Hvor lang tid bruker denne Ken Henry på å se en DVD fra kampen? Er du voksen nok til å dømme tippeliga, så må man jammen meg være tøff nok til å svare for sine tabber!
Hønefoss BK - Lillestrøm SK, AKA Arena, man. 26. juli kl. 19.00.
Collapse
X
-
Merkelig nok så tar det presis på sekundet like lang tid å brenne ut og se gjennom en dvd av kampen/skandalen, som det er tid igjen til NøFF setter endelig punktum og gir LKE to kampers karantene, en avgjørelse som forøvrig aldri kan ankes.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Ærlig talt, når en spiller har prestert langt under pari over en lengre periode må det være lov å si ifra. Greit nok at det var andre LSK spillere som slet utpå der, men de har tross alt ikke hatt den samme begredlige formen over tid.Kommentar
-
Da er det vel virkelig ikke vår gode venn Ken Henry's skyld at vi tapte heller. Fyren gjorde jo så godt han kunne. Noe mer går det ikke ann å forlange. Er ikke hans feil at NFF plukker ut han til å dømme kampen. Han ser vel bare sitt snitt i å tjene 5000 lettjente spenn + reisegodgjørelse (eller hva honoraret er).
Ærlig talt, når en spiller har prestert langt under pari over en lengre periode må det være lov å si ifra. Greit nok at det var andre LSK spillere som slet utpå der, men de har tross alt ikke hatt den samme begredlige formen over tid.
Etter hva jeg har hørt tjener en eliteseriedommer 16 lapper pluss pluss per kamp.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
+ det han tjente på oddsen.Tror nøff bør skjekke i vennekretsen hans om det er noen som har spilt store penger på Hønefoss seier.Kommentar
-
Kommentar
-
Noen kan kanskje påta seg å sende ham kontonummeret til tifo-gruppa? Ken Henry vet godt at han ikke bør ha de pengene.Kommentar
-
Om man ser på repirsen av hendelsen, så er det klart at
1) Det var ikke hands, han treffes i sida av brystkassa, som får vinkla ballen nedover(sikkert derfor man tolker det som hands) i det han prøver å "bananforme" seg unna ballen.
2) Han prater ikke på seg kort. Skal ikke skryte på meg Lipreading egenskaper, men man kan lett se at Eriksen sier gang på gang "Han traff meg her, han traff meg her" og han blir jo trukket til siden, så det er derfor han går etter dommern.
Jeg trodde kanskje han slengte noen gloser i det han snudde seg, men da stikker han bare tunga ut av kinnet, og sier ingenting.
Han hiver noen gloser når han har fått kortet, men da er det allerede skjedd så :P
End of story, dårlig start på en kamp jeg hadde håpet på 3poengKommentar
-
Jeg slutter ikke å la meg imponere av dommermafiaen i NFF. Det er nå tre - 3 - dager siden kampen, og ennå har ingen ytret ett eneste ord. For all del: det er menneskelig å feile og ingen er feilfrie. Men det er faktisk normal folkeskikk å komme med en unnskyldning når det skjer, Ken Henry.
Forøvrig er det én ting at LSK blir snytt for minst ett poeng. En helt annen faktor er hvor stor betydning denne bortdømmingen kan få i nedrykksstriden. om vi tar for gitt at straffe er mål, ville et korrekt resultat i denne kampen vært omvendt. Istedet for ett poengs avstand opp til kvalikplass for KIL, er det nå fire. Og Molde har plutselig kvalikplassen to poeng bak seg, istedetfor fem....
Og om det skulle bli iverksatt noen form for sanksjoner mot vedkommende dommer, så skjer det vel neppe at det vil bli offentliggjort. Å nei, dommere skal beskyttes, mens sanksjoner mot spillere og trenere blir offentliggjort.Knurr...Kommentar
-
Straff for strupe-gest
Én kamp får også Paul Obiefule, som i kampen mellom Hønefoss og Lillestrøm. Etter å ha scoret, løp han bort til LSK-fansen og gjorde en provoserende gest. Han dro fingrene over strupen.
Denne typen feiring likte ikke Disiplinærutvalget særlig godt, og nå må Obiefule stå over én kamp.
Kommentar
Kommentar