Bra at prestasjonene hans er bedre på banen en i 2 mot 1 mesterskapet.... Tynn suppe
Erling Knudtzon
Collapse
X
-
Både på LSK og på landslaget.
Begge lag er vel ute etter ekstreme ferdigheter?
Det andre målet mot Molde og den tredje målgivende mot Sarpsborg viser oss en spiller med selvtillit og fantastiske egenskaper. Bra han spiller for oss. Han burde nå også vurderes for Norge.LSK Norges beste lagKommentar
-
Mener jeg har sett en annen som alt skreiv dette, men finner det ikke igjen:
I tillegg til å være på Rundens lag i VG (igjen) etter 3-1 mot Sarp, er Erling også på toppen av VGs liste som mest effektive målskårer (!) med 33 prosent, 4 mål på 12 sjanser :-)
gilbertKommentar
-
Jeg kan vel egentlig ikke huske at Fred har kommet til så mange som 9 sjanser (3 mål), men det er mulig de setter krav til et visst antall kamper.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Så en litt annen Erling i dag. En Erling med attitude, muskler og ego. En Erling som gir faen i hvem motstanderen er, her er det han som bestemmer! Jeg digger det!Kommentar
-
Jesper Mathisen har svaret på hvorfor Knudtzon har truffet med formen, det er fordi vi nå har en trener som gir han tillit hver runde...Kommentar
-
Kommentar
-
Er så drøyt! Men det verste er at han slipper unna med sånt vås fordi ingen av de som skriver noe om TL i mainstream media bryr seg nok om produktet til å påpeke slik ren uvitenhet og dumskap.Kommentar
-
Når en Paradise Hotel deltager kan vinne årets TV-øyeblikk for å si noe dumt på TV, så burde vel Jesper Mathisen bli lansert her også.Kommentar
-
Erling tangerte i dag fjoråret på antall mål. Min nye superhelt ligger klart i skjema til 15 mål i år.Kommentar
-
Og for en utvikling han har hatt. Ikke akkurat en typisk Erlingscoring den i dag."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
Ellers så er det bare å beklage urettmessigheten min mot Erling i overstående innlegg: Nå vinner han jaggu hodedueller mot stopperne også. Hva kan vi vente neste kamp? Goal på hodet etter innlegg?Kommentar
-
Erling fortjener medgangen. Blir spennende å se hvor langt dette kan gå egentlig. Han har høy frekvens i fotarbeidet og har fått rutine. Han er vanskelig å få has på.Kommentar
Kommentar