skudd

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fugla4ever
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jul 2005
    • 212

skudd

i går var det mange ganger at fugla var i kjempe posisjon for å skyte, men fugla gjorde det ikke
    0
    JA FOR SVARTE
    0%
    0
    NEI
    0%
    0
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5102

Re: skudd

Opprinnelig skrevet av fugla4ever
    i går var det mange ganger at fugla var i kjempe posisjon for å skyte, men fugla gjorde det ikke
    Kanskje fordi fugla vurderte at fugla hadde bedre muligheter ved å holde på ballen og ikke skyte?

Man skyter når man har mulighet til dette, og man sentrer når man vurderer det som en bedre mulighet..

Ser ikke helt poenget med å ha en avstemning om dette..

McGuffy

Kommentar

• fugla4ever
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jul 2005
      • 212

robert koren var i denne posisjonen ihvertfall 3 ganger der han kunne scort istendenfor å sentre.

Kommentar

• Kristian
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 690

Synes fugla skyter litt for lite! Fugla burde skyte mer

Kommentar

• HanseFrank
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Mar 2004
          • 221

Re: skudd

Opprinnelig skrevet av McGuffy

Kanskje fordi fugla vurderte at fugla hadde bedre muligheter ved å holde på ballen og ikke skyte?

McGuffy
          Du er klok mann, Muffy.

LSKs trenere har garantert fått med seg Starts sluttspurter så langt i sesongen. Da er et naturlig tema "hvordan hindrer vi Start i å spurte", ikke sant?

Jo, og en veldig god måte å gjøre det på, er å trekke ned tempoet i kampen. Derfor tror jeg ikke bare det var skuddvegring som gjorde at Koren, Wehrman og Winsnes ikke avsluttet overgangene det siste kvarteret, men like mye et taktisk valg for å trekke ned tempoet i kampen, og for å ha nok folk på rett side av ballen i tilfelle ballmist.
          HanseFrank
          - på den andre siden...

Kommentar

• blue
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2004
            • 1429

Merkelige uttalelser sett i lys av at jeg fulgte kampen paa VG Live, og det desidert mest brukte ordet i löpet av kampen var nettopp 'skudd'!

Men jeg har ikke saa godt grunnlag for aa uttale meg, jeg er tross alt i Spania.
            Fugla 4 Life!

Kommentar

• HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6099

winsnes fikk nok beskjed om å føre ball, føre ball masse når han kom inn. Var vel et par muligheter i første der vi kunne skutt, men synes ikke det er noen stor sak. Var et angrep der ingen fikk stokka beina ordentlig og fyrt av selv om vi hadde et par muligheter innafor 16.

Kommentar

Working...