Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hønefoss BK - Lillestrøm SK, AKA Arena, man. 26. juli kl. 19.00.
Kan noen fortelle meg hva som gjør at Knudtzon, helg etter helg, får ikle seg Lillestrøm drakt og spille tippeliga-fotball? Når han gang på gang ikke leverer. Er ikke snakk om og spille på seg selvtillit, handler ikke om at vi ikke har tilgjengelige spillere på benken. Det er rett og slett Henning Berg som ikke makter å se at den lille fisen ikke er god nok!
Det er så jævlig morsomt å tenke på at Erling Knutdzon er å anse som blant de ti beste spillerne på dagens LSK. Vet ikke om det sier mest om han eller Henning Berg. Det er i hvert fall en av de som beveger seg farlig nær det ultimate bunnivå.
Vi er 10% dårligere med Knutzon istedenfor Tarik på laget. Det betyr en plass på nederste istedenfor øverste del av tabellen. Så jevn er serien.
Jeg savner virkerlig Tariks alltid tilstedeværende optimisme og guts i spillet.
Uten Nosa kan vi jo glemme hele fotballaget vårt.. Han er den eneste som evner å avlere baller til de fremme og skape noe på egenhånd!
Jeg er en av de som stemmer for å la unge gutter spille seg gode, dersom de har talent vil det lønne seg over tid, men akkurat vedr EK så tror jeg rett og slett vi har rykka ned så mange ganger før han tar nivået at vi like gått kan sette han på andrelaget frem til de andre unggutta er ferdig med å få prøve seg. Kan umulig se verre ut med Tokstad, Bolly, Edwin, MiniBukken o.l. på banen?!!
Vi er 10% dårligere med Knutzon istedenfor Tarik på laget. Det betyr en plass på nederste istedenfor øverste del av tabellen. Så jevn er serien.
Jeg savner virkerlig Tariks alltid tilstedeværende optimisme og guts i spillet.
Enig i det, men HB kunne ha tatt ut Erling og beholdt Edwin.
Eller la meg si det på en annen måte. Han kunne tatt ut Erling og satt inn hvilken som helst annen spiller. Knudtzon er det svakeste på år og dag som har spilt fast på LSK. Han er en skam. Jeg mener det. En forbannet skam for drakta.
Tokstad, tipper vi vel. Burde være et åpenbart valg. Guts, selvtillit og fysisk kraft. Når det er sagt har vi bare et bytte igjen, og en skade til er definitiv game over om vi ikke kan sette inn noen.
Er det bare meg, eller burde virkelig Hønefoss sjekke hvilke pølser de reklamerer for på draktene sine? Gilde hadde vel vert langt mere passende enn Leiv Vidar med fallesyken som har nådd enkelte på AKA Arena:
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Kommentar