Erling Knudtzon

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Derimot står jeg fast på at han mangler noe helt essensielt i hans posisjon på banen, og det så man i dag også, han er langtfra noen dribler og en som kan skape noe selv.
    Mannen dro jo av tre-fire stabækspillere, skar som en kniv gjennom feltet til Stabæk og var mutters alene med vår venn Jan-Kjell!? Ser du i det hele tatt på disse kampene???

Og dribler?? Hvorfor i all videste skal Norges 2. raskeste kantspiller stå og drille overstegsfinter? Fyren skal løpe, ikke drive med riverdance! En touch og forbi!

PS! Tror du stabækbacken synes at han hadde en fin dag på jobben i dag?

Kommentar

• GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

Opprinnelig skrevet av reka
      Mannen dro jo av tre-fire stabækspillere, skar som en kniv gjennom feltet til Stabæk og var mutters alene med vår venn Jan-Kjell!? Ser du i det hele tatt på disse kampene???

Og dribler?? Hvorfor i all videste skal Norges 2. raskeste kantspiller stå og drille overstegsfinter? Fyren skal løpe, ikke drive med riverdance! En touch og forbi!

PS! Tror du stabækbacken synes at han hadde en fin dag på jobben i dag?
      Du mener da han snublet seg igjennom med ballen i andre omgang? Ærlig talt da reka, det var jo reine tilfeldigheter at han fikk med seg ballen. Ellers viser jeg til det KFL41 skrev, få kamper vil se ut som dette i år, da vil vi se om EK har tatt skritt fra i fjor.

Men i dag var han veldig god, det skal han ha.

Kommentar

• trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7154

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Du mener da han snublet seg igjennom med ballen i andre omgang? Ærlig talt da reka, det var jo reine tilfeldigheter at han fikk med seg ballen. Ellers viser jeg til det KFL41 skrev, få kamper vil se ut som dette i år, da vil vi se om EK har tatt skritt fra i fjor.

Men i dag var han veldig god, det skal han ha.
        Tiss, bæsj og promp! Erling var konge! KONGE!
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

Opprinnelig skrevet av trigz
          tiss, bæsj og promp! Erling var konge! Konge!
          konge!!!!!!
          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

Erling har levert bra lenge han. Minst like bra løp i gymsalen ifjor, men da fikk han ikke ballen. Gutta var dessuten mye flinkere tik å følge opp i dag, hjelper lite om Erling kommer frem uten noen å passe til.

Hjalp sikkert at pannebånd gjengen markerte som fulle sjømenn også.
            Fugla mot nye høyder

Kommentar

• GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

Opprinnelig skrevet av trigz
              Tiss, bæsj og promp! Erling var konge! KONGE!
              Jeg har strengt tatt ikke ment noe annet heller, i går var han ihvertfall en kronprins

Nå gjelder det å følge opp mot skarrepakket, en kamp som etter alle solemerker vil forløpe helt annerledes. Leverer han der skal jeg gi ham carte blanche i overskuelig fremtid og holde med unna denne tråden.

Kommentar

• Rune
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2008
                • 1229

Brann har Hassan El Fakiri på venstreback. Det bør være mulig for Fønix å fortsette dere han slappe i går mot Brann om to uker.
                "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

Knudtzon vs. Fakiri er rått parti.

Her snakker vi up-and-coming versus fullstendig avdanka.

Concorde vs. rutefly. Königsegg vs. Trabi. Flytog vs. damptog. Blåsvix versus klisterføre.

Kult om de dobbeltmarkerer Knudtzon, så kan han løpe fra 2 mann istedenfor 1 og så kan Bolly eller hvem det måtte være herje vilt på andre kanten også.

Det vil bli god plass å angripe på også her.

Bør kunne bli en fin dag for Nosa, Bergmann, Ujah, Kippe og de andre gunnerne våre.
                  Måtte vi rundspille Brann så ille at selv Espen Søgård gåller 2.
                  LSK Norges beste lag

Kommentar

• mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                    Kult om de dobbeltmarkerer Knudtzon, så kan han løpe fra 2 mann istedenfor 1 og så kan Bolly eller hvem det måtte være herje vilt på andre kanten også.
                    Reality check: Etter å ha slått til med 7 mål i gymsalen så dukker det opp poster på KFL forumet som antyder at LSK's kantspillere nå kan "herje vilt".

Etter magre år nesten uten spor av kantspillere har underenes tid definitivt kommet... og det med samme mannskap på laget som i fjor.
                    Fugla mot nye høyder

Kommentar

• andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

Opprinnelig skrevet av mooph
                      Reality check: Etter å ha slått til med 7 mål i gymsalen så dukker det opp poster på KFL forumet som antyder at LSK's kantspillere nå kan "herje vilt".

