Hønefoss BK - Lillestrøm SK, AKA Arena, man. 26. juli kl. 19.00.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

Opprinnelig skrevet av reka
    PS! Tør jeg minne om at tapet i dag skyldes en naturkatastrofe i dommerens rottehjerne?
    Han er del av NFFs nye pilotprosjekt. "Veien tilbake - Attföring for lobotomipasienter".
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

Når du står der med:
      1) budsjettet til Strømmen Turn og Kondomeri,
      2) har hentet gråstein og gjort til noen av de heteste navnene i tippeligaen
      3) vaker rundt medaljeplass mesteparten av sesongen
      4) rensker klubben for overbetalt daukjøtt
      så prestere du å snakke om å levere? Hva f... er det du får levert hjemme hos deg? Daglige BJ av Pamela Anderson og St Olavsorden på døra med posten?

Sorry for kulepunkt-presentasjonen, men noen har åpenbart tungt for det.
      Looool!!! Kongekommentar!

Jeg mener han ikke leverer godt nok. Hvorfor ikke?

1. Budsjettet til LSK er blant de største i ligaen, beklageligvis finnes det ikke midler til spillerkjøp.
      2. Har kun hentet Nosa som fortjener din beskrivelse pt.
      3. LSK "vaker" ikke rundt medaljeplass, vi vaker nok heller nærmere nedrykk snart. IGJEN.
      4. "Renskingen" har vært ok. Men mye tyder på at også daukjøtt hentes inn.

Ønsker å gjøre oppmerksom på at andre og mindre klubber gjør det bedre enn LSK fortiden, og har gjort det over lang tid nå.

Kommentar

• *46*

Når du står der med:
        1) budsjettet til Strømmen Turn og Kondomeri,
        2) har hentet gråstein og gjort til noen av de heteste navnene i tippeligaen
        3) vaker rundt medaljeplass mesteparten av sesongen
        4) rensker klubben for overbetalt daukjøtt
        så prestere du å snakke om å levere? Hva f... er det du får levert hjemme hos deg? Daglige BJ av Pamela Anderson og St Olavsorden på døra med posten?

Sorry for kulepunkt-presentasjonen, men noen har åpenbart tungt for det.
        Enig med deg med unntak av punkt 3 - nesten river man ingen mann av hesten. Noe må gjøres når man ikke har vunnet en kamp siden tidlig i mai. Og nei, jeg snakker ikke om å bytte ut noen trener.

Kommentar

• Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

[QUOTE=Ola;412444]
          2. Har kun hentet Nosa som fortjener din beskrivelse pt.
          QUOTE]

Stopp. Tenk. Skriv.

Anthony Ujah. Bjørn Bergmann Sigurdarsson. Edwin Eziyodawe. Stefan Logi Magnusson.

Blant de som allerede var her er det ganske greit å kunne trekke frem Karim Essediri, som var ganske død og begravet før han fikk en ny vår som back. Ikke vær så jævla urimelig, gi kredd der kredd fortjenes og pepper der det pepres skal.
          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13278

Vi har budsjettert med en femteplass. Før dommer-horroshowet i dag lå vi på 6. plass, og har tidligere møtt de tre beste lagene i tippeligaen, dette etter at nedturen fra medlajeplass begynte..

For de av dere som har sett kampene må vi minne på at ganning og lynnedslag kan ingen forsikre seg mot. Denne kampen ville vi vunnet om ikke Ken Henrys kone ble holdt som gissel på pølsefabrikken.

Kommentar

• ErikB
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 360

Vi lå vel på 9. i dag, med en kamp mindre spilt...
              Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

Kommentar

• reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13278

Opprinnelig skrevet av ErikB
                Vi lå vel på 9. i dag, med en kamp mindre spilt...
                Vi lå på 8. FØR runden. Nær nok for meg.

Kommentar

• Jannis
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 266

Jeg gidder ikke slenge ut dritt om Knutson eller noen andre spillere som svikter i dag, men HENNING BERG hva DRIVER du med????

Ligger under 3-2 og vi MÅ opp på banen også bytter du IKKE når du har ett bytte igjen???

HVORFOR i alle dager setter du ikke inn Sundgot når du VET at vi må opp å score mål??? (selv om jeg ikke liker han så godt)

TOTALT UBEGRIPELIG HENNING BERG.

Stiller meg sterkt tvilende til dine taktiske valg, du svikter her....

Kommentar

• Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5918

I dag har jeg kun fått med meg kampen via en haug med sms, samt scoringsvarsel, men får meldinger om at LSK-supportere kaster ting på Hønefosskeeperen. Møkkakamp, møkkadommer, men stemmer dette? Isåfall møkkaatferd.
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                      I dag har jeg kun fått med meg kampen via en haug med sms, samt scoringsvarsel, men får meldinger om at LSK-supportere kaster ting på Hønefosskeeperen. Møkkakamp, møkkadommer, men stemmer dette? Isåfall møkkaatferd.
                      Sikkert pisspreik, som alt annet piss denne dagen bringer..

