Hønefoss BK - Lillestrøm SK, AKA Arena, man. 26. juli kl. 19.00.
Collapse
X
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
-
Det verste er at nivået på dommerene i Tippeligaen gjör at jeg for hvert år mister mer og mer lysten på å fölge med og bruke penger på dette produktet. Er vel bare min sterke sterke kjärlighet til LSK som gjör at interessen fortsatt ligger der, men vet ikke hvor mye lengre med slike lottodommere jeg orker.Kommentar
-
Jeg er tom for ord, det her er bare science fiction. Håper målet til Kippe stresser de usiviliserte mökkamenna fra Hönefoss litt. En rask til etter pause så kanskje vi har en sjans på i allefall ett poeng. Hva er egentlig greia med alle gestene mot kanarifansen? Jeg trodde slikt ga gult kort, men ingenting er overraskende med denne dommertroikaen. Herre."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Vi kan skylde på dommere og hva vi vil men faktum er at vi ikke er så mye bedre enn Hønefoss. Dessuten er jeg så jævlig lei av å se hvor lite fotballklok BBS er. Han er sterk og flink til å trikse men så er det foreløpig stopp.Kommentar
-
fantastisk av Berg å ta av Edwin mens Knudzon fortsatt får spille.. Eneste måten Edwin kunne vært dårligere enn Knudzon på treningene denne uken er om han ikke hadde møtt opp.Kommentar
-
JÆVLA MØKKADOMMER!
Først får vi ikke en soleklar straffe, så får vi en straffe i mot som ALDRI skulle vært straffe, Og en mann utvist!!!
Men dette er ikke kjørt folkens! dette kommer til å gjøre vårt elskede lag fandenivoldsk og dem kommer faen ikke til å gi seg uten kamp, dette fyer dem skikkelig opp.
Et par andre ting, feira ikke han tullingen målet rett foran KFL? og mulig jeg så feil, men så ut som han gjorde tegn til å kutte strupen? i så fall, FOR EN DUST!
neste ting, i pausen nå¨hørtes det sannelig ut som Belsvik kalte LKE for Lars ERIK Eriksen?? rart vi taper når vi faen ikke vet hva hverandre på laget heter engangKommentar
-
Og med tanke på at spillerne sannsynligvis ikke engang holder nivået til dommerne (jfr. innsatsen i europacupene hvert år), er jeg enig i at det er et mysterium at man gidder å følge med på dette.Kommentar
-
Vi er en mann short, så vi er pent nödt til å ha en spiller som tar ansvar bakover. helt legitimt bytte."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Begge har løpt inn i forsvarerne nesten hver gang de har hatt ballen, men med ti mann er EK bedre å ha på midten dersom vi ikke skal bli løpt fullstendig i senk. EK har også kommet til to innlegg og skaffet noen cornere.FerdigskåraKommentar
-
Ujah viser enda mer mangel på forståelse ved at han gang på gang står kun et par meter fra BBS som vinner duellene og stusser ballen videre - inn til keepr siden Ujah sliter med å forstå at ballen faktisk kommer uten at han selv trenger å gå i duellen...Kommentar
-
Han er blitt dårligere og dårligere utover i sesongen og oppfører seg som en APEKATT da han prater på seg gult. Med Lasse og Erling har vi ytterligere to eksempler på at man skal være forsiktig med å hente spillere fra den nye trenerens gamleklubb.
Dette går til helvete og om vi skulle klare å karre til oss ett poeng så driter jeg i det. Ettpoengere gir oss nada.Kommentar
-
Han er blitt dårligere og dårligere utover i sesongen og oppfører seg som en APEKATT da han prater på seg gult. Med Lasse og Erling har vi ytterligere to eksempler på at man skal være forsiktig med å hente spillere fra den nye trenerens gamleklubb.
Dette går til helvete og om vi skulle klare å karre til oss ett poeng så driter jeg i det. Ettpoengere gir oss nada.
Følg med a! Pratet ikke på seg gult! Fikk for "handsen"Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Undertegnede vil forøvrig gratulere tv2 med å vie hele 2 minutter og 46 sekunder til oppsummering av matchen så langt i pausen, innimellom all den opplysende reklamen. Takk takk!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar