Hønefoss BK - Lillestrøm SK, AKA Arena, man. 26. juli kl. 19.00.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    Opprinnelig skrevet av Xavi
    Eneste som skal ha skyld for det her er dommeren, vi hadde overkjørt dette laget med fullt lag.
    Helt feil. Vi hadde kanskje vunnet, men så er det også snakk om å gjøre det beste ut fra situasjonen.

    Kanskje dommer`n gjorde at vi ikke klarte uavgjort, men det var Henning Berg som tapte kampen for oss.
    Bølerkanaris

    Kommentar

    • Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1601

      Opprinnelig skrevet av Xavi
      Eneste som skal ha skyld for det her er dommeren, vi hadde overkjørt dette laget med fullt lag.
      Nå var det vel ikke så mye som minnet om at vi var et vinnerlag selv med 11 mann i dag? Noen overkjørsel frem til utvisningen var det i alle fall ikke.

      Kommentar

      • pippip
        Medlem
        Hoffnarr
        • Mar 2006
        • 61

        Blir seriøst flau av hetsen mot Knudtzon her. Han er en fugl, og kommer til å være det i noen sesonger til. Gi ham litt pusterom.

        Kommentar

        • lskgogo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2010
          • 633

          Opprinnelig skrevet av pippip
          Blir seriøst flau av hetsen mot Knudtzon her. Han er en fugl, og kommer til å være det i noen sesonger til. Gi ham litt pusterom.
          Stikk! Troll!
          Tar seg en pause til mars 2012..

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1601

            Opprinnelig skrevet av pippip
            Blir seriøst flau av hetsen mot Knudtzon her. Han er en fugl, og kommer til å være det i noen sesonger til. Gi ham litt pusterom.
            Knutzon er det selvsagt ikke noe galt med. Han er sikkert en hyggelig gutt. Feilen er det Henning Berg som gjør, som lar ham spille.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av pippip
              Blir seriøst flau av hetsen mot Knudtzon her. Han er en fugl, og kommer til å være det i noen sesonger til. Gi ham litt pusterom.
              Ja som du selv sier, gi han litt pusterom ;-)

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Opprinnelig skrevet av pippip
                Blir seriøst flau av hetsen mot Knudtzon her. Han er en fugl, og kommer til å være det i noen sesonger til. Gi ham litt pusterom.
                Det gårt nok litt langt under kampens hete, men et klarere eksempel på en spiller som rett og slett ikek holder mål kan jeg ikke huske å ha sett. og det sier littt etter LSKs mange magre sesonger.

                Selv Midthun Lie setter jeg foran.

                Kommentar

                • Xavi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 1275

                  Opprinnelig skrevet av Dole
                  Nå var det vel ikke så mye som minnet om at vi var et vinnerlag selv med 11 mann i dag? Noen overkjørsel frem til utvisningen var det i alle fall ikke.
                  Vi henta in 2 mål, og nesten 3 (Nosa i tvella) med 1 spiller mindre i 60 min. Hadde dommeren ikke vært forbanna håpløs hadde det mest sannsynlig stått 1-0 til LSK og 11 mot 11 etter 30 min.

                  Men pga dommeren var 10 mot 11 og 1-0 Hønsa.
                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • Kimito
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 2601

                    Opprinnelig skrevet av lskgogo
                    Stikk! Troll!
                    Ikke et konstruktivt svar til en som prøver å forsvare en ung spiller, som faktisk er en Lillestrøm-spiller for øyeblikket. Ingen er imponert over Knudtzon i denne kampen, men han blir neppe bedre av å bli skjelt ut av sine egne. Knudtzon er en usikker og forsiktig kar og lider veldig under det. Begynner å støtte reka i behovet for en idrettspsykolog.
                    Ferdigskåra

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Det gårt nok litt langt under kampens hete, men et klarere eksempel på en spiller som rett og slett ikek holder mål kan jeg ikke huske å ha sett. og det sier littt etter LSKs mange magre sesonger.

                      Selv Midthun Lie setter jeg foran.
                      Fy faen. Midttun lie har aldri vært i nærheten av noe landslag, aldri prestert mer enn såvidt godkjent og fikk to sesonger på seg uten å få til noe som helst. Knudtzon har iallefall et par målgivende og har vært et hett navn i mange klubber. JML var et hett navn nå NAV.

                      Minner om at mange ville sende Robbie Koren hjem i hans første seong.

                      EK spiller fordi HB vet hva han vil bety når han kommer i form, og HB vet hvordan han skal komme dit.

                      Kommentar

                      • El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

                        Skandale.
                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Opprinnelig skrevet av Kimito
                          Ikke et konstruktivt svar til en som prøver å forsvare en ung spiller, som faktisk er en Lillestrøm-spiller for øyeblikket. Ingen er imponert over Knudtzon i denne kampen, men han blir neppe bedre av å bli skjelt ut av sine egne. Knudtzon er en usikker og forsiktig kar og lider veldig under det. Begynner å støtte reka i behovet for en idrettspsykolog.
                          Knudzon mangler mer enn selvtillit, han mangler ferdigheter med ball.

