Hønefoss BK - Lillestrøm SK, AKA Arena, man. 26. juli kl. 19.00.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xavi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 1275

    Rimelig sikker på at HB behold Knudtzon på for ta evt løpsdueller på kontring. Noe han ikke klarte mot Angan da det ble 3-2 men han stoppet han senere, noe som fort kunne blitt 4-2 og fjernet all tvil om poeng.

    Nei jeg stoler på HB, akkurat nå har vi alle typiske LSK marginer imot oss, og lag som RBK har som vanlig alle med seg. Seier mot vinger så er vi opp igjen, garantert!
    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
    Anders, Tidligere styremedlem KFL

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      På tide med en ny målsetning kanskje også. En winning season, som man sier over there. Altså flere seire enn tap. Det vi får aller mest av blir vel uansett uavgjort. Vi har fortsatt et godt stykke opp til ni seire også, som vi tok i gjor.

      Du verda!

      Dette begynner å se ut som nok en meget mislykket sesong.

      Det eneste som redder denne sesongen er at vi holder oss unna nedrykkskampen og at vi slår Søpla på Ullevål!

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        Grei kamp av gutta etter det som skjedde i første.

        Dommer'n er seff. elendig og burde snarest trekke seg fra all videre dømming. Latterlig at slike skal få tildelt fløyte.Terningkasting hadde antagelig fungert bedre evt overlate greia til min tante Marit, hun er blind så det burde passe alle. Videodømming er for rettferdig for fotballtinget, forstå det den som kan. Eriksen får vel noen kampers karantene for å rettferdiggjøre feildømminga.

        Knudzon gjør det greit nok. Han trenger forøvrig ikke pepper, men kos. Svakt hue på'n, stakkar.

        Trist inger følger han høna på siste målet dems, burde ikke få løpt igjennom aleine før headinga.

        Det blir bunnstrid i år igjen, f...!
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • MoBee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 958

          Jeg kan ikke fatte denne pessimismen! Spillemessig MÅ man jo ta med at vi er ti mann! Scorer to mål med ti mann. For meg så er det kun dommeren som gjør at vi taper. Vi gjør det spennende med ti mann. Snytt for straffe, de fikk en feil. Mot RBK og her er det spillemessig ok, absolutt ingen krise. Pulsen er lav, husk: vi er ikke der ennå.... Men vi har tatt ett skritt opp fra de to siste sesongene!

          Kommentar

          • lskgogo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 633

            Opprinnelig skrevet av Kimito
            Ikke et konstruktivt svar til en som prøver å forsvare en ung spiller, som faktisk er en Lillestrøm-spiller for øyeblikket. Ingen er imponert over Knudtzon i denne kampen, men han blir neppe bedre av å bli skjelt ut av sine egne. Knudtzon er en usikker og forsiktig kar og lider veldig under det. Begynner å støtte reka i behovet for en idrettspsykolog.

            Greit at ingen er imponert, men Berg synes jo tydligvis det er ihvertfall OK det han presterer. Jeg syns også unge spillere bør få ett par kamper ekstra til og bygge på seg selvtillitt, erfaring..

            Men etter og ha spilt kamp etter kamp til stryk, og fått fornyet tillitt gang på gang. Så er det en viss fare for at du ikke føler du trenger og prestere bedre til slutt.

            Hadde jeg gått på jobb, satt meg ned og stirret i veggen, samtidig som pengene rullet inn måned etter måned, hadde jeg ikke følt at min sjef forventet 100% innsats fra meg.
            Tar seg en pause til mars 2012..

            Kommentar

            • *46*

              Når du trodde du hadde sett det mest av lavmål som en dommer kan få til, ja da får man tragedien Ken Henry Johnsen i fanget! Jeg håper jeg aldri noen sinne for se den tragiske klovnen på noen som helst fotball banen noen sinne! Dette må være avskjedssøknaden hans. Han for til og med Svein Erik Edvartsen til å fremstå som en dommergud. Takk for at du spolerte denne kampen helt og holdet Ken Henry! Sjekk realiteten og kom aldri ut på noe som likner en fotballbane igjen.... (Må bare få ut litt frustrasjon....)

              Så til LSK. God innsats av gutta som blir frarøvet en medspiller på urettmessig vis av dommeren. Er ikke lett å spille 10 mot 11 ute på matta. Eneste som presenterer under hva man forventer er Knudzon, men det tror jeg han vet veldig godt selv. Rart at Berg prioriterte å ta ut Edwin i stede for Knudzon. Synes det ellers var heltemodig innsats i dag! Halv bakre fireren gikk av og i konstant angrep, så var dette bra etter min mening.

              Dagens største gladnyhet - PSA tilbake på TL banen for først gang på nesten 1 1/2 sesong. Virkelig gledelig å se! Presterte bra etter forholdene etter min mening.

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                Opprinnelig skrevet av Xavi
                Rimelig sikker på at HB behold Knudtzon på for ta evt løpsdueller på kontring. Noe han ikke klarte mot Angan da det ble 3-2 men han stoppet han senere, noe som fort kunne blitt 4-2 og fjernet all tvil om poeng.

