Erling Knudtzon
Collapse
X
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Spiss eller kant... Det viktige er at han får brukt farten rettvendt i bakrom. Flere måter å løse det på.
Men ving blir noe annet selv om han løser det bra og. I dagens system har vi ikke kanter, (Jeg tenker på vinger som mer klassisk sidemidtbanespillere i 4-4-2 mens kanter er mer i offensive roller i en 4-3-3 eller 4-5-1 f.eks som egentlig er det samme.
Men dette er flisespikkeri. PDD er han bakromspiss og det passer perfekt.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Erling har spilt mange bra kamper som spiss, det har i år ikke funger særlig med han på kant. Så hvorfor i alle verdens dager skal da den mest målfarlige spilleren settes på en annen plass hvor man og har andre muligheter ?Kommentar
-
Spiss eller kant... Det viktige er at han får brukt farten rettvendt i bakrom. Flere måter å løse det på.
Men ving blir noe annet selv om han løser det bra og. I dagens system har vi ikke kanter, (Jeg tenker på vinger som mer klassisk sidemidtbanespillere i 4-4-2 mens kanter er mer i offensive roller i en 4-3-3 eller 4-5-1 f.eks som egentlig er det samme.
Men dette er flisespikkeri. PDD er han bakromspiss og det passer perfekt.
Bonke-Lundemo-Finnur
Erling-Friday-Pelle/Kolstad/Krogstad
Lundemo får ligge lavere i banen og fordele baller, og Erling kan bruke farten sin på kanten. Men igjen, dette blir bare nyanser. 4-3-3, 4-5-1 eller 4-2-3-1 har egentlig ikke så mye å si. Det som er viktig er hvem som får hvilke arbeidsoppgaver og hvordan de løser disse.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Synes Knudtzon burde vært tøffere som kaptein og fortalt Fred hvem som skal ta straffa, da det tydeligvis var avtalt at franskmannen skulle ta det.
Ellers jobber og sliter han i hele 90min, men får lite hjelpAlle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Origi som cpt hadde løpt over hele bana og fillerista straffa ut av Fredda'n. Noe Erling også burde klart.Kommentar
-
Med unntak av den situasjonen, syns jeg Erling gjorde det meget bra i kapteinsrollen. Var tidlig oppe i mange situasjoner og tok blant annet tak i Bonke når han var nære i å terge på seg sitt 2. gule rett før han ble byttet ut.Heia Lillestrøm......Kommentar
-
Enig, men i situasjonen med straffa så skulle han tatt tak. Nuvel, fersk kaptein så får ta det som læring. Vi hadde vel ikke brydd oss om han hadde satt den.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Som mange "tv-eksperter" har vært inne på, savner jeg at Knudtzon starter i bakrom når vi har vunnet ball og vår ballfører er upresset. Dette har blitt påpekt mange ganger i år og håper at vi kan bruke dette våpenet mye oftere enn det gjøres. Et bueløp fra Erling, så kan han være alene med keeper flere ganger enn han har vært i år.Kommentar
-
Kan ikke fatte og begripe hvorfor han dras ned på alt av cornere og lignende. Måtte da være et fantastisk kontringsvåpen å ha liggende på midtstreken, og i tillegg tvinge motstanderen til å holde igjen flere folk."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Og til og med når vi ligger under så gjør han det. Se Dortmund i Skien. De lå igjen med tre mann når de trengte mål. Da er det færre spillere i boksen, og lettere for keeper å plukke!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kommentar
-
Erling har rett og slett ingenting i egen boks å gjøre på dødballer. For det første fordi han er et kontringsvåpen hvis vi vinner ball, som nevnt. For det andre så har han vært involvert i flere baklengs der han glipper markeringa/taper duellen i feltet, noe som forsåvidt er forståelig fordi det er langt i fra hans styrke. Burde legge igjen både Erling og Ofkir egentlig. Uansett om vi leder eller ikke. Synes det har vært veldig mye kaos i egen boks spesielt på cornere i mot i år, og det skaper vi jo til dels selv. Origi er jo heller ingen sjef i feltet som f.eks Heinz Müller var. Saken blir vanskeligere for han og. Legg igjen 2 mann oppe, så er vi kvitt 5 mann fra boksen...................Kommentar
-
Kan noen som traverserer treninger titt og ofte spørre Runar hvorfor de trekker alle tilbake på corner? Skjønner virkelig ikke logikken bak det.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
Kommentar