Fikk du med deg da han skjønte at Stoor hadde gått for langt opp og klarerte en pasning som ville gitt Brann alene med keeper? Dette er Tippeligaen. Feilfrie spillere bor ikke her. Erling er en strålende lagspiller og en uvurderlig del av stallen.
Erling Knudtzon
Collapse
X
-
Skal LSK noen gang hevde seg må man ta konsekvensene av det, ikke bare snakke om det.Kommentar
-
Så du mener altså at han ikke holder TL-nivå fordi han ikke traff med pasningene i dag? Ganske finurlig å drite i alle andre prestasjoner de siste 18 månedene og heller konkludere utifra en halvtime i Bergen. Ikke akkurat empirically sound, for å si det sånn.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
I dag hadde han muligheten til å vise seg frem som en reell konkurrent til startplassen, men var ikke i nærheten.Kommentar
-
Syntes ikke han mangla punch i fjor, i alle fall ikke som spiss. Jeg tror det kan være snakk om at selvtilliten ikke er helt på topp lenger, han burde spilt fra start i dag, og var nok jævlig lite happy for å ikke gjøre det. Erling kommer alltid til å variere i prestasjonene, men om han ikke gjorde det hadde han scoret 20 per sesong og ikke vært her lenger. Dere kan komme med "drit i å si at vi er TL og ikke Barcelona" så mye dere orker, det hjelper ikke.
Vi er i TL og vi er ikke Barcelona.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Syntes ikke han mangla punch i fjor, i alle fall ikke som spiss. Jeg tror det kan være snakk om at selvtilliten ikke er helt på topp lenger, han burde spilt fra start i dag, og var nok jævlig lite happy for å ikke gjøre det. Erling kommer alltid til å variere i prestasjonene, men om han ikke gjorde det hadde han scoret 20 per sesong og ikke vært her lenger. Dere kan komme med "drit i å si at vi er TL og ikke Barcelona" så mye dere orker, det hjelper ikke.
Vi er i TL og vi er ikke Barcelona.
Men Erling er og forblir en typisk "tippeliga-spiller". Ikke spennede, ikke lovende og ikke "ung".
Jeg er ikke imponert, i det hele tatt. Bortsett fra i fjor hvor han "reiste seg som fugl føniks, så har det jo vært rimelig middelmådig. Likandes fyr, gjennomsnittlig tippeligaspiller.Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Hadde Erling starta hadde vi leda tidligere. Masse rom i 1.omgPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Ja, det er TL og så Barca, ingenting imellom.
Hva er moralen, ingen forventninger, ta det du får? Skal Haglund noengang lykkes må pasningskvaliteten og evnen til å holde ballen i laget opp betraktelig. At man med toppet lag presterer som mot Brann er mildt sagt urovekkende. Andersson blir for aleine. Vi er ikke et lag som kan ri på en ledelse nettopp på bakgrunn av dette, vi mister ball altfor enkelt. Haglund vil ikke ta hver hver bidige kontringsmulighet fordi han foretrekker balanse og ikke vil pådra seg en mulig kontring på kontringa. Det krever mye mer av hver enkelt spiller.
Spillere som Erling faller utenfor i et slikt system, dagens fotball krever i stadig større grad at du klarer deg sjøl i en mot en-situasjoner, uansett hvor i verden du spiller på heltid.Kommentar
-
Godsetkampen ga ihvertfall meg et klart svar. Å spille med Erling som ensom spiss mot etablert forsvar er totalt poengløst. Selv i LSKs noe tynne utvalg av angresspillere må det finnes 3-4 alterntiver som er bedre en Erling i sånne kamper, tom når Helstad er skadd. Erling er rask, en hardtarbeidende kontringsspiller og en brukbar avslutter når han foræres klare sjanser av medspillerne, ikke noe annet.Kommentar
-
Når vi ser hvordan kampen ble kan man diskutere hvorvidt Erling var rett mann. Men tanker man på hvordan kampen kunne blitt dersom Godset spiller som de pleier. Da muligens kunne Erling vært rett man på kontringer. Men siden Godse ble trykt tilbake kan jeg være enig om at en annen framme kunne vært et bedre valg.Kommentar
-
Tviler på at han har blitt tregere. Men han har alltid vært "treg" på de første meterne, så han virker ikke så rask som 40-metertiden skulle tilsi. Der ser vi også problemet med 40-meteren som test: Den sier ikke nok om fotballhurtighet (bortsett fra kontringer med store rom). Kippe har jo også hatt relativt bra tider på 40-meter, men oppleves som en treg spiller i de fleste situasjoner.Kommentar
-
40-meter testen blir som regel feil siden det er få situasjoner hvor spillerne spurter 40-50 meter rett frem. Nordlie hadde åttetalls-testen sin som er bedre, men også den ikke helt optimal.
Burde vært bedre med en test hvor spillerne må forflytte føttene forlengs, baklengs og sidelengs over korte distanser. Fem meter frem, fem til siden og fem bakover kunne vært interessant å se noen tider på.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Antar at testene gjennomførest på Toppidrettssenteret og der er det mulig å få registrert tidene ned til hver 5. meter. De tilbyr også tester av utholdende hurtighet og agility uten at jeg vet hva de testene går ut på.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Som en av Er11ngs aller største tilhengere må jeg si meg enig i at gårsdagens kamp var fryktelig dårlig. Det eneste han fikk til var å holde to Odd-stopper på alerten, men det var på grunn av hans fysiske forutsetninger, ikke hans innsats. Jeg velger å ikke tro at manglende tillit var grunnen, men tar jeg feil var ikke gårsdagens oppvisning veien til eget mål, akkurat.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Hadde vært gøy om han hadde noen å spille fotball med...
de innhoppa hvor han må ligge dønn alene uten et gram løpsstøtte bakfra er tungt. De gangene han får ball og er sørgelig alene,bør den imidlertid spilles mot et av cornerflagga i stedet for å slås tilbake mot eget mål.. Gjort det i flere kamper så sikkert noe han har fått beskjed om av Haggis?Kommentar
Kommentar