Etter magre år nesten uten spor av kantspillere har underenes tid definitivt kommet... og det med samme mannskap på laget som i fjor.
                      Kontinuitet betaler seg. Who would have known?
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Rune
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 1229

Opprinnelig skrevet av mooph

Etter å ha slått Stabæk 7-0 i gymsalen er det lov til å være litt breial dagen derpå. Vi må kose oss med alle glimt av solen vi kan få.

Det er ingen som forventer maks prestasjoner hver gang, men det er latterlig gøy de få gangene det skjer. Nyt det!
                        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• KrisB
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2008
                          • 2923

Gratulerer, Erling Knudtzon med sitt første mål for fugla.

Fint var det å da han brukt farta si. Håper det har løsnet for han nå.

Kommentar

• MoBee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 958

Erling har vært en av våre beste i to av tre kamper i år. Det skal han få. Ingenting hadde gledet meg mer enn at mannen med de høyeste skuldrene ever, lykkes i LSK.

Kommentar

• Herman
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 1101

Fin kamp av Erling i dag. Bare han blir litt mer treffsikker på innlegg og pasninger så blir dette bra. Kanonscoring, hvor han enkelt løper fra Dorsin med ball i beina.
                              Twitter

Kommentar

• GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

Opprinnelig skrevet av MoBee
                                Erling har vært en av våre beste i to av tre kamper i år. Det skal han få. Ingenting hadde gledet meg mer enn at mannen med de høyeste skuldrene ever, lykkes i LSK.
                                Helt enig, men samtidig er dette typen kamper han nettopp skal kunne prestere godt i. På Åråsen mener jeg Solberg vil passe bedre på samme plass, med en langt bedre nærteknikk og ikke særlig dårligere toppfart. Vi har hatt to kamper nå der kontringsspillet vårt har hatt de beste forutsetninger for å lykkes, til helga kommer sannsynligvis den siste på en god stund.

For etter det kommer kamper mot lag vi spillemessig skal være på høyden med, da får vi se om EK virkelig har vokst som spiller, han vil få helt andre utfordinger å forholde seg til. Selv i dag var det mye rusk i hans pasninger og valg, men her er han jo også i vanvittig godt selskap i LSK.

Kommentar

• *46*

Jeg synes det var så sinnsykt gøy at jeg ikke har ord for det... Endelig putta Erling for LSK! Veldig fortjent etter mye pepper (en del fortjent, en del usaklig). Senka skuldrene nå og se fremover

Også en veldig bra kamp i dag. En av de absolutt beste i dag.

Kommentar

• KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648

Det er bruk for EK i stort sett alle bortekamper. Hjemme mot lag som vi skal styre kampene, har han for dårlige basisferdigheter til å spille. Dårlige mottak, lett og lese pasniger, klarer sjelden å dra av en mann og ofte ikke rett adresse på pasninger. Jeg håper at Henning kan være litt mer smart i bruken av EK. Det er plenty av kamper han kan gjøre en fin figur. Han kan også være en fin innbytter når vi leder og kan kjøre kontringer samtidig som han er pliktoppfyllende i forsvar. Vi mister ballen altfor mye når han spiller på Åråsen.

Kommentar

• perrern80
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2006
                                      • 603

Raaaaap!!!!

Stor kamel svelget. Erling du har virkelig tatt 7mil steg.
                                      Absolutt en av våre beste idag. HÆRLIG første mål, og mot barteboys. Virkelig sterkt.
                                      Gratulerer og stå på videre.

Kommentar

• ragnarrock
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 937

<3 Fønix <3

grattis med mål, gutten er jo så god når vi spiller på det han er god på!!!
                                        ... nok av ting han kan bli bedre på, men det tror jeg vil seg litt hvis han fortsetter å få gode opplevelser over tid.

Skal gå og godte meg over dette målet i mange dager nå!
                                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• Herman
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2010
                                          • 1101

Sier meg enig med KFL41 her. I kamper som denne, hvor vi skal ligge og kontre, er Erling perfekt. Men vi så i hele fjor, og mot Brann, at hjemme så er han (desverre) langt fra god nok. Ikke all verden en mot en offensivt, svake innlegg og ikke målfarlig egentlig. På hjemmebane mot laget som vi stanger mot, ser jeg gjerne at Solberg med den vakre høyrefoten eller Ohi med gjennombruddskraften får sjansen på høyre. Og det blir nok mot Haugesund 25 april.
                                          Twitter

Kommentar

Working...