Lite bakrom her, så da må vi utnytte mellomrommet mellom spissen vår og midtbanen. Dette rommet bruker hverken vingene våre eller den hengende spissen.
TIL - LSK, mandag 19.juli kl.19.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Sundgot, hvor er han? Han har jo ingen funksjon der ute. Bortsett fra å stå rett opp og ned som en frossen påle.
Det lille jeg ser av Søgård, er når han gir bort sjanser til Tromsø.
Den eneste som får godkjent så langt er Nosa.
Som Seb.R er sier har vi et kjempeproblem når det kommer til klareringer. Det jeg har lært i min korte fotballkarriere, er at man har tre muligheter til å klarere ballen. Under stort press kan du spille ballen ut av banen, eller mokke ballen så langt opp på motstanderens banehalvdel som mulig. Det beste er selvfølgelig å orientere seg først og klarere ballen til en medspiller. Dette er helt basics man lærer som forsvarsspiller. Skulle tro Berg, som tidligere forsvarskjempe, har lært gutta dette.
Ser ikke de helt store byttemulighetene heller, med den benken vi har. Kanskje bortsett fra Lillebukken eller BBS inn for Sundgot.
Det eneste positive er at det ikke kan være mulig å spille dårligere fotball, derfor kan det bare bli bedre i 2. omgang.Kommentar
-
Kommentar
-
Med plan mener jeg noe som går utover å slå langpasninger, for det kan selv bavianer klare. Det er ikke en type fotball vi blir noe fremtidig storlag av!Kommentar
-
Vi har Nosa, Edwin, Ujah og Knudtzon på banen. Hvorfor bruker dem da 1 minutt på hver dødball nærmere enn 100 meter motstandernes mål?
Må da kunne gå ann å utnytte farten og dribleferdighetene til nevnte spillere på en bedre måte.Oh, fishy, fishy, fishy fish!
That went wherever I... did go!Kommentar
-
-
Norges kjedeligste sted å se kamp ifra.. Er jo helt, helt dødt..
Nesten så at jeg savner Vuvuzelaene..krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Hva HB ser i Erling K fatter jeg bare ikke. Den guttungen der er jo fullstendig lam med ballen i beina, løper seg fast, kan ikke slå innlegg, kan ikke slå pasninger, kan ikke ta imot ball og har håpløse taktiske vurderinger. han er rask ja, men det holder ikke! Hvis den gutten har potensiale så må han faanmeg vise det snart!Klempern. Translation german-english: Hammer
Hammer: To defeat (a person, a team) resoundinglyKommentar
-
-
uff
kanskje ikke riktig men dette er ikke godt nok spill for 1 divisjon en gang og lsk med og uten tarik virker helt sykt forskjell. med tarik poeng uten nedrykks kandidat=)) uf uf ikke bra dette og kampen her er et ord riktig RÆVAFugla forever... eLSKerKommentar
-
Takk gud (ståle solbakken) for at vi ikke spiller mot enga i dag, sånn som de spiller om dagen hadde dette blitt tosiffra.. Sjeldent jeg har sett LSK så tafatte på mine 30 år!
Alltid for sent ute, dårlig mottak og dårlige pasninger.. Late på returløp, ikke noe trøkk på kontringer og ett elendig press på ballfører.
Sundgot og Søgård spiller så svakt at dersom de hadde hvert unge og "lovende" nå ville det aldri blitt noe eliteseriespill på de gutta!Kommentar
-
Når vi fikk HB som trener tenkt jeg at ENDELIG får vi en trener som ikke er redd for å bytte litt. En som tørr å ta tak hvis det butter imot. Men NEIDA, vi har vel aldri hatt en trener som tørr så lite når det gjelder bytter.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Da fikk vi igjen for den første mot søpla... Takk! Linjemannen er kjempekjekk og grei!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Å herregud, det der er ikke offside! Litt cred til Ahamed som jubler selv om det blir blåst offside. Hadde det vært noe rettferdighet her i verden hadde det stått 1-0. Rettferdighet seirer ikke alltid, heldigvis! denna kampen taper vi, merk mine ord.Klempern. Translation german-english: Hammer
Hammer: To defeat (a person, a team) resoundinglyKommentar
-
Der skulle vi hatt en i mot, og det ville vært fullt fortjent også.
Berg, vis deg som en trener og ikke minst leder. Sett ut søppelet som ikke bidrar. Begynn med sveklingen Erling som ikke fortjener drakta. Nok å ta av resten også, så er ikke lett å si hvor man skal begynne.BølerkanarisKommentar
Kommentar