Kommentar

• Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

Opprinnelig skrevet av veiron
                        Han skamklipte målscoreren til Hønefoss er en æreløs hund!
                        Hvorfor ikke apekatt?
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

Opprinnelig skrevet av Folke
                          Sikkert pisspreik, som alt annet piss denne dagen bringer..
                          Det ble kastet flere gjenstander på banen. Så en lighter som landa på banen når det ble blåst straffe. Senere i kampen løp dommeren bort til fjerdedommeren med en lighter også, om dette var samme vet jeg ikke.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• wænk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 2244

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                            På TV kan man se at møkkadommeren overleverer noe tl 4.dommer, så det kan desverre stemme.. Isåfall så legger de vel fokus over på det..
                            Dumt uansett for frustrert man er..
                            If you're not living on the edge, you take up too much room!

Kommentar

• Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

Ja det finnes idioter over alt, selv blant egne supportere...

Kommentar

• maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1289

Når man henter opp 2 mål med 10 mann på banen til og med på bortebane, er første bud for en trener å bli mer forsiktig. Hvorfor i svarte h...... tok ikke HB ut BBS og la om til en trygg 4-4-1 formasjon. Da kunne heller Hønefoss fått trillet litt ball mens vi kunne fått litt defensiv trygget med en rask Ujah som kanskje kunne kontret inn et mål.
                                I steden blir vi lurt trill rundt på en Hønefoss kontring.

Kommentar

• veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Hvorfor ikke apekatt?
                                  Apekatt passer bedre til idioter som gestikulerer på den måten figuren som tok straffa gjorde. Æreløse hunder later som ikke noe urettferdig har skjedd når dommeren avgjorde kampen.

Kommentar

• Rovfugl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 3672

Opprinnelig skrevet av andersmm
                                    hm... Knudtzon blir finta ut, men det er mange som blir det i de situasjonene. En ting er å bli finta ut, det skjer med alle, särlig når laget blir tatt i ubalanse og man elger hjemover på returlöp. I mine öyne er "synderen" i denne situasjonen han der som du bare blir mere og mere glad i. Den gutten der må läre seg å jobbe videre etter han har mista ballen, og forstå at det å fölge et löp helhjertet kan utgjöre forskjellen på baklengs eller ikke. Den dagen han gir 100% begge veier, så er han en komplett spiller.
                                    Knudtzon selger seg helt i en situasjon hvor han heller kan "følge" spilleren i stedet for å satse på at han treffer ballen med full fart, han fikk også en sjanse til å gjøre det godt igjen også, men hva gjorde han da??? same tabben IGJEN! full fart mot \med motspiller og håper han treffer ballen i steget, han var da siste skanse som kunne hindre et upresset innlegg men roter det bort i stedet for å presse motspiller som da kanskje legger et dårlig innlegg.
                                    Klart Nosa gjør feil, det gjør de fleste hos oss for tiden, men enkelte bidrar mere totalt sett enn andre........
                                    DØ FOR FUGLA!!!
                                    http://www.fluefiskebloggen.no
                                    LSK er min religion
                                    Ujah er min gud

Kommentar

• mooph
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 1496

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                      Når man henter opp 2 mål med 10 mann på banen til og med på bortebane, er første bud for en trener å bli mer forsiktig. Hvorfor i svarte h...... tok ikke HB ut BBS og la om til en trygg 4-4-1 formasjon.
                                      Nah, det kunne slått andre veien også, med Gab & PSA bak der må de være lite samspilte. Jeg er posistiv til viljen om å jakte seier med 2 spisser istedenfor å "safe". Synes ikke HB skal ha pepper for det valget.
                                      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• mooph
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 1496

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                        Knudtzon selger seg helt i en situasjon hvor han heller kan "følge" spilleren i stedet for å satse på at han treffer ballen med full fart ...
                                        Knudzen gjør faktisk jobben sin ved å presse motstander vekk fra gållen, målet kommer kun fordi ingen fanger opp løpet til målscorer.

Knudzon gjør riktignok et par dårlige defensive valg (som gjør at innlegget kanskje er mer presist enn hva det kunne ha vært), men Erling skal på ingen måte ha skylda for det målet.
                                        Fugla mot nye høyder

Kommentar

• bjarmann
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 2994

Tenk å hete Ken Henry a! Fy faen for en idiot. Hvorfor dømmer han i tippeligaen? Jeg bare spør. Nok en gang blir vi bortdømt og det lukter ikke tilfeldigheter lenger heller. En annen lukt jeg kjenner er stanken av bunnstrid nok en gang, trudde virkelig ikke jeg skulle kjenne den i år. Ser også at noen skriver her at Erling skal få selvtillit gjennom å spille flere kamper. Det er da helt motsatt. Han spiller jo rævva i hver bidige kamp. Han får neppe bedre selvtillit av det. Helvete heller
                                          I år så tar vi alt

Kommentar

Working...