Jobber bra og er viktig for laget. Men liker ikke at han har stoppet helt opp å score mål.
Erling Knudtzon
Collapse
X
-
Erling K må være det ultimate forbildet for alle fotballspillere.
Kom til LSK som en "begrenset" fotballspiller. Har tatt utviklingen sin meget alvorlig og bedrevet en masse egentrening.
Er i mine øyne en av våre absolutt viktigste spillere, både defensivt og offensivt.
Håper virkelig han signerer forlengelse av kontrakten. Fortjener å stange i lønnstaket.Kommentar
-
Han har lært seg Mifsud-trikset, går opp lenge før stopperen kommer i kroppen. Da kommer han høyere, stopperen blir forvirra og tørr ikke gå i ordentlig i frykt for dødballer mot. Husker Mifsud spesielt mot Hoftun, stakkars skjeggebusa var helt rådvill og tapte hver duell mot en hagegnom på 1,64.
Men... Å si at han er god i lufta er en overdrivelse. Han har lært å time opphopp, men burde hatt fire eller fem mål på hue som har vært nærmest blank kasse. Senest i går, da han gikk opp mutters alene på femmeter og heada ei pløse to meter over.
Jeg elsker Erling, men gudbedre så skuffa jeg bli om han ikke scorer tosifra i år.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kom til LSK som en "begrenset" fotballspiller. Har tatt utviklingen sin meget alvorlig og bedrevet en masse egentrening.
Er i mine øyne en av våre absolutt viktigste spillere, både defensivt og offensivt.
Håper virkelig han signerer forlengelse av kontrakten. Fortjener å stange i lønnstaket.
Enig at han er et forbildeog er vår mest viktigst spiller offensivt.
Er ingen komplett spillet i det hele tatt. Middels i lufta, dårlig venstre bein, ingen naturlig fox in the box.Kommentar
-
Hadde han vært komplett som fotballspiller, hadde han ikke spilt i norsk tippeliga.
Vi kan ikke ha urealistiske krav til spillerne. Erling har gjort det jeg håper alle spillere i LSK skal gjøre, trene masse og ta sin egen utvikling på alvor. Han pusher max ut av potensialet sitt. Ingenting er bedre enn det! Hel ved!Kommentar
-
Erling troner fortsatt på toppen av Råtassen i VG, med 64 frispark mot (men bare to gule kort). Tett bak følger Alexander Søderlund, med 61 - deretter er det et langt sprang ned til en gjeng med 42-45 frispark mot (og gjerne fem-seks gule).
Jeg tolker dette som uttrykk for en særs god jobb som førsteforsvarer. At Søderlund har 21 skåringer og Knudtzon 9 ser jeg som resultat primært av hvilket lag og hvilke andre spillere Søderlund spiller med, men også av at Knudtzon fortsatt har potensiale for å bli mer effektiv, selv om han tidlig i sesongen faktisk var helt på topp i skåringer per målsjanse.
gilbertKommentar
-
Erling er inne i sin beste sesong noensinne.
9 mål og 7 assist på 25 kamper.
16 målpoeng på 25 kamper.
Det lengste han har gått uten mål eller assist er to kamper.
13 og 14 serierunder mot Sandefjord og Odd.
21 og 22 serierunder mot Tromsø og Molde.
Fortsatt fem kamper igjen. La oss håpe han finner nettmaskene minst en gang til.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Strålende sesong av Erling med drøye 1/3 mål pr kamp. Jeg håper bare noen utafor Åråsen ser hvor god han er så han nå kan avslutte som utenlandsproff og LSK får noen velfortjente kroner i kassa for å utvikle denne gråsteinen.Kommentar
-
Grattis med ny kontrakt, Erling! Gått fra å være en hakkekylling til å bli vår kanskje viktigste spiller samtidig som målene nå også endelig sitter. Tosifret denne sesongen, dønn ærlig person både på og utenfor banen, sympatisk og er en garantist for god innsats. Det er slike folk som skal representere LSK!Kommentar
-
Kjenner blir litt forbanna når jeg leser dette.
Den da 22 år gamle Knudtzon opplevde å bli hetset på sin egen hjemmebane. Han husker det fortsatt godt.
– Det var ingen morsom opplevelse. Jeg fikk høre mye fra tribunen, sier 27-åringen.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Ps: dattera mi på 5 år ble tilnærmet hysterisk glad på siste hjemmekamp i år. Erling putta. Den store helten hennes. Spørsmålet om hvor er Erling nå kommer tett på kampene. Hun blir bombardert med videoer fra YouTube med fugla av storebror på 8 år, så hun er vel nødt til å bli pregaSint og tverr på felt NKommentar
-
Sånt blir det legender av.
EDIT: Jeg lar skriveleifen stå. "Fortballspiller" passer på en forunderlig måte til Zone.Kommentar
-
Er utrolig å se alt rælet som kommer med på landslaget også er ikke Erling i diskusjonen engang.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar