Erling Knudtzon
Collapse
X
-
Helt!
Min favorittspiller.
Til og med de som utgjorde hylekoret da han spilte før, hyler nå når han er på benken.
Årets spiller. Lett.Kommentar
-
Erling har jo en ro foran mål som ingen andre i Lillestrøm. Satses han på som spiss neste sesong har vi fort toppscoreren i Tippeligaen! Fantastisk touch foran goalen sin!Kommentar
-
Meget pent arbeid ved det andre målet også. Syntes han er klart bedre som spiss enn som kant og bør satses på der.Kommentar
-
Erling er et geni. Klarer ikke beskrive med ord hvor morro jeg syns det er at han har vist seg fram som i år. En utvikling jeg aldri har sett makan til i min lange tid som fugl. Sammen med Bolly har han tatt gigantiske steg. Vil ha mye glede av de gutta der de neste åra, og takk for det!I år så tar vi altKommentar
-
Drømmer om å se spissduo med FG og Erling. At de er raske begge to betyr ikke at de er like spillere, det blir som å si at Tevez og Owen er like. Og ja, det er dem jeg sammenligner dem med. TLs beste førsteforsvarer og TLs raskeste bakromsspiss. Det kan bare ikke ikke bli altfor bra.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Håper alle som har hengt ut Erling og buet han vekk fra feltet etter ett tap når han går bort rakrygget for å unnskylde og ikke gjemmer seg i garderoben går å henge.. eller vent litt. Det ble litt drøyt.
Jeg håper de har en sterk smak av avføring i munnen i ett par timers tid. Erling har blødd for drakta fra dag 1. Mer en man kan si om mange andre de siste årene. Herlig at han endelig får ut potensialet!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
I ferd med å etablere seg som en skikkelig klassespiller. Presterer både på back, kant og som spiss. Har tatt steget fra å glimte til nå og da til å levere hver eneste gang. Full innsats hele veien. Har også begynt å bruke farta og rykket på en glimrende måte og forbedra teknikken kraftig over de siste par åra. Veldig gode avslutninger og iskald framfor mål. Han har til og med dratt i vei noen skikkelig farlige skudd med venstrefoten i år.
Årets spiller. punktum."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Har hentet dette sitatet fra intervjuet med Erling på lsk.no - se nyhetstråden:
- Jeg har ikke tenkt så mye på det foreløpig og har heller ikke spilt høyreback på trening til nå. Vi håper det løser seg med Fredrik Stoor, men hvis ikke så kan jeg selvfølgelig spille der. Jeg blir nok toppscorer uansett, smiler Erling.
Om det fortsatt skulle være noen som lurte på hvorfor Erling er en publikumsfavoritt! Tenk så gode vi kommer til å bli den dagen alle spillerne har samme innstilling som Erling! Herlig!Elska þetta félagKommentar
-
Om det fortsatt skulle være noen tvil om at Erling er verdens råeste fyr, så kan dere jo sjekke ut Kanari Fansen Podcast episode 5, på iTunes eller kfl.no! (Jada, det kommer mer...)Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Kommentar
-
Blir jævla spennende å se Elring denne sesongen. Selvtilliten virker på topp, og med Stoor på plass kan jeg se for meg en spissduo med Fredrik som kan sette standard for press og lage mye faenskap for motstanderens forsvar med sin innstilling og fart.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Frykter jumpers knee
Erling Knudtzon har stått over de to siste kampene. Årsaken er noe som kan være begynnelsen på en jumpers knee-skade
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6504684.eceDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
- Hva er det?
- Brist eller betennelse i kneskålsenens feste på kneskålen. Skyldes overbelastning.
- Hvordan oppstår det?
- Som følge av overbelastning under varierende muskelarbeid samt gjentatt høy belastning. Smertene er ofte milde og spilleren kan fortsette aktivitet tross smerte. Startes behandlingen av skaden tidlig vil man forkorte behandlingstiden betraktelig.
Elska þetta félagKommentar
-
Jumper's knee
- Hva er det?
- Brist eller betennelse i kneskålsenens feste på kneskålen. Skyldes overbelastning.
- Hvordan oppstår det?
- Som følge av overbelastning under varierende muskelarbeid samt gjentatt høy belastning. Smertene er ofte milde og spilleren kan fortsette aktivitet tross smerte. Startes behandlingen av skaden tidlig vil man forkorte behandlingstiden betraktelig.
http://www.sportsskader.no/?mod=plink&id=1101
Legen må være på fra dag én.Kommentar
Kommentar