Hønefoss BK - Lillestrøm SK, AKA Arena, man. 26. juli kl. 19.00.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Hvor lang tid bruker denne Ken Henry på å se en DVD fra kampen? Er du voksen nok til å dømme tippeliga, så må man jammen meg være tøff nok til å svare for sine tabber!

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      Opprinnelig skrevet av *46*
      Hvor lang tid bruker denne Ken Henry på å se en DVD fra kampen? Er du voksen nok til å dømme tippeliga, så må man jammen meg være tøff nok til å svare for sine tabber!
      Merkelig nok så tar det presis på sekundet like lang tid å brenne ut og se gjennom en dvd av kampen/skandalen, som det er tid igjen til NøFF setter endelig punktum og gir LKE to kampers karantene, en avgjørelse som forøvrig aldri kan ankes.
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • brisbane-kanaris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2006
        • 595

        Opprinnelig skrevet av sigurdsen
        Enig, fyren gjør så godt han kan. Noe mer går det ikke ann å forlange. Det er virkelig ikke hans feil at han blir tatt ut til første elleveren hver match !
        Da er det vel virkelig ikke vår gode venn Ken Henry's skyld at vi tapte heller. Fyren gjorde jo så godt han kunne. Noe mer går det ikke ann å forlange. Er ikke hans feil at NFF plukker ut han til å dømme kampen. Han ser vel bare sitt snitt i å tjene 5000 lettjente spenn + reisegodgjørelse (eller hva honoraret er).

        Ærlig talt, når en spiller har prestert langt under pari over en lengre periode må det være lov å si ifra. Greit nok at det var andre LSK spillere som slet utpå der, men de har tross alt ikke hatt den samme begredlige formen over tid.

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          Han sitter hjemme og spiser pølser og teller poengene han ranet oss for: 1,2,3 - 1,2,3 -1,2,3 - 1,2,3 (etc.)

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
            Da er det vel virkelig ikke vår gode venn Ken Henry's skyld at vi tapte heller. Fyren gjorde jo så godt han kunne. Noe mer går det ikke ann å forlange. Er ikke hans feil at NFF plukker ut han til å dømme kampen. Han ser vel bare sitt snitt i å tjene 5000 lettjente spenn + reisegodgjørelse (eller hva honoraret er).

            Ærlig talt, når en spiller har prestert langt under pari over en lengre periode må det være lov å si ifra. Greit nok at det var andre LSK spillere som slet utpå der, men de har tross alt ikke hatt den samme begredlige formen over tid.
            5000 kroner er ikke i nærheten av hva han tjente på den kampen..
            Etter hva jeg har hørt tjener en eliteseriedommer 16 lapper pluss pluss per kamp.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              Opprinnelig skrevet av Folke
              5000 kroner er ikke i nærheten av hva han tjente på den kampen..
              Etter hva jeg har hørt tjener en eliteseriedommer 16 lapper pluss pluss per kamp.
              Høres rart ut. Fikk ikke Terje Hauge 15 000 for å dømme CL-finalen?
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                Opprinnelig skrevet av Folke
                5000 kroner er ikke i nærheten av hva han tjente på den kampen..
                Etter hva jeg har hørt tjener en eliteseriedommer 16 lapper pluss pluss per kamp.
                + det han tjente på oddsen.Tror nøff bør skjekke i vennekretsen hans om det er noen som har spilt store penger på Hønefoss seier.

                Kommentar

                • *46*

                  Å få 1 på spiller/dommerbørsen er fra nå av synonymt med å ta en Ken Henry for min del :mrgreen:

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Høres rart ut. Fikk ikke Terje Hauge 15 000 for å dømme CL-finalen?
                    Må korrigere meg selv litt her ja, har sjekket det opp og hoveddommer får 12 tusen kroner pluss pluss per kamp. Fortsatt mye mer enn de 5 lappene som det var snakket om først ;-)

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      Opprinnelig skrevet av Folke
                      Må korrigere meg selv litt her ja, har sjekket det opp og hoveddommer får 12 tusen kroner pluss pluss per kamp. Fortsatt mye mer enn de 5 lappene som det var snakket om først ;-)
                      Noen kan kanskje påta seg å sende ham kontonummeret til tifo-gruppa? Ken Henry vet godt at han ikke bør ha de pengene.

                      Kommentar

                      • T3X4C0
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Nov 2008
                        • 23

                        Om man ser på repirsen av hendelsen, så er det klart at
                        1) Det var ikke hands, han treffes i sida av brystkassa, som får vinkla ballen nedover(sikkert derfor man tolker det som hands) i det han prøver å "bananforme" seg unna ballen.

                        2) Han prater ikke på seg kort. Skal ikke skryte på meg Lipreading egenskaper, men man kan lett se at Eriksen sier gang på gang "Han traff meg her, han traff meg her" og han blir jo trukket til siden, så det er derfor han går etter dommern.
                        Jeg trodde kanskje han slengte noen gloser i det han snudde seg, men da stikker han bare tunga ut av kinnet, og sier ingenting.

                        Han hiver noen gloser når han har fått kortet, men da er det allerede skjedd så :P

                        End of story, dårlig start på en kamp jeg hadde håpet på 3poeng

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          Jeg slutter ikke å la meg imponere av dommermafiaen i NFF. Det er nå tre - 3 - dager siden kampen, og ennå har ingen ytret ett eneste ord. For all del: det er menneskelig å feile og ingen er feilfrie. Men det er faktisk normal folkeskikk å komme med en unnskyldning når det skjer, Ken Henry.
                          Forøvrig er det én ting at LSK blir snytt for minst ett poeng. En helt annen faktor er hvor stor betydning denne bortdømmingen kan få i nedrykksstriden. om vi tar for gitt at straffe er mål, ville et korrekt resultat i denne kampen vært omvendt. Istedet for ett poengs avstand opp til kvalikplass for KIL, er det nå fire. Og Molde har plutselig kvalikplassen to poeng bak seg, istedetfor fem....

                          Og om det skulle bli iverksatt noen form for sanksjoner mot vedkommende dommer, så skjer det vel neppe at det vil bli offentliggjort. Å nei, dommere skal beskyttes, mens sanksjoner mot spillere og trenere blir offentliggjort.
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

                            Straff for strupe-gest

                            Én kamp får også Paul Obiefule, som i kampen mellom Hønefoss og Lillestrøm. Etter å ha scoret, løp han bort til LSK-fansen og gjorde en provoserende gest. Han dro fingrene over strupen.

                            Denne typen feiring likte ikke Disiplinærutvalget særlig godt, og nå må Obiefule stå over én kamp.

                            (VG Nett) Stefan Logi Magnusson har blitt idømt én kamps karantene for fellingen av Kai Risholt i kampen mellom Lillestrøm og Kongsvinger.
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                            Kommentar

                            Working...