                          Kommentar

                          • chrissp
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 2403

                            8 baklengs siden sommerpausen var over. Vi har 9 uavgjort totalt. 5 seire på 18 kamper. En trener som ikke har hørt om bytter. En trener som kjører på med elendige spillere.

                            Dette lukter en plassering langt ned på tabellen. Det er bare 9 poeng ned til Hønefoss og bladene har ikke begynt å falle fra trærne enda. Jeg bare sier det.
                            Bølerkanaris

                            Kommentar

                            • brisbane-kanaris
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2006
                              • 595

                              ja, ja gutta, det er bare å begynne å be med en gang. Be til Jesus, be til Allah, be til Buddah og be til alle de andre gudene.
                              Vi møter Kongsvinger om en ukes tid. Mirakler kan skje. Julenissen kommer tross alt hver julaften.

                              Det eneste som er sikkert er at spjæle Knudzon starter. Dermed er vi i realiteten en spiller mindre i det kampen startes. Så får KIL to mål på en halv målsjanse, vi får ett annulert, ett i stolpen og blir snytt for en straffe som igjen fører til at vi får en mann utvist pga ville protester. Da er vi i realiteten 9 mann igjen. Mot 12.

                              På linja står en handlingslammet Berg måpende. Knudzon leker med den hvite krittlinja på siden, og KIL spillerene undrer seg hvordan de klarte å putte to mål på en halv målsjanse.

                              Men mirakler kan skje. Gud kan sende en engel med navn Tarik til Åråsen.
                              Last edited by brisbane-kanaris; 26.07.2010, 20:11. Begrunnelse: skriveleif

                              Kommentar

                              • chrissp
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 2403

                                Opprinnelig skrevet av reka
                                Fy faen. Midttun lie har aldri vært i nærheten av noe landslag, aldri prestert mer enn såvidt godkjent og fikk to sesonger på seg uten å få til noe som helst. Knudtzon har iallefall et par målgivende og har vært et hett navn i mange klubber. JML var et hett navn nå NAV.

                                Minner om at mange ville sende Robbie Koren hjem i hans første seong.

                                EK spiller fordi HB vet hva han vil bety når han kommer i form, og HB vet hvordan han skal komme dit.
                                Kan jeg spørre om HB vet NÅR han skal komme i form. Er det 5, 15, 15 eller flere kamper han trenger. Innebærer ferdigheter med BALL en del av formen.

                                Jeg lurer mer på når sjefen sjøl skal komme i form.
                                Bølerkanaris

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  På tide med en ny målsetning kanskje også. En winning season, som man sier over there. Altså flere seire enn tap. Det vi får aller mest av blir vel uansett uavgjort. Vi har fortsatt et godt stykke opp til ni seire også, som vi tok i gjor.

                                  Du verda!

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    Han skamklipte målscoreren til Hønefoss er en æreløs hund! Står der å brifer om hvor flinke de var som klarte å slå LSK og ta hevn etter 6-0 tapet på Åråsen. Ikke en antydning til flau smak i munnen etter å ha vunnet ene og alene pga. dommerhjelp!!

                                    Man kan ikke si noe annet enn at dommeren ødela denne kampen for LSK. Det er alt for alvorlige situasjoner til at man kan si noe annet!

                                    Kommentar

                                    • Dole
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 1601

                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Minner om at mange ville sende Robbie Koren hjem i hans første seong.

                                      EK spiller fordi HB vet hva han vil bety når han kommer i form, og HB vet hvordan han skal komme dit.
                                      Det er vel litt drøyt å la ham spille fast en hel sesong for at han skal finne formen?

                                      Etter min mening er det andre yngre spillere i troppen som har et langt større potensial og som heller burde få matchtrening.

                                      Mulig Henning Berg forstår noe som de fleste andre ikke forstår. Men også han blir målt på resultatene. Og han har utvilsomt et spillermateriell som han bør får mer ut av enn å havne blant de dårligste lagene i serien.

                                      Kommentar

                                      • Raskolnikov
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1453

                                        Opprinnelig skrevet av chrissp
                                        En trener som ikke har hørt om bytter. En trener som kjører på med elendige spillere.
                                        Hvilke elendige spillere? Knudtzon og...?
                                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                        Kommentar

                                        • glasgow
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 1252

                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          Knudzon mangler mer enn selvtillit, han mangler ferdigheter med ball.

                                          Gi den manne en pause......... på benken. Måten han opptrer på før 3-2 er jo guttefotball.
                                          Dommeren burde til nød få domme i norway-cup. Makan til dømming.
                                          All ære til gutta som kjemper til siste slutt. Savner kanskje et bytte til før slutt.


                                          Er ikke forbanna.
                                          Bare veldig skuffet:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:: evil:

                                          Kommentar

                                          Working...