                Nei jeg stoler på HB, akkurat nå har vi alle typiske LSK marginer imot oss, og lag som RBK har som vanlig alle med seg. Seier mot vinger så er vi opp igjen, garantert!
                Nå var det jo akkurat Knudtzon som gjorde at vi fikk det ene målet i mot, han var drittdårlig!
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2601

                  Opprinnelig skrevet av lskgogo
                  Hadde jeg gått på jobb, satt meg ned og stirret i veggen, samtidig som pengene rullet inn måned etter måned, hadde jeg ikke følt at min sjef forventet 100% innsats fra meg.
                  Det er stor forskjell på ikke å prøve, og det å mislykkes fordi du ikke har selvtillit og nøler til tross for at du ønsker å gjøre det best mulig.
                  Ferdigskåra

                  Kommentar

                  • ErikB
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 360

                    Nosa er heller ikke uskyldig på det siste målet.Kunne godt ha gjort mer for å komme seg foran Steffensen.
                    Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

                    Kommentar

                    • Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2601

                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Knudzon mangler mer enn selvtillit, han mangler ferdigheter med ball.
                      Selv ferdigheter med ball blir bedre med selvtillit.
                      Ferdigskåra

                      Kommentar

                      • lskgogo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2010
                        • 633

                        Opprinnelig skrevet av Kimito
                        Det er stor forskjell på ikke å prøve, og det å mislykkes fordi du ikke har selvtillit og nøler til tross for at du ønsker å gjøre det best mulig.

                        Hvis det han leverer i dag er han når han forsøker, kan han likesågodt finne seg en annen karriere.

                        Jeg mener, i full seriøsitet, at jeg kunne gjort det bedre enn Knudtzon i dag.
                        Tar seg en pause til mars 2012..

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Opprinnelig skrevet av Kimito
                          Selv ferdigheter med ball blir bedre med selvtillit.
                          Jeg venter fortsatt i spenning på kampen der han skal dra av en spiller. mannen er ikke duganes til annet enn å få ballen i rommet foran seg og kvitte seg med den får han blir utfordra, jamnfør målgivende mot Start.

                          Skal han leve på den prestasjonen hele året? Få inn på noe som faktisk har muligheten til å virkelig bli noe stort, som Fredrik!

                          Kommentar

                          • chrissp
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 2403

                            Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                            Hvilke elendige spillere? Knudtzon og...?
                            Sundgot. Beklager å si det, men han spilte elendig i flere kamper før Berg klarte å gjøre noe med det. Han håpet vel på at også han skulle spille seg i form.
                            Bølerkanaris

                            Kommentar

                            • Rovfugl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 3672

                              Måten Knudtzon selger seg totalt på hele 2 føkkings ganger i løpet av 3 sekunder er jo helt sinnsykt! han ga bort det målet der. hvis det skal gå 70 minutter spill for hver gang han gjør noe bra kan han se til helvete å slite benken.

                              Nosa blir bare jeg bare mere og mere glad i, satan han er god.

                              Bjørn Bergmann..... er jeg ikke fornøyd med i det siste, spiller ballen hele tiden for langt foran seg og mister den til syvende og sist, for stor tro på egen fart og dårlig touch.
                              Der er flere som fortjener en smekk på pungen, men gidder ikke remse opp alle småting

                              Men på tross av litt pepper så mener jeg at i dag taper vi på dommerfeil! Når vi feilaktig ikke får straffe, når vi feilaktig får straffe\mål i mot og feilaktig en spiller utvist snakker vi faktisk om 3! VELDIG avgjørende ting.
                              Måtte lopper fra 100 kameler infisere armhulene til dommeren, og måtte han dø en lang og pinefull død! for dette er faen ikke bra nok!
                              DØ FOR FUGLA!!!
                              http://www.fluefiskebloggen.no
                              LSK er min religion
                              Ujah er min gud

                              Kommentar

                              • Kanarifugl84
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2007
                                • 2319

                                Opprinnelig skrevet av chrissp
                                Dette lukter en plassering langt ned på tabellen. Det er bare 9 poeng ned til Hønefoss og bladene har ikke begynt å falle fra trærne enda. Jeg bare sier det.
                                Bare 4 poeng opp til målsetting for sesongen; topp 6. Blir feil å se nedover da, vi får strekke oss oppover.

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  Bunnstrid - her kommer vi:-(

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Opprinnelig skrevet av Ola
                                    Fy faen Henning Berg. Nå må du snart begynne å levere.
                                    Når du står der med:
                                    1) budsjettet til Strømmen Turn og Kondomeri,
                                    2) har hentet gråstein og gjort til noen av de heteste navnene i tippeligaen
                                    3) vaker rundt medaljeplass mesteparten av sesongen
                                    4) rensker klubben for overbetalt daukjøtt
                                    så prestere du å snakke om å levere? Hva f... er det du får levert hjemme hos deg? Daglige BJ av Pamela Anderson og St Olavsorden på døra med posten?

                                    Sorry for kulepunkt-presentasjonen, men noen har åpenbart tungt for det.

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                      Måten Knudtzon selger seg totalt på hele 2 føkkings ganger i løpet av 3 sekunder er jo helt sinnsykt! han ga bort det målet der. hvis det skal gå 70 minutter spill for hver gang han gjør noe bra kan han se til helvete å slite benken.

                                      Nosa blir bare jeg bare mere og mere glad i, satan han er god.
                                      hm... Knudtzon blir finta ut, men det er mange som blir det i de situasjonene. En ting er å bli finta ut, det skjer med alle, särlig når laget blir tatt i ubalanse og man elger hjemover på returlöp. I mine öyne er "synderen" i denne situasjonen han der som du bare blir mere og mere glad i. Den gutten der må läre seg å jobbe videre etter han har mista ballen, og forstå at det å fölge et löp helhjertet kan utgjöre forskjellen på baklengs eller ikke. Den dagen han gir 100% begge veier, så er han en komplett spiller.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        PS! Tør jeg minne om at tapet i dag skyldes en naturkatastrofe i dommerens rottehjerne?

                                        Kommentar

                                        • Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

                                          Bytter og Knudtzon. Utover det skal vi vel strengt tatt være fornøyde med Henning.
                                          Ni principe ni rey...

                                          D10S!

                                          Kommentar

                                          Working...