Hønefoss BK - Lillestrøm SK, AKA Arena, man. 26. juli kl. 19.00.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

Opprinnelig skrevet av veiron
    Jeg kan bytte hvis det er et veldig problem. Jeg har tidligere omtalt folk som van Ankeren og Bakke som apekatter også bare så det er sagt.
    Er ikke et problem for meg, men vi hadde en drapstrussel her i stad og denne kan tolkes som rasistisk. Kommer rette journalisten innom har vi det gående...
    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

Opprinnelig skrevet av Ola
      Dette er jævli skuffende, og spesielt Lasse Eriksen - du er bedriten! Det er som faen at de spillerne Berg har hentet fra gamleklubbn skal ha klippekort.

Skal vi få en høst til i bunnstriden?
      Hva faen har Eriksen gjort? Ballen treffer soleklart i brystet.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Nosferatu
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 763

...jah. Janei, men snakkes, da.
        Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.

Kommentar

• brisbane-kanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2006
          • 597

fy faen, det her begynner å ligne en fullkommen parodi.

Kommentar

• ap4
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 271

Jadda! Akkurat da jeg skulle skrive at det ikke var noe vits å se mer etter at dommeren ødela kampen.

Kommentar

• MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

Det verste er at nivået på dommerene i Tippeligaen gjör at jeg for hvert år mister mer og mer lysten på å fölge med og bruke penger på dette produktet. Er vel bare min sterke sterke kjärlighet til LSK som gjör at interessen fortsatt ligger der, men vet ikke hvor mye lengre med slike lottodommere jeg orker.

Kommentar

• Kristian
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 690

Denne dommeren er dårligere enn Edvartsen. Og det sier alt.

Kommentar

• andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

Jeg er tom for ord, det her er bare science fiction. Håper målet til Kippe stresser de usiviliserte mökkamenna fra Hönefoss litt. En rask til etter pause så kanskje vi har en sjans på i allefall ett poeng. Hva er egentlig greia med alle gestene mot kanarifansen? Jeg trodde slikt ga gult kort, men ingenting er overraskende med denne dommertroikaen. Herre.

Kommentar

• Kimito
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 2602

Godt å høre at Mini tør å være kategorisk i pausen. Man kan si hva man vil om Mini, men han er ærlig i sitt forhold til Rosenborg og Bodø/Glimt og bærer ikke antipatier som farger meningene hans.
                    Ferdigskåra

Kommentar

• maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1289

Vi kan skylde på dommere og hva vi vil men faktum er at vi ikke er så mye bedre enn Hønefoss. Dessuten er jeg så jævlig lei av å se hvor lite fotballklok BBS er. Han er sterk og flink til å trikse men så er det foreløpig stopp.

Kommentar

• brisbane-kanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2006
                        • 597

fantastisk av Berg å ta av Edwin mens Knudzon fortsatt får spille.. Eneste måten Edwin kunne vært dårligere enn Knudzon på treningene denne uken er om han ikke hadde møtt opp.

Kommentar

• Kristian
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 690

Knudtzon har faktisk klart å legge inn et par ganger. Men mister dessverre ballen litt for håpløst innimellom.

Kommentar

• Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

JÆVLA MØKKADOMMER!
                            Først får vi ikke en soleklar straffe, så får vi en straffe i mot som ALDRI skulle vært straffe, Og en mann utvist!!!

Men dette er ikke kjørt folkens! dette kommer til å gjøre vårt elskede lag fandenivoldsk og dem kommer faen ikke til å gi seg uten kamp, dette fyer dem skikkelig opp.

Et par andre ting, feira ikke han tullingen målet rett foran KFL? og mulig jeg så feil, men så ut som han gjorde tegn til å kutte strupen? i så fall, FOR EN DUST!

neste ting, i pausen nå¨hørtes det sannelig ut som Belsvik kalte LKE for Lars ERIK Eriksen?? rart vi taper når vi faen ikke vet hva hverandre på laget heter engang
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

Kommentar

• Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1634

Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                              Det verste er at nivået på dommerene i Tippeligaen gjör at jeg for hvert år mister mer og mer lysten på å fölge med og bruke penger på dette produktet.
                              Og med tanke på at spillerne sannsynligvis ikke engang holder nivået til dommerne (jfr. innsatsen i europacupene hvert år), er jeg enig i at det er et mysterium at man gidder å følge med på dette.

Kommentar

• andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                                fantastisk av Berg å ta av Edwin mens Knudzon fortsatt får spille.. Eneste måten Edwin kunne vært dårligere enn Knudzon på treningene denne uken er om han ikke hadde møtt opp.
                                Vi er en mann short, så vi er pent nödt til å ha en spiller som tar ansvar bakover. helt legitimt bytte.

Kommentar

• Kimito
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 2602

Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                                  Begge har løpt inn i forsvarerne nesten hver gang de har hatt ballen, men med ti mann er EK bedre å ha på midten dersom vi ikke skal bli løpt fullstendig i senk. EK har også kommet til to innlegg og skaffet noen cornere.
                                  Ferdigskåra

Kommentar

• norskpoker
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 399

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                    Vi kan skylde på dommere og hva vi vil men faktum er at vi ikke er så mye bedre enn Hønefoss. Dessuten er jeg så jævlig lei av å se hvor lite fotballklok BBS er. Han er sterk og flink til å trikse men så er det foreløpig stopp.
                                    Ujah viser enda mer mangel på forståelse ved at han gang på gang står kun et par meter fra BBS som vinner duellene og stusser ballen videre - inn til keepr siden Ujah sliter med å forstå at ballen faktisk kommer uten at han selv trenger å gå i duellen...

Kommentar

• Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

Opprinnelig skrevet av andersmm
                                      Hva faen har Eriksen gjort? Ballen treffer soleklart i brystet.
                                      Han er blitt dårligere og dårligere utover i sesongen og oppfører seg som en APEKATT da han prater på seg gult. Med Lasse og Erling har vi ytterligere to eksempler på at man skal være forsiktig med å hente spillere fra den nye trenerens gamleklubb.

Dette går til helvete og om vi skulle klare å karre til oss ett poeng så driter jeg i det. Ettpoengere gir oss nada.

Kommentar

• lskgogo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2010
                                        • 633

Opprinnelig skrevet av Ola
                                        Han er blitt dårligere og dårligere utover i sesongen og oppfører seg som en APEKATT da han prater på seg gult. Med Lasse og Erling har vi ytterligere to eksempler på at man skal være forsiktig med å hente spillere fra den nye trenerens gamleklubb.

Dette går til helvete og om vi skulle klare å karre til oss ett poeng så driter jeg i det. Ettpoengere gir oss nada.

Følg med a! Pratet ikke på seg gult! Fikk for "handsen"
                                        Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• holmiz
                                          The kjøkken-kanariz
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6064

Undertegnede vil forøvrig gratulere tv2 med å vie hele 2 minutter og 46 sekunder til oppsummering av matchen så langt i pausen, innimellom all den opplysende reklamen. Takk takk!
                                          Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

Working...