utsiden av høyre blir liksom noe helt annet. Det er også suboptimalt med Knudtzon på venstre, ettersom han liker seg best på høyre. At Berg setter begge på feil side er nok et resultat av at en venstreside med Nosa og Edwin kunne blitt en motorvei. Sier ikek at Berg gjør en feil i lagoppstillinga her altså, men det er langt fra optimalt slik det er nå.Kommentar
-
Det kommer til å gå litt opp og ned i høst, men mest opp etter hva jeg tror. Første oppturen kommer i dag!
Nytter i hvertfall ikke å sitte her inne å snakke seg selv nedover i gjørma...
Håper vi for se noen bytter i dag. Gjerne Tokstad og Gabrielsen inn på hver sin kant (høyre på Tokstad og venstre på Gabrielsen). Og jeg brenner etter å få se minibukken på topp. Raske bein inn på slutten på topp mot trette TIL bein!
Fremtiden bygges i dag - slipp til ungguttaKommentar
-
Både Kara og Björck spiller fra start: http://fotball.itromso.no/eliteserien/article174738.ece.
Nordlys tror på følgende lag (4-4-2): Sahlman; Høgli - Bjorck - Koppinen - Ciss; Johansen - Kara - Yttergård Jenssen - Knarvik; Mo - Mourad. Jeg håper personlig på at Mads Reginiussen får sjansen på høyre kant istedenfor Remi Johansen, som har hatt en dårlig periode. Saliou Ciss er vår andre senegaleser, som har fått spilletid de siste kampene, og har imponert, ikke minst offensivt.DIXIKommentar
-
Her er det bare en ting som gjelder. Storme i angrep og laske pløsa inn i nota så torsk og kveite spruter til indre mongolia og tilbake. Takk herre gud og fru gud for at det eneste vi har å frykte er uavgjort. Pøse på, og til helvete med konsekvensene. Klinke til så jævlig at ryktet sprer seg langt inn i finsk lappland. La ballen frese gjennom nettmaskene så luftrommet over øvre trøndelag går varmt.Kommentar
-
Kommentar
-
Årets supporter 2010!!
-
Kommentar
Kommentar